quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik stond dus mooi, 2 minuten voor sluitingstijd *hijg, puf* bij het verkeerde dhl-servicepuntle-zen is duidelijk wst te hoog gegrepen voor me
morgen in de herkansing dan maar!
Oooh zwijmelquote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tafelmodel! Hebben wij ook. Saar vindt het fantastisch. En het is praktischer qua ruimte, én ivm katten en grijpgrage kinderhandjes
Edit:
[ afbeelding ]
Grappig genoeg kreeg ik geen meldingquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef santa_Ophelia het volgende:
[..]
Ophelia omdat het bijna zover is, mag je de doos open maken. Dan zul je al snel je eerste cadeau aantreffen! Want deze is niet ingepakt! De rest van de cadeautjes zul je daarna snel vindenEn daarmee + gedicht moet je wachten tot de 14de!
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een tas, een tas vol kadootjes!!![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
Grappig genoeg kreeg ik geen melding
Sorry voor de slechte foto, de 14e betere, beloofd!
quote:
uuuuh ja... Dat is mijn eigenschuldquote:Op donderdag 12 december 2013 23:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was even bezig met vreemdgaan met een andere Secret Santa, vandaar dat het wat langer duurde.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
26 uur! Wie blijft er morgenavond allemaal laat op?
Ik misschien, voor de pret hier, maar ga zelf mijn geduld testen tot zaterdagochtend. Na het zwemmen met Femke, als madammeke lekker d'r dutje doet, samen met Lars uitpakken...
Ik neem maar een kleine voorsprong want ik ga ook zaterdagmorgen pas openmaken. Ooh ik heb er zin in joh! Mijn geduld!quote:
Via TNT dus dan zal het vast goed komen!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb je het met tnt verstuurd of via dhl? In het eerste geval zou ik me geen zorgen maken hoor, die vragen toch niet na hoe je heet. Bij dhl zou je ook kunnen bellen? Ik laat morgen wel weten hoe het gelukt is met ophalen!
ik krijg echt wel vaker post op mijn Nick geadresseerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:16 schreef dobbey het volgende:
[..]
Via TNT dus dan zal het vast goed komen!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou Olf, kom maar uit de kast dan!
[..]
Inderdaad, ik ben toch al bijna twee keer zo oud als jijquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:29 schreef Olf het volgende:
[..]jaloers op mijn jeugdigheid he! Over drie maanden ben ik echter al afgerond 30, dus ik verwijs jullie door naar Sam
Misschien binnenkort weer een feestje in een scoutingtoko?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:31 schreef Mineola het volgende:
Those were the days jonguh, toen ik nog 15 23 was en we feesten in scoutingtoko's hadden
Bijna hetzelfde, moeten we even kijken wie wie gaat tongen en wie er meedoen aan de bierestafette.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Misschien binnenkort weer een feestje in een scoutingtoko?
Hoewel, misschien niet helemaal hetzelfde...
Zal ik de OP maar even bij gaan werken?
Silvijn krijgt bier en misschien dat Pi en D zich nog even willen afzonderen maar ik weet niet of ik daar een voorstander van ben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:36 schreef Olf het volgende:
Bijna hetzelfde, moeten we even kijken wie wie gaat tongen en wie er meedoen aan de bierestafette.
[..]
Is er ook trappist? En met wie moet hij tongen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Silvijn krijgt bier en misschien dat Pi en D zich nog even willen afzonderen maar ik weet niet of ik daar een voorstander van ben.
Als je zelf volledig in het groen gekleed gaat met leuke rode balletjes in je paardenstaart, dan is het niet ergquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb geen kerstboom staan en weet ook niet of er eentje komt dit jaar
Oeeeh! Je maakt me nu helemaal nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef klaproossanta het volgende:
[..]
Ohhhhh! Komt er nu verdorie het pakje binnen uit China waar ik zo (veel te) lang op heb zitten wachten! Eens kijken of ik het nog op tijd bij jou krijg. Morgen maar opsturen dan
Tis echt een tof iets namelijk. Vind ik tenminste
Ik heb wel een foute rode kersttrui met rendier, mag dat ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als je zelf volledig in het groen gekleed gaat met leuke rode balletjes in je paardenstaart, dan is het niet erg
Vooruit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel een foute rode kersttrui met rendier, mag dat ook?
Heb wel meegelezen maar druk druk druk op het werkquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:24 schreef kerstroosje84 het volgende:
Roosjes pakje is maandag verstuurd, dus het zou er zo ondertussen wel moeten zijn... maar ik heb haar al een tijdje niet meer in het topic gespot ook.
Yup en ook geen idee of het al op de post is of niet.... Na mijn vermoedens te hebben uitgesproken zijn zowel Snobbey als Elmo van de aardbodem verdwenen, ik heb ze vast laten schrikkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
Okey, als het goed is wachten alleen nog op hun pakket:
Clubsoda (nou ja, wachten)
Dobbey
LadyBlack
Omentielvo
Roosje84
Skittles
Klopt dat?
Ai, ik hoop dat je hem snel ontvangt dan!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:35 schreef dobbey het volgende:
[..]
Yup en ook geen idee of het al op de post is of niet.... Na mijn vermoedens te hebben uitgesproken zijn zowel Snobbey als Elmo van de aardbodem verdwenen, ik heb ze vast laten schrikken
Jajajaquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
Dobbey
LadyBlack
Omentielvo
Roosje84
Skittles
Klopt dat?
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef SecretSkittles het volgende:
[..]
De site heeft storing, maar vanmorgen stond er nog precies hetzelfde als gister (namelijk als bezorgdag 'vandaag'), alleen was het gewicht een paar gram aangepast![]()
Ik pm je de track en trace code wel even, kan je het ook zelf in de gaten houden...
Oh, ik hoop zo dat het pakket binnenkort nog wordt bezorgd!
Net binnengekomen:quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
Dobbey
LadyBlack
Omentielvo
Roosje84
Skittles
Klopt dat?
Nope helemaal niets....quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb je al iets gehoord van snobbey?
Zou kunnen maar Yppy heeft maar 1 kind toch? en mijn lootje heeft 2 dochters waarvan 1 geboren in dit jaar...... Ik blijf er nog steeds van overtuigd dat het Elmo isquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef Olf het volgende:
Maar dan zou het wellicht Yppy kunnen zijn toch?
Gele envelop?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef Kyfalalalalara het volgende:
[..]![]()
Eerst moet het gedicht binnen zijn, hoor!
Die heb ik vandaag op de post gedaan en ik was op tijd!
Dus morgen of uiterlijk vrijdag glijdt -ie je bus in.
(tenzij.. ik heb de envelop nog even gewogen op de keukenweegschaal en hij was 21 gram en ik heb er toch maar 1 postzegel opgedaan. Ja jezus, ik bedoel, die ene gram ziet postnl toch wel door de vingers?Mocht je m vrijdag niet hebben gekregen, dan mail ik 'm ook nog een keer..)
Ik ken nu wel bijna je adres uit mijn hoofd!![]()
![]()
Kjoetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kyara het volgende:
Pakjesterroristen. Ik hoop dat er niks breekbaars in zit/zat
[ link | afbeelding ]
Lb'ke De track en trace weet mij te vertellen dat vandaag tussen 16.00 uur en 18.00 uur je pakket afgeleverd gaat wordenquote:
Idd! Lief zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kyara het volgende:
Pakjesterroristen. Ik hoop dat er niks breekbaars in zit/zat
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Cocotrinomium het volgende:
HOE KAN DIT NOU IK SNAP ER GEEN ZAK VAN
Ik dacht altijd dit is fucking awesome
Maar ik heb dus nooit een cadeau gekregen
Er heeft nooit post in mijn bus gelegen
Terwijl ik ook eigenlijk niet mee doe, dus wat bazel ik nou?
Als je niet snapt wat ik bedoel, dan FOK! jou!
Ik snap ook nooit nergens niks van dus dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:
Nou ja, weet je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Cocotrinomium het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit nergens niks van dus dan kunnen we elkaar de hand schudden
Anyway! Ik moet gaan, ik heb nu een concert van de drie J'smaar ben wel op tijd om mijn pakjes uit te pakken! ALS ER NOG IETS BINNENKOMT! ZOMG
OMG is dit the x-files?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Amaramta het volgende:
[..]
Nou ja, weet je.
Ik snap het gewoon niet en ik vind er niks an zo.
Is het al 14 dec? Dan kunnen we tenminste gewoon uitpakken en deze editie van SS zo snel mogelijk achter ons laten.
en met n ipv m tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
OMG is dit the x-files?!
Ik ben trouwens zonder hoofdletter.
Interpunctie is zo 1969
Trut!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Cocotrinomium het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit nergens niks van dus dan kunnen we elkaar de hand schudden
Anyway! Ik moet gaan, ik heb nu een concert van de drie J'smaar ben wel op tijd om mijn pakjes uit te pakken! ALS ER NOG IETS BINNENKOMT! ZOMG
Even, ik ben net klaar met alle lessen/vergaderignen/besprekingen/etc en nu aan het wachten of er nog een student langskomt (die wilde tussen half vijf en vijf iets komen bespreken). Anders ben ik zo naar huis. Dan kan ik thuis mijn whatsappchat bijlezen. Ik zit in een chat met een aantal vrienden, en damn, ik heb iets van 400 ongelezen berichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij al een idee wie ik zou kunnen zijn?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou die al bezet zijn geweest?
Ik hoop dat M niet teleurgesteld zal zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 06:46 schreef Soempie het volgende:
SanSoem, ik ga zaterdag 's morgens of in elk geval overdag uitpakken. Kan M. meehelpen.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Kerststally het volgende:
[..]
Heb jij al een idee wie ik zou kunnen zijn?
Ik heb een vraag voor jou, hij is maar klein.
Als je voor het uitpakken je vermoeden opschrijft,
En daarna kijkt of die hetzelfde blijft,
Daar ben ik benieuwd naar dus hoor ik het graag!
Veel plezier met uitpakken morgen of vandaag
Wat ben ik blij dat het er toch nog voor de 14e is!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn pakje is binnen. Yppy is mijn SS. Niet dat ik zo'n Sherlock ben. Maar het stond op het kaartje
[ afbeelding ]
Ik pak hem morgenochtend uit
Het lag al bijna twee weken grotendeels klaar op zolder. Meestal ben ik ruim op tijd met zoiets. Alleen de finishing touch mist dus, maar mijn knutsels zijn sowieso geweldig natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef Kyara het volgende:
Wow Yppy, dat het jou nog is gelukt om op tijd te versturen joh!
Ennuh, beterschap en sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |