Nope helemaal niets....quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb je al iets gehoord van snobbey?
Zou kunnen maar Yppy heeft maar 1 kind toch? en mijn lootje heeft 2 dochters waarvan 1 geboren in dit jaar...... Ik blijf er nog steeds van overtuigd dat het Elmo isquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef Olf het volgende:
Maar dan zou het wellicht Yppy kunnen zijn toch?
Gele envelop?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef Kyfalalalalara het volgende:
[..]![]()
Eerst moet het gedicht binnen zijn, hoor!
Die heb ik vandaag op de post gedaan en ik was op tijd!
Dus morgen of uiterlijk vrijdag glijdt -ie je bus in.
(tenzij.. ik heb de envelop nog even gewogen op de keukenweegschaal en hij was 21 gram en ik heb er toch maar 1 postzegel opgedaan. Ja jezus, ik bedoel, die ene gram ziet postnl toch wel door de vingers?Mocht je m vrijdag niet hebben gekregen, dan mail ik 'm ook nog een keer..)
Ik ken nu wel bijna je adres uit mijn hoofd!![]()
![]()
Kjoetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kyara het volgende:
Pakjesterroristen. Ik hoop dat er niks breekbaars in zit/zat
[ link | afbeelding ]
Lb'ke De track en trace weet mij te vertellen dat vandaag tussen 16.00 uur en 18.00 uur je pakket afgeleverd gaat wordenquote:
Idd! Lief zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kyara het volgende:
Pakjesterroristen. Ik hoop dat er niks breekbaars in zit/zat
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Cocotrinomium het volgende:
HOE KAN DIT NOU IK SNAP ER GEEN ZAK VAN
Ik dacht altijd dit is fucking awesome
Maar ik heb dus nooit een cadeau gekregen
Er heeft nooit post in mijn bus gelegen
Terwijl ik ook eigenlijk niet mee doe, dus wat bazel ik nou?
Als je niet snapt wat ik bedoel, dan FOK! jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |