quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat fijn dat je er zo blij mee bent.Ik had je idd toegevoegd op fb, maar ook nog een hoop anderen omdat het anders zo verdacht was. Je post over Guinness was leuk
( en mijn man was teleurgesteld.. Dat ze niet voor hem waren... "Ah... Eentje dan?")
Ik hoop dat de kleren Luc passen. Die trui en dat bloesje heeft Lars bijna niet aangehad omdat ze wat klein vielen, en hij eruit gegroeid was voor ik het doorhad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedicht der gedichten:
Cadeautje 1, de beroemde ringen!
Cadeautje 2, supertof stempelaar met leuke teksten!
Cadeautje 3, eindelijk hoef ik geen ezelsoren meer in m'n boeken te maken ()
Cadeautje 4, we zitten nu al te ruziën waar dit moet worden geplakt!
Cadeautje 5, handig oppasboekje!
Cadeautje 6, ik moest even kijken toen ik het boekje opendeedTe grappig!
Cadeautje 7, gelukkig hoeven de vogels niet dood te gaan van de honger deze winter
Cadeautje 8, hier ging mijn fotograaf even fancy doen met de cameraSPOILER: Het übergedicht mét de nickname van mijn O+ Santa O+ erin:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve BJ, wat énorm gaaf allemaal![]()
Ik ben helemaal in de wolken! Dank je wel!!
/smileyoverload![]()
![]()
Soemp, jij mega fantastisch te gek wijfquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:53 schreef Soempie het volgende:
Oooh, wat tof allemaal!
Ik zou bijna m'n dreumes uit bed trekken om alles open te maken.
Jeeeeee! Hopelijk vindt M z'n gadgets ook tof!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Mangostine het volgende:
Ik was stiekem iets eerder begonnen met toestemming van mijn Santa![]()
Ik had een prachtig handgeschreven gedicht om mee te beginnen, waaruit tevens bleek dat er een hulpsanta is ingeschakeld
En dan:
De doos, inclusief de twee cadeautjes voor M!
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
Een moustachetas!!!![]()
![]()
Superhipster!
Een extra lader, omdat ik altijd loop te zeuren dat mijn tellie leeg isThanks suiker
Nagellakje in een lief kleurtje
Witte thee met een bijzonder fruitsmaakje, lekkah![]()
En een film, Jeux d'enfants, wat me niets zei, maar waar ik na googlen erg benieuwd naar ben want Franse filmen lief
en mooi gefilmd
Liefste Olfje, ik hou van jemaar gezien het overmatige gebruik van hartjes in deze post kon je je vast al niet aan die indruk onttrekken.
Dankjewel dankjewel dankjewel voor je geweldige gedicht, je lieve, toepasselijke, gewoon goeie cadeautjes en niet te vergeten, de voorpret naar het uitpakmoment toe. Zo tof!
En godzijdank is het nog niet voorbij, want:
Morgen nog een update van M's cadeautjes!
Gelukkig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Soemp, jij mega fantastisch te gek wijf![]()
Ik ben zwaar onder de indruk van alles!
Alles met zoveel zorg uitgekozen, allemaal even geweldig en mooi en leuk en awesome en lief en indrukwekkend![]()
Ik had serieus niet kunnen bedenken dat ik zo'n indrukwekkend pakket zou mogen ontvangen
Morgen plaats ik foto's! Heb Saar's cadeautjes ook al bekeken, maar laat ze haar ook uitpakken dan. Leuk voor de foto's ookEn heb de cadeautjes in bed uitgepakt, geen idee hoe ik mobiel foto's plaats
Maar echt, ik ben er zooooo blij mee!! Ben er echt van onder de indruk. Dat boekjeDie bal voor de toekomstige baby
![]()
de kerstbal met inhoud, nom! Dat boekje, met de pennen en sticky notes (ik vind zoiets zoooo gaaf!), en omg, dat sjaaltje en day uiltje
Zelf gemaakt ook? Ze zijn in ieder geval echt fantastisch!
Seriously, te tof allemaal! Je gedichtVooral in die vorm, wahahaha
Echt, zwaar onder de indruk!![]()
Ontzettend bedankt!!
Jazekerquote:
ik had het goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef arrenslee_bruin het volgende:
[..]
Lieve ferrari_rood, al dagen aan het wachten,
Al weken aan het smachten!
En dan nu is bijna het moment gekomen,
Dat de pakjes open mogen
Begin morgen, of vanavond laat,
Bij het gedicht en volg dan wat daarin staat.
xoxoxoxoxo![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:01 schreef amaranta het volgende:
Ik lig nog in bed. En iniminime slaapt ook nog, maar.... Ja, Clubsoda, het is mij.
Wb de sjaal. Ik weet niet of je hem zo mooi vindt of juist als col. Dus heb ik er Eem stuk wol aangelaten.
Als je hem zo wil, kun je het eraf knippen. Wil je liever een col, dan leg je de verkeerde kanten op elkaar. En kun je dat stuk gebruiken om mee te rijgen.
Hij is overigens gearmbreid.
En ja, de massage olie is voor je wederhelft, maar dan om bij jou te gebruiken!
Excuus, je legt juist de mooie kanten op elkaar en dan rijg je met het stukje wol de uiteinden aan elkaar. Daarna draai je hem binnenste buiten en dan zit je afwerking aan de binnenkant van de col.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik had het goed! Heel erg bedankt! Wat tof, armbreien
dat kende ik helemaal niet
Ik denk dat ik er een col van maak, maar daar ga ik even rustig over nadenken
Ik sta er tussen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:52 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Druk aan het strepen van de veels te lange lijst.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Jinglebelle het volgende:
[..]
Wat geweldig gedaan
Dan mag de doos wel om je cadeautjes vandaan
Dan ziet er mooier als het eronder ligt
Want een half uitgepakte doos is geen gezicht
De envelop waar je adres op staat
Moet je goed bewaren anders is het te laat
In de envelop zit je gedicht
En verteld mijn ware gezicht.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik had het goeddank je belle
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik moest even tien keer kijken want ik zag nergens een naam maar opeens zag ik het!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:53 schreef Gulara het volgende:
En ik -ondankbare ongeduldige hond- zie nu pas dat er in het derde doosje ook Sterrenmunt zit!![]()
![]()
En hoe kon ik zo dom zijn.
Op het verkeerde been gezet door jouw grote zoon. Al in maat 86
Maar ik denk dat ik het weet! Opeens!
Ben jij het SS?
[ afbeelding ]
maar misschien ook niet en dan voel ik me heul stom.![]()
![]()
Top, ik ga het proberen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:58 schreef amaranta het volgende:
Waren mijn hints zo duidelijk trouwens?
Wij gewone stervelingen snappen dit dus niet he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:04 schreef GuRaRa het volgende:
[..]
Ik moest even tien keer kijken want ik zag nergens een naam maar opeens zag ik het!
Ja! It is I!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |