Ik snap ook nooit nergens niks van dus dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:
Nou ja, weet je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Cocotrinomium het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit nergens niks van dus dan kunnen we elkaar de hand schudden
Anyway! Ik moet gaan, ik heb nu een concert van de drie J'smaar ben wel op tijd om mijn pakjes uit te pakken! ALS ER NOG IETS BINNENKOMT! ZOMG
OMG is dit the x-files?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Amaramta het volgende:
[..]
Nou ja, weet je.
Ik snap het gewoon niet en ik vind er niks an zo.
Is het al 14 dec? Dan kunnen we tenminste gewoon uitpakken en deze editie van SS zo snel mogelijk achter ons laten.
en met n ipv m tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
OMG is dit the x-files?!
Ik ben trouwens zonder hoofdletter.
Interpunctie is zo 1969
Trut!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Cocotrinomium het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit nergens niks van dus dan kunnen we elkaar de hand schudden
Anyway! Ik moet gaan, ik heb nu een concert van de drie J'smaar ben wel op tijd om mijn pakjes uit te pakken! ALS ER NOG IETS BINNENKOMT! ZOMG
Even, ik ben net klaar met alle lessen/vergaderignen/besprekingen/etc en nu aan het wachten of er nog een student langskomt (die wilde tussen half vijf en vijf iets komen bespreken). Anders ben ik zo naar huis. Dan kan ik thuis mijn whatsappchat bijlezen. Ik zit in een chat met een aantal vrienden, en damn, ik heb iets van 400 ongelezen berichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij al een idee wie ik zou kunnen zijn?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou die al bezet zijn geweest?
Ik hoop dat M niet teleurgesteld zal zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 06:46 schreef Soempie het volgende:
SanSoem, ik ga zaterdag 's morgens of in elk geval overdag uitpakken. Kan M. meehelpen.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Kerststally het volgende:
[..]
Heb jij al een idee wie ik zou kunnen zijn?
Ik heb een vraag voor jou, hij is maar klein.
Als je voor het uitpakken je vermoeden opschrijft,
En daarna kijkt of die hetzelfde blijft,
Daar ben ik benieuwd naar dus hoor ik het graag!
Veel plezier met uitpakken morgen of vandaag
Wat ben ik blij dat het er toch nog voor de 14e is!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn pakje is binnen. Yppy is mijn SS. Niet dat ik zo'n Sherlock ben. Maar het stond op het kaartje
[ afbeelding ]
Ik pak hem morgenochtend uit
Het lag al bijna twee weken grotendeels klaar op zolder. Meestal ben ik ruim op tijd met zoiets. Alleen de finishing touch mist dus, maar mijn knutsels zijn sowieso geweldig natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef Kyara het volgende:
Wow Yppy, dat het jou nog is gelukt om op tijd te versturen joh!
Ennuh, beterschap en sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |