Kunst met een grote K speciaal voor mij,quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef Kurststol het volgende:
Een Kursor
Niet meer dan een knipperende streep
Op een beeldscherm
Maar ook
Een woord met Duitse
Associatie
Want die K
Twist
Kwinkslag
Zo frank en frey
Als het brood met amandelspijs
Kerststol
Smakelijk.
Vertel! Hoe wat waar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
Whaaa! Ik heb instructies gekregen om te wachten.
is het al 14 december bij jou dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo. Hoi![]()
Nu dan even over mezelf, ik denk dat PureEvil mijn Santa is
Ha! Is het bij jou niet 5 uur ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
Santaydarquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef Mineola het volgende:
Jongens wat tof, en wat briljant, en en en en!![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd of mijn Santaydar ook goed werkt!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was of Piekie of jij. Ik ben zo benieuwd morgen naar m'n pakje!
Slaap lekker alvast, rust maar goed uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kursor het volgende:
[..]
Kunst met een grote K speciaal voor mij,
Dat maakt me nu al reuzeblij
Ga ik straks met een glimlach slapen,
Ben nu al flink aan het gapen.
Voor vannacht allemaal vast heel veel plezier,
Ik kom morgen eind van de ochtend weer hier! (Met foto's!)
Niks PM! Openbaar dude!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Mineola het volgende:
Mineohohola? Wat wil je, dat ik mijn vermoeden voor me hou of zal ik je pm'en?!
Omg, ik vind dit echt keispannend!
Oh joh, ik kan ook echt totaaaaaal niet dichten dus dit zou ik ook letterlijk tegen Spees kunnen zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef PureEvil het volgende:
[..]![]()
Ik wens je heel veel uitpak plezier morgen, en let ajb niet op mn stomme gedichtje
Neej gak, jouw gedicht in de bus was supergoedquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh joh, ik kan ook echt totaaaaaal niet dichten dus dit zou ik ook letterlijk tegen Spees kunnen zeggen
Nu vind ik het nog spannender![]()
van wie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
Doe morgen maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Neej gak, jouw gedicht in de bus was supergoed
Mag ik dat gedicht in de doos eigenlijk al lezen of is dat voor bij les présents bedoeld?
Ik vind het zo leuk dat jij mijn santa bent
Ik vind het ook heel spannend!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Cwen het volgende:
Ik hoop zo dat je mijn cadeautjes leuk vindt, lootje van me. Het is zo spannuuundd!!!
Oeee spannend!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Doe morgen maar. Wat ik nog vergeten was; een van de cadeautjes is de jongensversie van 'dattem', mijn meisje draagt de meisjesvariant
dat vind ik ook![]()
. Alleen, je wist het veel te snel
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oeee spannend!
Nou een schrale troost, ik dacht dus echt de laatste tijd dat ik het mis had. Ik begon Shandaly steeds meer te verdenken, zelfs Amaranta nog eventjes en ook nog een tijdje Kyara
Mijn peuter vermoord me als dat enorme pak morgen opeens al uitgepakt isquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:
![]()
Mogen wij dan ook mogen wij dan oooook? Of moet daarover gestemd worden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee Kyara, jij postte in het begin exact* een seconde na Spees_Santa. Dus ik dacht (zoals de waard is...) dat jij twee browsers open had staan en tegelijk op 'send' drukte, zodat ik zou denken dat jij het niet kon zijn. Waardoor ik dus dacht dat jij het wel was
*of bijna exact
Ik heb alles wat ik wist in de OP aangepast....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hélp nou even mensen. Welke santa's zijn er nog niet geraden?
Dat vind ik primaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Keshet het volgende:
Oh, gaan we beginnen?
Ik wacht tot morgenochtend trouwens. M'n superhelmpje wil graag helpen met het uitpakken van de haar sok!
Nee joh! Ik ga ook morgen pas uitpakken hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Soesa? Vind jij het erg als ik tot morgen wacht met uitpakken? De Silliness is nog steeds vrij inconsequent in zijn wakkerwordtijden 's ochtends dus ik denk niet dat ik 't trek tot 00:00 en dan nog uitpakken en posten
met een privé bericht mag je me wel belonenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Mineola het volgende:
Mineohohola? Wat wil je, dat ik mijn vermoeden voor me hou of zal ik je pm'en?!
Omg, ik vind dit echt keispannend!
Oké! Superbe!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ga ook morgen pas uitpakken hoor.
Ik ver denk een paar mensen maar weet niets zeker. Dus Piesse is nog undercover.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hélp nou even mensen. Welke santa's zijn er nog niet geraden?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik wacht denk ik ook tot morgen hoor. Maar Gulara wacht al zo lang! Die móet gewoon nu. Om het voor ons allemaal dragelijk te houden.
Ja! Zul je zien, zitten wij hier op haar te wachten, is ze er ondertussen tussenuit genaaid om te kangaroobackridenquote:
Huh niet? Wel! Zie je, Mango kent m ook!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
WTF is tussenuit genaaid voor werkwoord?! Dat bestaat niet hoor
Ik vind het super!!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Loj het volgende:
Wie ik?????
Ik weet van niets
Of toch?????
Ik hoop dat je t leuk vindt Piekie
yoooo ik ben een beelddenker, nu zie ik jou in een roze romper voor me....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Euj die romper van Pi heb ik ook
Of ja ik, Sillie. Ik draag alleen roze rompers.
Veel plezier!!
Echt zeeman.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Euj die romper van Pi heb ik ook
Of ja ik, Sillie. Ik draag alleen roze rompers.
Veel plezier!!
Ik ook! Ik snap niet dat IEMAND kan wachten hoor!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Ja jongens! Ben ik dan de enige die straks al gaat uitpakken?
none whatsoever.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef danic het volgende:
Buuf welke hints heb je Tot nu toe gekregen?
Wil je een hint?quote:
oh! Dat vind ik spannender dan mijn eigen kadoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Ja jongens! Ben ik dan de enige die straks al gaat uitpakken?
maar ik weet dan wel weer wie jij bentquote:
ja, dat hek wal 's docht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:05 schreef danic het volgende:
Oh dat maakt het niet makkelijker. Misschien ben ik het wel
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef Mineola het volgende:
Mijn Santaydar was right !!!!!!!!!!!
Mijn allerliefste sister from from another motherMANGO! It was always you babe!
Helemaal mee eens, ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ga door, ga door!
Des te minder er over blijft voor mij om te raden.
Zolang de op bijgewerkt wordt ben ik blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Loj het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik kom er niet uit
die zit even bij te komen denk ik?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Waar blijft ozzie dutchborn met haar kiekjes!?!
Met een pak zakdoekenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die zit even bij te komen denk ik?
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ga door, ga door!
Des te minder er over blijft voor mij om te raden.
precies dat ja.quote:
Ik hoop dat buuf dat even wil doen. Ik lig in bed op Gulara's uitpaksessie te wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zolang de op bijgewerkt wordt ben ik blij
IK GA OOK!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik ook! Ik snap niet dat IEMAND kan wachten hoor!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde natuurlijk geen seconde stilzitten.
Ik ben blij! Deze wilde ik heel graag.
Wat? Die baby? Wie heeft haar baby via de post gestuurd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Hij past nog!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Oh je wilde dat shirt heel graag?! EN JE ANDERE CADEAUS DAN?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
PI[/url] ]
Ik vond het al gek dat ze al weken niet huilt om een flesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Die baby? Wie heeft haar baby via de post gestuurd?
Ik! Verder mocht er bijna niks het land in; die douanelijst is echt bizar!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Die baby? Wie heeft haar baby via de post gestuurd?
U riep?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat ze al weken niet huilt om een fles
Ik post even een buitenfoto. Moment.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef GuRaRa het volgende:
[..]
Hij past nog!
Ik twijfelde heel erg maar ben blij dat Pi hem nog aankan! Staat hem goed!
De thee is juist voor nu. Lekker met een dekentje op de bank, kopje herfstthee erbij en net doen alsof het bijna winter is.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik post even een buitenfoto. Moment.
Ik zei ook: Doen alsof!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dekentjesweer ja.![]()
Ja hoor. Met je palmboom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dekentjesweer ja.![]()
Ja, duh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Olf het volgende:
[..]
Heb je al verdeelde stapeltjes gemaakt wat voor jou is en wat voor M?
Nope. Maar wel een paar berichtjes via de lootjestrekken site en een pakketjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb jij nou echt geen kloon gehad of?
Is dat een hint of?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb jij nou echt geen kloon gehad of?
Ouchquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
dan nogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een paar berichtjes via de lootjestrekken site en een pakketje
Ik hoop ook dat jouw santa iig wel lol heeft gehad aan het sherlocken van haar lootjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan nog
ik hoop dat mn lootje blij is met r pakje, ik doe iig voor t laatst mee. na 5 jaar! ik ken de helft niet meer en kom ook vaker op fb )lees:woon op) dus vond t dit jaar nietzoheelleukmeerniet
Sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doenquote:
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doen
Jij!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:
Jongens de kop is eraf!Wie volgt?
Ik vond juist hij er zo lekker relaxt maar wel geconcentreerd bij zat maar met van alles in zijn handjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.
Not cool.
Ik zal later even een leukerd posten.
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Suikertante het volgende:
Je was ook aan het vooruitdenken naar hoe ik mijn pakket openmaak natuurlijk
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 minquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
JA MAG IK MAG IK MAG IK? /hyper
Ha! Deal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 min
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En stel je voor, had je nog bijna niet mee willen doen!
Only one chance to make a first impressionquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.
En die kans moet je grijpen sinaasappeltje!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Mineola het volgende:
[..]
Only one chance to make a first impression
ow.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik lig achter johhier is het pas 22:06
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!
Straks rond n uur of 12 ofzo...
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.quote:
Ooh dat zoveel mensen het ook al weten!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef GuRaRa het volgende:
Voor mij is het bedtijd.
Mocht Gulara raden wie ik ben dan is er vast wel iemand die het even kan bevestigen.![]()
Veel plezier dames!Ik lees morgen weer bij.
I know. Zuid-Scandinavië toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Gulara ik kom niet uit Rotterdam!
Ik zal je eens een beetje helpen gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Loj het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik kom er niet uit
Olfje schmi schma schmolfje, ga maar slapen als je wilquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef Olf het volgende:
Ik val weldra in slaap,
Lieve Mango-aap.
Morgen lees ik vast,
Of ik je positief of negatief heb verrast.
Veel plezier
Lekker dier.
Spark! Ik weet niet meer hoe ik het precies heb genoemd/genummerd, maar er zit een cadeautje tussen dat je nu eigenlijk als eerste moet uitpakken. Misschien 12A of zoiets? In ieder geval een afwijkend nummer omdat ik dat op het laatste moment heb toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Iedereen heeft zijn pakket!! Mensen, ik ben er zenuwachtig van
ik had het inderdaad niet gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:11 schreef Snobbey het volgende:
[..]
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.
Gelukkig maar! *zweet van voorhoofd veegt*quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef dobbey het volgende:
[..]
ik had het inderdaad niet gezien![]()
maar geen probleem, ik heb redelijk mijn geduld kunnen bewaren en had zoiets het komt vanzelf wel daarin vertrouwde ik je wel
quote:
ik twijfel nog... heb behoorlijk last van de hormoon verhoging en kan moeilijk mijn gedachten ergens bij houden. Het opzoeken van het hoe en wat qua foto's plaatsen is daarom dan ook grandioos misluktquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Snobbey het volgende:
[..]
Gelukkig maar! *zweet van voorhoofd veegt*
Ga je zo meteen al open maken?
En weet je intussen hoe je foto's moet plaatsen?
Na het lezen van het gedicht filter je me er vast wel uit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooh kak ja, ik heb natuurlijk geen bloody clue over wie mij geloot had.
Santabuuf heb je ook hints toegevoegd ofzo?
Oei sterkte. Gooi maar niks uit het raam! Of je moet de cadeautjes straks echt vreselijk vinden!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:32 schreef dobbey het volgende:
[..]
ik twijfel nog... heb behoorlijk last van de hormoon verhoging en kan moeilijk mijn gedachten ergens bij houden. Het opzoeken van het hoe en wat qua foto's plaatsen is daarom dan ook grandioos mislukt
edit: het is ook ipad bescherming want als het niet wil zoals ik wil ben ik momenteel in staat om dat ding door het raam te gooien![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zal ik stiekem MN klok vooruit zetten
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik lach me een breuk als jij 't bent Danic
Mag nu al wel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Roosje84 het volgende:
Hij staat veilig op de tafel nu. Gelukkig is de doos stevig want het papier eromheen heeft de reis niet helemaal zonder kleerscheuren doorstaan...
Zal ik je identiteit al onthullen, of liever morgen pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Clubsoda op 14-12-2013 00:20:28 ]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Doos!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Kersjes het volgende:
Darn!
Dus toch zittend op de bank in slaap gevallen![]()
Maar de doos is inmiddels geopend, ik herhaal: de doos is geopend
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Skoap het volgende:
Jaaaaa!
Ik ben ook nog wakker. En ik ben zo enorm verwend!
Ik ben zo blij! En ik heb nu ook leuke kleren voor Luc met kerst, want echt iets leuks kon ik niet vinden, maar alles wat ik heb is geweldig, maar de blouse en trui zijn extra perfect voor kerst!
Shandaly ben jij mijn Santa? Ik was blij dat ik gisteren wat namen had opgeschreven, dat hielp vandaag! Maar ik ben niet 100% zeker!
Maar mijn cadeaus zijn top! En je hebt me toegevoegd op Facebook of niet? Heb zo gelachen om de Guinness
De foto upload misluktmorgen meer!
Lieve santa! Je bent de beste!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat fijn dat je er zo blij mee bent.Ik had je idd toegevoegd op fb, maar ook nog een hoop anderen omdat het anders zo verdacht was. Je post over Guinness was leuk
( en mijn man was teleurgesteld.. Dat ze niet voor hem waren... "Ah... Eentje dan?")
Ik hoop dat de kleren Luc passen. Die trui en dat bloesje heeft Lars bijna niet aangehad omdat ze wat klein vielen, en hij eruit gegroeid was voor ik het doorhad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedicht der gedichten:
Cadeautje 1, de beroemde ringen!
Cadeautje 2, supertof stempelaar met leuke teksten!
Cadeautje 3, eindelijk hoef ik geen ezelsoren meer in m'n boeken te maken ()
Cadeautje 4, we zitten nu al te ruziën waar dit moet worden geplakt!
Cadeautje 5, handig oppasboekje!
Cadeautje 6, ik moest even kijken toen ik het boekje opendeedTe grappig!
Cadeautje 7, gelukkig hoeven de vogels niet dood te gaan van de honger deze winter
Cadeautje 8, hier ging mijn fotograaf even fancy doen met de cameraSPOILER: Het übergedicht mét de nickname van mijn O+ Santa O+ erin:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve BJ, wat énorm gaaf allemaal![]()
Ik ben helemaal in de wolken! Dank je wel!!
/smileyoverload![]()
![]()
Soemp, jij mega fantastisch te gek wijfquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:53 schreef Soempie het volgende:
Oooh, wat tof allemaal!
Ik zou bijna m'n dreumes uit bed trekken om alles open te maken.
Jeeeeee! Hopelijk vindt M z'n gadgets ook tof!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Mangostine het volgende:
Ik was stiekem iets eerder begonnen met toestemming van mijn Santa![]()
Ik had een prachtig handgeschreven gedicht om mee te beginnen, waaruit tevens bleek dat er een hulpsanta is ingeschakeld
En dan:
De doos, inclusief de twee cadeautjes voor M!
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
Een moustachetas!!!![]()
![]()
Superhipster!
Een extra lader, omdat ik altijd loop te zeuren dat mijn tellie leeg isThanks suiker
Nagellakje in een lief kleurtje
Witte thee met een bijzonder fruitsmaakje, lekkah![]()
En een film, Jeux d'enfants, wat me niets zei, maar waar ik na googlen erg benieuwd naar ben want Franse filmen lief
en mooi gefilmd
Liefste Olfje, ik hou van jemaar gezien het overmatige gebruik van hartjes in deze post kon je je vast al niet aan die indruk onttrekken.
Dankjewel dankjewel dankjewel voor je geweldige gedicht, je lieve, toepasselijke, gewoon goeie cadeautjes en niet te vergeten, de voorpret naar het uitpakmoment toe. Zo tof!
En godzijdank is het nog niet voorbij, want:
Morgen nog een update van M's cadeautjes!
Gelukkig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Soemp, jij mega fantastisch te gek wijf![]()
Ik ben zwaar onder de indruk van alles!
Alles met zoveel zorg uitgekozen, allemaal even geweldig en mooi en leuk en awesome en lief en indrukwekkend![]()
Ik had serieus niet kunnen bedenken dat ik zo'n indrukwekkend pakket zou mogen ontvangen
Morgen plaats ik foto's! Heb Saar's cadeautjes ook al bekeken, maar laat ze haar ook uitpakken dan. Leuk voor de foto's ookEn heb de cadeautjes in bed uitgepakt, geen idee hoe ik mobiel foto's plaats
Maar echt, ik ben er zooooo blij mee!! Ben er echt van onder de indruk. Dat boekjeDie bal voor de toekomstige baby
![]()
de kerstbal met inhoud, nom! Dat boekje, met de pennen en sticky notes (ik vind zoiets zoooo gaaf!), en omg, dat sjaaltje en day uiltje
Zelf gemaakt ook? Ze zijn in ieder geval echt fantastisch!
Seriously, te tof allemaal! Je gedichtVooral in die vorm, wahahaha
Echt, zwaar onder de indruk!![]()
Ontzettend bedankt!!
Jazekerquote:
ik had het goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef arrenslee_bruin het volgende:
[..]
Lieve ferrari_rood, al dagen aan het wachten,
Al weken aan het smachten!
En dan nu is bijna het moment gekomen,
Dat de pakjes open mogen
Begin morgen, of vanavond laat,
Bij het gedicht en volg dan wat daarin staat.
xoxoxoxoxo![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:01 schreef amaranta het volgende:
Ik lig nog in bed. En iniminime slaapt ook nog, maar.... Ja, Clubsoda, het is mij.
Wb de sjaal. Ik weet niet of je hem zo mooi vindt of juist als col. Dus heb ik er Eem stuk wol aangelaten.
Als je hem zo wil, kun je het eraf knippen. Wil je liever een col, dan leg je de verkeerde kanten op elkaar. En kun je dat stuk gebruiken om mee te rijgen.
Hij is overigens gearmbreid.
En ja, de massage olie is voor je wederhelft, maar dan om bij jou te gebruiken!
Excuus, je legt juist de mooie kanten op elkaar en dan rijg je met het stukje wol de uiteinden aan elkaar. Daarna draai je hem binnenste buiten en dan zit je afwerking aan de binnenkant van de col.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik had het goed! Heel erg bedankt! Wat tof, armbreien
dat kende ik helemaal niet
Ik denk dat ik er een col van maak, maar daar ga ik even rustig over nadenken
Ik sta er tussen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:52 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Druk aan het strepen van de veels te lange lijst.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Jinglebelle het volgende:
[..]
Wat geweldig gedaan
Dan mag de doos wel om je cadeautjes vandaan
Dan ziet er mooier als het eronder ligt
Want een half uitgepakte doos is geen gezicht
De envelop waar je adres op staat
Moet je goed bewaren anders is het te laat
In de envelop zit je gedicht
En verteld mijn ware gezicht.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik had het goeddank je belle
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik moest even tien keer kijken want ik zag nergens een naam maar opeens zag ik het!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:53 schreef Gulara het volgende:
En ik -ondankbare ongeduldige hond- zie nu pas dat er in het derde doosje ook Sterrenmunt zit!![]()
![]()
En hoe kon ik zo dom zijn.
Op het verkeerde been gezet door jouw grote zoon. Al in maat 86
Maar ik denk dat ik het weet! Opeens!
Ben jij het SS?
[ afbeelding ]
maar misschien ook niet en dan voel ik me heul stom.![]()
![]()
Top, ik ga het proberen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:58 schreef amaranta het volgende:
Waren mijn hints zo duidelijk trouwens?
Wij gewone stervelingen snappen dit dus niet he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:04 schreef GuRaRa het volgende:
[..]
Ik moest even tien keer kijken want ik zag nergens een naam maar opeens zag ik het!
Ja! It is I!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |