quote:Op woensdag 11 december 2013 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gekozen voor een paar duurdere cadeaus ipv een hoop goedkope. Maar twijfel nu steeds of ik eigenlijk wel voldoende heb gekocht, want ik kan me niet alle cadeaus meer herinneren!!! Zwangerschapsdementie, gotta love it
.
Hij is open en ik werd nu al blijquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Sparkling_Santa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat al hebt gedaan,
maar die envelop op de doos mag gerust open gaan
En dammit, mijn doorzichtige plakband ging op een gegeven moment op, bleek ik alleen nog viezig wit te hebben. Excuses daarvoor!
Ja, dat is hier stiekem ook, mijn zelf gemaakte dingen zijn heel erg persoonlijk, daar zou ik niets aan hebben! En de andere cadeaus zijn zo uitgezocht dat ik denk dat mijn lootje ze heel leuk vindt, maar ik vind ze zelf ook heel leuk! Dus ik zou het niet erg vinden als ik zelf zoiets zou krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:23 schreef Mineola het volgende:
Cadeaus uitzoeken voor iemand anders vind ik ook altijd heel leuk belle! Ik doe het ook graag
Maar ik zou het pakket voor mijn lootje niet zelf willen hebben, omdat het echt speciaal passend voor haar is, en minder passend voor mij. Ik heb zelfs geknutseld!
En ook hier dingen die ik zelf in huis had meegestuurd. Maar geen gedragen slipjes, wees gerust lootje!
Eerst maken. En daar wringt de schoen want ik kom momenteel ff 2 weken aan tijd te kort of zoietsquote:
vond het leuk om jou santa te zijn. leuke muts zag ik trouwens voorbij komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef Susie het volgende:
Mobiel doet raar..... die is ook nieuwsgierig.
Haaiquote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef _santastar_ het volgende:
Evenstar,
Hoe gaat het met de zieken daar in het verre land?
Ik zag dat jullie maar bleven klungelen, om en om in de lappenmand
Ik was nog iets vergeten te zeggen
Gelukkig ben ik nog op tijd om het uit te leggen
Je jongste is misschien nog wat klein voor zijn cadeau
Maar hopelijk valt het wel in de smaak, dat sowieso!
Verder heb ik je lootje en wensen goed bestudeerd en zit je hopelijk al te smachten
Nog eventjes geduld met uitpakken, nog een paar dagen wachten
Ja dit heb ik ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
En ik maak me nu ook zorgen of mijn lootje mijn cadeaus leuk vindt. Ik heb me aan het lijstje gehouden (maar kon een ding echt niet vinden) en voel me nu al schuldig dat ze er straks niks aan vindt ofzo
Ach, dit maakt het wel extra spannend.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:07 schreef SecretSkittles het volgende:
[..]
Nu ik het bonnetje van PostNL beter bekijk, zie ik dat de postcode er verkeerd op staat.Misschien heb ik het ook wel verkeerd op de doos gezet
, of heeft de dame hier het verkeerd overgetypt, ze is ook de letter bij je huisnummer vergeten...
![]()
Hopelijk gaat dit nog goed komen en krijg je je doos alsnog binnenkort![]()
Getsie, wat baal ik hiervan!
De site heeft storing, maar vanmorgen stond er nog precies hetzelfde als gister (namelijk als bezorgdag 'vandaag'), alleen was het gewicht een paar gram aangepastquote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ach, dit maakt het wel extra spannend.
Er is vandaag wel een postbezorger langs geweest, maar niets voor mij. Staat er bij de Track and Trace wel dat ie afgeleverd is? Dan ga ik even het gebouw door om te kijken of iemand anders het pakketje heeft aangenomen.
Die voor mij is zojuist binnen gekomen.quote:
Ik ga de OP wéér aanpassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die voor mij is zojuist binnen gekomen.
Loopt het anders weg straks?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef Santas_Superhelm het volgende:
Keshet het pakje met start MOET open nu!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |