quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn Santa is Mineola! Vanavond een update met foto's!! Uurtje wifi kopen want dit is naar!!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef bellelena het volgende:
Ohhhhhhhh Danic ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
[ afbeelding ]
Heel erg verwend met:
- Knoopjes! Stoffen en houten ♥
- Een etuitje voor mijn haaknaalden ♥
- Een doos om naai/haak/breispulletjes in op te bergen! ♥
- Een supertoffe houten bloem voor Nin om mee te spelen ♥
We zijn er echt heel erg blij mee, een schot in de roos!
En het ♥ gedicht ♥ is ook echt nog een speciale vermelding waard, wat was ie mooi! Eentje om te bewaren, ik denk dat ik nog nooit zo'n lief gedicht heb gekregen!
[ afbeelding ]
Dankjewel, vond je het ook leuk om mijn Santa te zijn?
En nu ga ik de rest lezen, ben ook heel nieuwsgierig naar wat jullie allemaal hebben gekregen!
Echt heel erg leuk, Nin is nu al fan van de bloem! Zeker leuk bij mijn 'eigen' nick, ik moest er ook al aan denken!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik vond het heel erg leuk. Voor mij ook leuk om eens out of the box cadeautjes te kopen.
Ik vond het cadeautje voor Nin wel passend vanwege je originele nick. Waren de houten knoopjes een beetje je smaak? Of vond het best moeilijk en heb daar heel lang voor die knopenkast zitten staren
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Nee.
Nog een paar hints dan.
2 van mijn 3 kinderen zitten in Groningen op school. Ik ben creatief. Perfectionistisch. Houd van lekker eten. Ook van haken. Heb geen huisdieren.
Weet je het nu?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Ja jij wel!Maar Enfermera ook?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]![]()
godskolere dit is echt frustrerend. Heb ik dan zo'n bord voor mn kop?
![]()
![]()
yepquote:
Nog een laat fotoverslag van vanochtend:quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeee! Hopelijk vindt M z'n gadgets ook tof!![]()
En waaaaaaauw die andere pakjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, echt tof! WAAROM IS HET VOORBIJ![]()
Dankjewel!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ja ik ben het!!
Was het gedicht echt zo erg?De afsluiter was toch positief he?
Ik moet nu naar m'n werk, verheug me nu al op het thuiskomen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:07 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
yepzit de zwarte armband er niet bij? Van fietsband en kraaltjes?
Fijn dat het in de smaak valt! Oh over dat N&S boekje heb ik me zo lopen verkneukelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
En met foto's:
[ foto's ]
Wat zat erin: gedicht, chocoladeletter, thee, briljante persoonlijke tips van Nick en Simon, maskertje, cupcakemix en cupcakevormpje, zelfgemaakte naamslinger, tijdschrift, autootje voor kind, koelkastmagneet
Lieve Mango nogmaals bedankt!!!! Echt supergaaf, ben er heeeeel blij mee!![]()
![]()
![]()
zou in het uilenpapier moeten zitten,mijn eigen gemaakte met al jou favo kleurtjes erin verwerkt. Als je hem niet vind kijk ik nog vanavond boven in freubel ruimte. En verder heel graag gedaan, had je al snel door dat ik het was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]nee? Of moet ik tussen t vuilnis kijken nu
+1 iedereen heeft zo zijn best gedaan!quote:
zag je t pakje op een foto in /uit de doos?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:21 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zou in het uilenpapier moeten zitten,mijn eigen gemaakte met al jou favo kleurtjes erin verwerkt. Als je hem niet vind kijk ik nog vanavond boven in freubel ruimte. En verder heel graag gedaan, had je al snel door dat ik het was?
ik zie het niet zo snel,kijk als Roy op bed ligt nog goed en zoek nog wel even tussen de vele bakjes. En dan stuur ik je hem na.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zag je t pakje op een foto in /uit de doos?
en stiekem wel, want je schrijft vaak dingen los van elkaar die eigenlijk aan elkaar moetenhaha
En je hebt 3 dingen voor mij gekocht, die ik voor een ander lootje (ander groepje) heb gekochtquote:
Hihi snap ik! Ik ben alleen nu even niet thuis! Ik zal het snel proberen als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar een foto![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:58 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
Nou vooruit, nog 1 hint
Ik heb meer dan 1 kind
Het zijn er meerdere, mijn grote pracht
En allemaal.... van hetzelfde geslacht!
Toch gelukt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar een foto![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Lieve Kerst_Soes!
Super bedankt voor alle cadeaus! Ik heb alleen slechte telefoonfoto's bij te weinig lichten ik krijg ze ook niet lekker geüpload. Maar na net zwemmen ga ik dat doen, beloofd!
Allemaal leuk, lief én lekker![]()
Thanks PureEvil! Ik vind het super
ook al deed ik niet mee, had lieve Santadroom een pakketje voor mij.quote:
Wie staan er nu nog op je lijst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef klumsy het volgende:
Mag ik nog een hintje
Kon wel wat mensen wegstrepen maar niet genoeg
Die zou ik zomaar kunnen weten. Zonder te hebben teruggelezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef santaklums het volgende:
[..]
Wie staan er nu nog op je lijst.
Is er geen die de wegwijst?
We posten samen in een topic.
En over mijn katten typ ik regelmatig.
Okquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:47 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel PureSanta![]()
Ik kan weer aan de knutsel
[..]
Graag gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en, al een idee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:47 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel PureSanta![]()
Ik kan weer aan de knutsel
[..]
Graag gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nog nietquote:
Forum Opties | |