Dit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt. Dat vind ik nog het aller spannendst.
Je schoonzoon danquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Waarom plaats jij foto's van mijn zoon?
Vind je dat gewoon?
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt. Dat vind ik nog het aller spannendst.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Voor mij is SS sowieso al geslaagd, je bent een toffe Santa. Niet iedere Santa kan zeggen dat haar haaksel heeft gefloreerd op de eerste verjaardag van iemands eerste zoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Spees_Santa het volgende:
[..]
Ik ook. Dat vind ik nog spannender dan mijn eigen cadeaus...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is SS sowieso al geslaagd, je bent een toffe Santa. Niet iedere Santa kan zeggen dat haar haaksel heeft gefloreerd op de eerste verjaardag van iemands eerste zoon!
Oh poep. Wanneer was miniyou jarig?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is SS sowieso al geslaagd, je bent een toffe Santa. Niet iedere Santa kan zeggen dat haar haaksel heeft gefloreerd op de eerste verjaardag van iemands eerste zoon!
Gisteren. Was leuk feestje!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh poep. Wanneer was miniyou jarig?
Vandaag? Gisteren?
(nog) gefeliciteerd!!!
Mango snapt er geen bil meer van,quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hey!
Is dit een hint voor de Mangomadness?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maak ik een foto met m'n pak eronder, voordat ik uit ga pakken![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef verymerrymango het volgende:
Nu de laatste uren,
Van mijn identiteit nog even duren.
Laat ik graag zoveel mogelijk na,
Zodat jij doet ra ra ra.
Poezie.
Ik had een poesie.
Gesneuveld vorig jaar.
Maar toen:
Baby.
1 stuk maar,
liefde
of nee, Liefde
Hechtingen hier en daar
Maar lief
O Zo Lief
zo vertelt ook de naam.
Lieve ferrari_rood, al dagen aan het wachten,quote:Op maandag 9 december 2013 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
mooie doos vrouwtje
[ link | afbeelding ]
de pakjes die erin zitten + pepernoten en ander sint snoepgoed
Spees, zo lief ja,quote:
smeerlapperij! Van de bovenste richel! Jij vlegelquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Spees, zo lief ja,
Maar mango, laat je het raden na?
Ik heb eenmaal rechtstreeks gelogen,
Maar op de lange termijn zelden bedrogen.
+1quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
DAN WEET IK NU WIE JIJ BENT MUHAHA
Het plan was bijna gefaald,quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
smeerlapperij! Van de bovenste richel! Jij vlegel![]()
Mag ik nog een top 3 geven voor ik écht ga uitpakken over een paar uur? En dat je dan zegt of je erbij zit?quote:
Ja dat idd!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Spees_Santa het volgende:
[..]
Ik ook. Dat vind ik nog spannender dan mijn eigen cadeaus...
Natuurlijk! Kom maar op!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mag ik nog een top 3 geven voor ik écht ga uitpakken over een paar uur? En dat je dan zegt of je erbij zit?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:56 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Ik nu pas ook!
Raar dat ik niet eerder onheil rook!
briljant gespeeld, vrouw. Briljant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Het plan was bijna gefaald,
Ik wilde de naam raden, voor wie jij cadeaus hebt gehaald.
Toen noemde ik toch een ander,
En zo waren wij eerlijk jegens elkander.
Ik alleen stiekem niet,
Vandaar dat jij mij niet ried. (;))
Mocht je het echt zeker weten,
Gaan we dan binnenkort daten,
Open dan maar snel de envelop,
Nadat je hier hebt geplaatst jouw gok.
De cadeaus mogen pas na het uur nul,
En dat is echt geen flauwekul.
Je weet het al eeuwen, tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oeh! Spannend. En lastig!
1. Soesa
2. Shandaly
3. Loj? (dit is mijn out of the box gok)
Toch Soesje!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef Spees_Santa het volgende:
[..]
Je weet het al eeuwen, toch?
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Serieus, jij zat me echt zo hard op de hielen,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
briljant gespeeld, vrouw. Briljant.![]()
Lieve Olfje, we gaan zó daten jonge.
Wat een belachelijke hints trouwensmaar ik heb jou nooit uitgesloten, boefje.
Nooohhhhh. Wat een fantastisch instinct blijk ik te hebben!quote:
Ja joh, ik had alleen nog maar gezegd dat mijn kind geen baby meer is (per ongeluk nog welquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nooohhhhh. Wat een fantastisch instinct blijk ik te hebben!
En ik ben idd heeeeel benieuwd wie je hebt ingeschakeld om bij mijn brievenbus langs te gaan!
ik heb aangepast wat mij bekend is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef amaranta het volgende:
kunnen de ontmaskerde santas even in de op![]()
![]()
Scheelt mij selecteren
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef bellelena het volgende:
Joahhhh fuck dit is spannend!
En supertof dat allllle pakjes er zijhijhijn![]()
![]()
![]()
Onze kerstboomtakWat geweldig gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maak ik een foto met m'n pak eronder, voordat ik uit ga pakken
Dan mag de doos wel om je cadeautjes vandaan
Dan ziet er mooier als het eronder ligt
Want een half uitgepakte doos is geen gezicht
De envelop waar je adres op staat
Moet je goed bewaren anders is het te laat
In de envelop zit je gedicht
En verteld mijn ware gezicht.
Hahaha, nou je hebt me toch echt heel goed op het verkeerde been weten te zetten. Want ik had dus steeds het gevoel dat jij het was, maar je liet me wel denken dat ik het mis hadquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef Spees_Santa het volgende:
[..]
Ja joh, ik had alleen nog maar gezegd dat mijn kind geen baby meer is (per ongeluk nog wel) en jij wist het al
![]()
!
Ik heb SupremeEvil weten te strikken![]()
Bloed, zweet en tranen iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, nou je hebt me toch echt heel goed op het verkeerde been weten te zetten. Want ik had dus steeds het gevoel dat jij het was, maar je liet me wel denken dat ik het mis had. Ik wist niet dat Supreme_E uit de buurt kwam!
Lieve Dobbey,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |