Blijft handig, die zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:36 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nog bezig met de foto's hoor. Er moesten nog 2 kinderen naar bed en de 3e is boodschappen doen.....
Ja, alleen moest papa mee om de tassen te dragen want dat vertikt meneer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:40 schreef danic het volgende:
[..]
Blijft handig, die zelfstandigheid.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:34 schreef becky27 het volgende:
Jaaaaa ik ben er superblij mee!! Die mok![]()
en die stofjes
![]()
VEEL ook!
Ik had het pas door bij je tweede set hints, toen ik las hoeveel jaar hoeveel er tussen je kindjes zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff schiet niet op hè zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, alleen moest papa mee om de tassen te dragen want dat vertikt meneer.
Ik had zo'n vermoeden dat mijn afwezigheid niet zou helpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:45 schreef Sull het volgende:
Ohw mijn vermoeden was juist!
Bedankt GotC!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van schrik van al mijn blunders hierzo vergeten om een foto te maken van de zorgvuldig ingepakte kadootjes. Het is inmiddels 1 groot glitter festijn hier!
Lieke is erg blij met de babylegs en het t-shirt, super schattig!!
En een thermo theeglas (waar ik me zeker aan ga verbranden, zo onhandig als ik ben) en High Tea thee!
De eetstokjes zijn voor de sushi ook helemaal handig!
Het cupcakeboek ook helemaal top![]()
En hoe wist je dat ik echt een moord doe voor kikkers en muizen!!! Jammie!
Bedankt Santa van me! Je week afwezigheid ivm bevalling heeft je de das omgedaan (en je eerste post was vlak voor een post van Yur in het hardlooptopic, vond ik ook verdacht (hoezo sherlock?)! Ik zag jullie als kersverse ouders al helemaal zitten samen te fokken, omdat het kan!)
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden dat mijn afwezigheid niet zou helpen![]()
Sorry voor de glittersen wat leuk, L. erbij op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de buit:
Stempels
Stempelkussen
Masking tape (in roze en blauw)
Tijdschrift over haken met haaknaalden
Tijdschrift over stempels en de ontzettend leuke dingen die je er allemaal mee kunt doen
Duplo
En daarna dus nog de hints
en toen voelde ik mij heel dom. Die krant was natuurlijk aan flarden gescheurd dus er zat niks anders op om te kijken op FB wie er uit jouw woonplaats kwam. En pas toen ging er een lichtje branden. Ik was namelijk overtuigd dat mijn Santa een kind had (in elk geval al wat langer dan 2 weken). Zat ik er even naast!
Maar lieve Limone, wat een ontzettend leuk pakket. Dank je wel!En tussendoor ook nog even een bevallen
![]()
SPOILER: Uitpakfestijn van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F is megagelukkig
Ik denk dat ik het beter in beeld kan vatten dan in woorden
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 14-12-2013 10:33:00 ]
En met foto's:quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:39 schreef Mineola het volgende:
Lieve lieve lieve Mango, wat een fantastisch pakket!!! Ik ben enorm onder de indruk van je creativiteit, je inpakskills en alle liefde die erin gestoken is![]()
![]()
![]()
![]()
Heel erg bedankt! Je bent echt een topsanta!
De theme songhet Nick en Simon boek (bedankt ook hulpsanta's!) de naamslinger
![]()
![]()
Nu even foto's uploaden....
ik mijnes ook nog niet!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:07 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb mijn lootje trouwens nog steeds niet gespot...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:43 schreef Chan het volgende:
Susie wat heb je een geweldig pakket voor me gemaakt, dankjewel!
Heerlijke doucheschuim, twee kookboekjes (vooral het pannenkoekenboek is écht helemaal geweldig, aangezien dat een van de weinige dingen zijn die T durft te eten en ik hiermee kan proberen uit te breiden), een eierwekker waarmee ik eindelijk zelf een gelukt ei ga kunnen koken, een garde (scheelt veel gedoe met vorken), jammaaksetje (heel leuk!!), een serveerring (eens kijken wat ik daarmee kan maken
), een geweldige haaktutorial (zal het me dan eindelijk lukken?) en dan nog een zelfgehaakte colsjaal, wat mooi! Zeker niet te klein, en erg mooie kleur! Ik ben er héél blij mee Susie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij dat jij er blij mee bent!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Dit dus!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:17 schreef Suikertante het volgende:
Oh wat is dit leuk om door te bladeren zeg, wat heeft iedereen geweldige pakketten gekregen!
Spees-update, ik ga snel weer lezen
Sinds gisteren is mijn rijmfunctie ineens uitgeschakeld besef ik nu
Haha, ja, ik had toen toevallig redelijk wat vrije tijd om online te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
De dag na het lootjes trekken kreeg ik dat boekje van de kraamzorg (dubbel).Echt een mooi toeval! En sjaaltje (hopelijk niet veel te groot, Bij M. kon hij drie keer om.
) en uiltje zelf gemaakt.
En toen dacht ik: mja, maar wat moet ze daar nou mee, gelukkig heb je katten!
Zo'n soort bal heeft M. hier trouwens ook en hij speelt er nog elke dag mee.
Oja, zooo stom dat ik mezelf de eerste week al verraden had.![]()
Ik had zo gehoopt dat je niet online zou zijn in die ene minuut.
Jaaa dat weet ik dus eigenlijk wel, ik zat er weer naast, ik vind jullie usernames verwarrendquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
Suikertante jij mag opnieuw radenik ben niet jouw santa
Heel erg graag gedaan lieve Dobbey!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:39 schreef dobbey het volgende:
Hier ook de cadeautjes uitgepakt![]()
Wat een super cadeau's en met alles een schot in de roos.
Een schort (had je die zelf gemaakt?) waar vooral mijn man erg blij mee is want ik kreeg meteen de vraag of we dan vanaf nu minder konden gaan wassen als ik in de keuken had gestaan![]()
Een notitieboekje voor mijn favo recepten incl een recept voor Nonnevot, alleen die naam al![]()
Een chocolade mal voor letters en voor bonbons wat zeeeeer welkom is aangezien ik hier nog 40 kg chocola heb staan wat ik nog ga verwerken![]()
Een mini wokpannetje
Siliconen ovenwanten (toch?)
Uitstekers voor kerst
En het meest geniale cadeau ooit ELMO shampoo![]()
Lieve Elmo heeeeel erg bedankt voor de cadeautjes ze passen precies bij mij. Ik heb net een poging gedaan om foto's te uploaden maar het wil nog niet echt. Ik ga straks nog een poging doen. Mocht het niet lukken wil iemand me straks helpen om ze over te zetten van fb naar hier?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
En zo begon het, een paar dagen geleden
De cadeautjes die mij jubelen deden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al vermoedde ik vrij snel dat jij het was
Ik bleef toch met raden in mijn sas
Want ik wist helemaal niet dat ik het al écht geraden had
Jij bracht me weer op het verkeerde pad
Ik ben net met je gedicht begonnen
Dat jij niet kan dichten!? Dat heb je verzonnen.
Het is goed van rijm, maar bovendien heel lief
Mijn uitpakervaring begon dus zeer positief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje ontroerd ging ik door met de pret
Op een klein zacht pakje had ik mijn zinnen gezet
Ik toverde een prachtige sjaal tevoorschijn
Deze zal voor mijn lieve jongetje zijn!
Ik vind hem héél mooi, druk ik op je hart
Niet te saai, en ook niet te apart
Precies wat ik leuk vind voor mijn kleine ventje
Dankjewel voor dit mooie presentje
[ afbeelding ]
Snel ging ik verder, ik had de smaak te pakken!
Mijn aandacht mocht nu niet verzwakken
Cadeau nummer twee valt ook precies in de smaak
Want losse sokken uittrekken doet hij iéts te vaak
[ afbeelding ]
Maar lieve Soesa, wist je ook dat
Er leven in deze mooie maillot zat?
Hiermee breng ik de Sillie aan het schateren
Hier zal hij zijn luier van volwateren
[ afbeelding ]
De pret was nog steeds niet voorbij op dit moment!
Ik zag iets waaruit blijkt dat jij mijn posthistorie kent...
Chocoladepepernoten.. LIEVELINGS!
Een rainbowsandunicornsbelichaming(s)
[ afbeelding ]
Om het feest compleet te maken
Ik heb hiervan kreten uitgeslagen
Want ook dit was een wens van mij
Een tuin vol kruiden op een rij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve Soesa, een hele dikke dank je wel
Jij maakte dit een heel tof spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel voor de fantastische en mega lieve cadeau's lieve Soemp! Jij awesome Santa![]()
Daar is zequote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Oooh, Kyara, dus toch!![]()
Ik was er echt zeker van in het begin, maar een tijdje terug met het haaksel voor Spees (toch?) dacht ik: dat komt van Kyara. En toen heb ik je onmiddelijk laten vallen als verdachte. Hoe stom!
En wat een werk heb je ervan gemaakt. Ik ben echt zo verwend.![]()
Nu direct foto's uploaden.
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb maar 50 foto's gemaakt vanmorgen.
Nou, daarom heb ik maar schaamteloos 239502332 F's gespamdquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezen![]()
Gewoon continu foto's gemaakt tijdens het uitpakken (door saartje vooral).
Potverdorie! Had ik het toch goed hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezen![]()
Gewoon continu foto's gemaakt tijdens het uitpakken (door saartje vooral).
Ja, wahahaha! Je vraag toen over mijn S-kind, jonguh, toen wist je al gewoon allang dat ik het wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!
Super bedankt, ik vond het echt top! En super dat je na een week al een kloon had aangemaakt!
T. heeft nog steeds af en toe een glitter in z'n haarquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!
Super bedankt, ik vond het echt top! En super dat je na een week al een kloon had aangemaakt!
Ik kan je vorige bericht niet quoten via mobiel! Dus dan maar zo!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
Suikertante jij mag opnieuw radenik ben niet jouw santa
Ja maar toen begon ik ineens te twijfelen over iets anders wat ik lasquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, wahahaha! Je vraag toen over mijn S-kind, jonguh, toen wist je al gewoon allang dat ik het was![]()
Fijn dat je er een beetje blij mee bent
Heel graag gedaan! Leuke foto's en fijn dat jullie er zo blij mee zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Kersjes het volgende:
Hartstikke bedankt lieve Fannetje, je hebt ons echt gruwelijk verwend
ik: "Oh! Mijn lootje vindt het leuk. En ze werd zelfs een beetje emotioneel van het kookboekquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik: "Oh! Mijn lootje vindt het leuk. En ze werd zelfs een beetje emotioneel van het kookboek"
M: "Nou, dan heb je het goed gedaan!".
ik: "Ja, nou, ze is zwanger. Dus op zich is dat dan niet zo moeilijk![]()
M: "Oh. Oooohhhhh. "
Een gesprek in huize coco & man.![]()
Sorry, ik ben wat hyper van alles
Graag gedaan! Ik ben blij te horen dat je het leuk vind want ik vond het erg moeilijk een boekje uit te zoeken voor het hakenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik weet wie mijn Santa is het is gewoon míjn buurvrouwRixtje, dankjewel voor je kadootjes. Heel leuk! Ik heb foto's gemaakt. Die zal ik zo even uploaden.
had jij mijn lootje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, laatste hint dan, diegene die ik heb heeft zijn cadeau's al uitgepakt.
Ik heb de foto's geüpload trouwensquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Soempie het volgende:
Kyara, wat een leuke, lieve Santa ben jij! Zoveel werk heb je er van gemaakt. Prachtig ingepakte cadeautjes, je gedichten(bij die van broertje, zusje had ik de zakdoekjes nodig), heel gave cadeaus voor M., de baby en mij. Zelfs aan Wiebel heb je gedacht!
![]()
Dankjewel!
ik weet het lekker weheeelquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Ik kan vanavond pas uitpakken maar lees tussendoor wel steeds mee. Genieten dit!![]()
Er is alleen 1 klein probleem. Al mijn verdachten blijken de SS van iemand anders te zijn.
dat vind ik zo zielig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, wie gaat er turven hoe vaak het kinderbakboek is gegeven?
waarom dacht je het op voorhand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef Fannetje het volgende:
En ik had natuurlijk ook een pakket!![]()
Foto impressie:
Het pakket in originele staat met nieuwsgierige dochter erbij:
[ afbeelding ]
Alle cadeautjes uitgestald en een superleuk gedicht dat mijn vermoeden bevestigde
[ afbeelding ]
Mijn uitpakhulp aan de slag:
[ afbeelding ]
Supertof knutselpakket voor Anne!
[ afbeelding ]
Anne's favoriete cadeau; monstersokken!
[ afbeelding ]
En de complete buit:
[ afbeelding ]
En wat hebben we gekregen?
* Een peperkoekhuisje om te knutselen
* Knutselpakket voor Anne
* Sterretjes en vuurwerkfonteintjes
* Mix voor choco whoopies (ziet er erg lekker uit!)
* Twee paar monstersokken
* Rendierpasta![]()
* Sneeuwpoppetje wat licht geeft
* Zelfgeknutselde kerstboompjes
Heel erg bedankt becky27, we zijn er heel blij mee!
Hihi, ik en naaien? Goede combinatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
waarom dacht je het op voorhand?
En de knopen moet je op de boompjes naaien en in de kerstboom hangen. Ben alleen de lintjes vergeten.
L L L Looollaa lolololo loooolaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Uitgepakt!
Men, wat een verwennerij!![]()
Nagellak in twee mooie kleuren en een mooie voor nailart,
Heerlijke thee,
scentchipsBen heel benieuwd welke geuren jij hebt uitgezocht,
Lekker maskertje
Geurtje en bodylotion van Christina
Thee-hanger![]()
En een boekenlegger voor in mijn leesboek.
Santa bedankt!
De hints zijn:
De naam van mijn dochter was op mijn geboortedag nr 1 in de top 40
Ik ben best wel onhandig
Jouw woonplaats is mijn geboorteplaats
Mijn dochter is langer uit mijn buik dan in mijn buik
Ik ben 32 jaar
In het babytjes topic hoor ik thuis.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
ik ook!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het lekker weheeel![]()
Ik ben het namelijk niet
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
Hier ook zo hyper dat ik de helft van de posts niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb de foto's geüpload trouwensZie hierboven ergens/
En mijn man is overigens ook blij dat jij mijn santa bentHij vindt het volgens mij vooral leuk om mij zo blij & enthousiast te zien
Nee, geen stalker!! Vind het echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Je vindt me nu dus geen enge stalker?![]()
Martijn met zijn stomme opmerking
Ik ging er echt een beetje door twijfelen
En die kleertjes: kijk maar of je het iets vindt, en anders geef je ze gewoon weg ofzoWeet je smaak niet precies namelijk.
Blij dat je blij bent. Vond het wel een beetje eng hoor!
Nummer 1 was wel open! Het kaartje lag alleen op nummer 11 ofzo iets. Echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |