Silvijn krijgt bier en misschien dat Pi en D zich nog even willen afzonderen maar ik weet niet of ik daar een voorstander van ben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:36 schreef Olf het volgende:
Bijna hetzelfde, moeten we even kijken wie wie gaat tongen en wie er meedoen aan de bierestafette.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou Olf, kom maar uit de kast dan!
Is er ook trappist? En met wie moet hij tongen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Silvijn krijgt bier en misschien dat Pi en D zich nog even willen afzonderen maar ik weet niet of ik daar een voorstander van ben.
Als je zelf volledig in het groen gekleed gaat met leuke rode balletjes in je paardenstaart, dan is het niet ergquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb geen kerstboom staan en weet ook niet of er eentje komt dit jaar
Oeeeh! Je maakt me nu helemaal nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef klaproossanta het volgende:
[..]
Ohhhhh! Komt er nu verdorie het pakje binnen uit China waar ik zo (veel te) lang op heb zitten wachten! Eens kijken of ik het nog op tijd bij jou krijg. Morgen maar opsturen dan
Tis echt een tof iets namelijk. Vind ik tenminste
Ik heb wel een foute rode kersttrui met rendier, mag dat ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als je zelf volledig in het groen gekleed gaat met leuke rode balletjes in je paardenstaart, dan is het niet erg
Vooruit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel een foute rode kersttrui met rendier, mag dat ook?
Heb wel meegelezen maar druk druk druk op het werkquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:24 schreef kerstroosje84 het volgende:
Roosjes pakje is maandag verstuurd, dus het zou er zo ondertussen wel moeten zijn... maar ik heb haar al een tijdje niet meer in het topic gespot ook.
Yup en ook geen idee of het al op de post is of niet.... Na mijn vermoedens te hebben uitgesproken zijn zowel Snobbey als Elmo van de aardbodem verdwenen, ik heb ze vast laten schrikkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
Okey, als het goed is wachten alleen nog op hun pakket:
Clubsoda (nou ja, wachten)
Dobbey
LadyBlack
Omentielvo
Roosje84
Skittles
Klopt dat?
Ai, ik hoop dat je hem snel ontvangt dan!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:35 schreef dobbey het volgende:
[..]
Yup en ook geen idee of het al op de post is of niet.... Na mijn vermoedens te hebben uitgesproken zijn zowel Snobbey als Elmo van de aardbodem verdwenen, ik heb ze vast laten schrikken
Jajajaquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
Dobbey
LadyBlack
Omentielvo
Roosje84
Skittles
Klopt dat?
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef SecretSkittles het volgende:
[..]
De site heeft storing, maar vanmorgen stond er nog precies hetzelfde als gister (namelijk als bezorgdag 'vandaag'), alleen was het gewicht een paar gram aangepast![]()
Ik pm je de track en trace code wel even, kan je het ook zelf in de gaten houden...
Oh, ik hoop zo dat het pakket binnenkort nog wordt bezorgd!
Net binnengekomen:quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
Dobbey
LadyBlack
Omentielvo
Roosje84
Skittles
Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |