Blijft handig, die zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:36 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nog bezig met de foto's hoor. Er moesten nog 2 kinderen naar bed en de 3e is boodschappen doen.....
Ja, alleen moest papa mee om de tassen te dragen want dat vertikt meneer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:40 schreef danic het volgende:
[..]
Blijft handig, die zelfstandigheid.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:34 schreef becky27 het volgende:
Jaaaaa ik ben er superblij mee!! Die mok![]()
en die stofjes
![]()
VEEL ook!
Ik had het pas door bij je tweede set hints, toen ik las hoeveel jaar hoeveel er tussen je kindjes zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff schiet niet op hè zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, alleen moest papa mee om de tassen te dragen want dat vertikt meneer.
Ik had zo'n vermoeden dat mijn afwezigheid niet zou helpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:45 schreef Sull het volgende:
Ohw mijn vermoeden was juist!
Bedankt GotC!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van schrik van al mijn blunders hierzo vergeten om een foto te maken van de zorgvuldig ingepakte kadootjes. Het is inmiddels 1 groot glitter festijn hier!
Lieke is erg blij met de babylegs en het t-shirt, super schattig!!
En een thermo theeglas (waar ik me zeker aan ga verbranden, zo onhandig als ik ben) en High Tea thee!
De eetstokjes zijn voor de sushi ook helemaal handig!
Het cupcakeboek ook helemaal top![]()
En hoe wist je dat ik echt een moord doe voor kikkers en muizen!!! Jammie!
Bedankt Santa van me! Je week afwezigheid ivm bevalling heeft je de das omgedaan (en je eerste post was vlak voor een post van Yur in het hardlooptopic, vond ik ook verdacht (hoezo sherlock?)! Ik zag jullie als kersverse ouders al helemaal zitten samen te fokken, omdat het kan!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |