Sorry, ik wilde je het niet te makkelijk makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef YPPY het volgende:
Aaaaaaw.... Wie maakt er dan ook woordzoekerd van de hints!![]()
De laatste heb ik af, wat dichtbij! Kom ik regelmatig in de buurt, had het pakketje wel op kunnen halen.
De andere twee maak ik morgen. Dan hoop ik een goede gok te kunnen doen.
Het is niet erg, als ik fatsoenlijk kon zitten, was het allang afgeweest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef Jippie_ik_heb_YPPY het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je het niet te makkelijk maken. En wat leuk dat je hier regelmatig bent.
Wat doe je in een dorp als dit
Moet ik je helpen en de antwoorden geven zodat je makkelijker kunt gaan raden?
En anders zoeken op het borduurstuk hier op het forum. Dat is op zich ook een hele duidelijke.
Ja het is ook niet niks, dus doe maar rustig aan. Ik hoor het wel als je wat hulp wilt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is niet erg, als ik fatsoenlijk kon zitten, was het allang afgeweest.ik ga ze morgen maken en als ik er dan nog niet uitkom, wil ik graag hulp.
Twee vriendinnen komen uit jouw dorp (maar die zijn er vertrokken). Ik werk in de regio daar.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ook al deed ik niet mee, had lieve Santadroom een pakketje voor mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klumsy ben jij mijn Santa??
aan die kattenhint heb ik niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef santaklums het volgende:
[..]
Wie staan er nu nog op je lijst.
Is er geen die de wegwijst?
We posten samen in een topic.
En over mijn katten typ ik regelmatig.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef klumsy het volgende:
[..]
Jahopelijk vind je de cadeautjes wat
Ik had een hulpje hoor, die wat beter was met de hints onlinequote:
Heel veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef As1981 het volgende:
Hierbij mijn foto's nog
[ link | afbeelding ]
blij dat hij eindelijk open mocht
[ link | afbeelding ]
mijn uitpak hulpjes <3
[ link | afbeelding ]
hun eigen cadeautje uitpakken
[ link | afbeelding ]
de buit
[ link | afbeelding ]
Blij met zijn boek.
Hij zei mama nu zijn jij en ik samen jarig <3
Wat een blunder hé! Net voor de eindstreep toch nog gefaald...Of had je aan dé hint in het pakje ook genoeg? Leuk die fotocollage!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh kijk mijn lootje en Secret Santa goed samenwerken!![]()
Wij zijn echt superblij met alle mooie cadeautjes en de aandacht. Zelfs mijn man was ontroerd door de moeite die er in is gestoken en alle cadeautjes! Mijn dochter roept, dus mijn verslag volgt later. Hier alvast de foto-impressie!
[ link | afbeelding ]
vanmorgen geloof ik ,ik wacht ook op haarquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef SecretSkittles het volgende:
Is Skittles hier vandaag al gesignaleerd? Of heb ik straal over haar berichten heen gelezen?
Geen pc in de buurt, dus zoeken is even lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |