Via track en tracé kan ik zien dat Ladyblack haar pakket ook in ontvangst is genomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef As1981 het volgende:
Klopt het dat er nu nog twee pakjes missen? Zou zo jammer zijn als niet iedereen er een heeft morgen.
Ik had vanmiddag al gepost dat hij binnen was en die van lb is er als het goed is ook tenminste dat zegt track en tracequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, Dobbey en LadyBlack missen hun pakje nog maar die van LadyBlack is er bijna toch?
Dwaalsporenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef verymerrymango het volgende:
Hee ho, Mango,
Kon jij nog iets met m'n laatste tips, yo?
Nog maar acht uren,
Dan mag je legitiem gluren.
Wil je nog een grootse hint in wederom Latijnse sferen?
Festina Lente, daar kun je iets over mij van leren.
Zo, nu is het echt een eitje,
Sla je slag, met dit karweitje.
Niemand mag het voor je verklappen,
En Ali B kan hartstikke goed rappen.
Nee hoor, zo slecht is mijn smaak nie,
Al geniet ik wel van Britney.
Zij stond op nummer één,
Toen m'n jongste verscheen.
Daaaaaaaag.
ja volgens mij tot nu toe wel ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt? Zijn er jaarlijks mensen zonder pakket?
Kersjes, een waarschuwing is op zijn plaatsquote:Op donderdag 12 december 2013 10:18 schreef Kersjes het volgende:
"Mama, wanneer mag je je pakje nou openmaken?????"
De kinderen zijn al bijna net zo ongeduldig als ik
Phoeieeeeh, ik kneep hem best wel even,quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
[..]
Net binnengekomen:
[ afbeelding ]
Je had inderdaad de verkeerde postcode op het pakje geschreven, maar het is allemaal goedgekomen.
Je mag de doos wel openmaken hoor! Verder nog niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mag ik eigenlijk al iets openmaken?Ik heb nog heel braaf het papiertje erom en alles!
Idd! Ik was in ieder geval opgelucht dat ze een pakket hadquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd naar het pakje van GotC! Of dat nu helemaal bomvol hints zit ofzo
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef Spees_Santa het volgende:
[..]
Je mag de doos wel openmaken hoor! Verder nog niks
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik jouquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]Mat én Glimmend! En plakband?
Ohnee, en zat het in een doos??
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]Mat én Glimmend! En plakband?
Ohnee, en zat het in een doos??
Ben ik ik?quote:
Ik vind het vooral zo sneu dat je geen hoofdletter hebtquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben ik ik?
Ik heb vandaag echt een mega identiteitscrisis.
Ik weet het niet meer.
Weet ik het eigenlijk wel.
AAARGH? NEE!
JA!
NEE!
GOFFEDOORIE.
Je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo sneu dat je geen hoofdletter hebt
Hey!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Waarom plaats jij foto's van mijn zoon?
Vind je dat gewoon?
Ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt. Dat vind ik nog het aller spannendst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |