Ik heb het pakje nog niet ontvangen, maar hij is vandaag op de bus gegaan.quote:
Haha, ik ga gewoon geduld hebben... En werkelijk heerlijk slapen vannacht (hoop ik), ben gesloopt!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
[..]
Ik ben er ooit met vakantie geweest. Helpt dat?![]()
Verder zit er in jouw pakje een mooie envelop, vol hints, die lossen hopelijk jouw vragen op.
En welterusten voor vannacht![]()
De bezorger is hier niet geweest, of in ieder geval geen briefje achtergelaten dat hij geprobeerd heeft iets te bezorgen. Er was bijna de hele dag niemand thuis hier, dus morgen maar even afwachten!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef SecretSkittles het volgende:
Skittles,
Vandaag, niet morgen
vandaag komt de post je pak bezorgen!
Groot is niet erg. Dat vult nog wel op. Ik laat er mooi het lintje omzetten tot zaterdag en dan zal ze hem showen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]welnee. Je had het al twee keer geraden.
Fijn dat je er tot zover blij mee bent. Benieuwd of je over de inhoud ook te spreken bent. En dat Rosalie d'r kadootje een beetje past. Hij leek me wat groot.
ik heb gisteren je pakje op de bus gedaan, dus het zou goed mogelijk zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje, maar doe mee aan 4 SSénWas het deze Santa?
voor Eva ook een?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef danic het volgende:
[..]
Groot is niet erg. Dat vult nog wel op. Ik laat er mooi het lintje omzetten tot zaterdag en dan zal ze hem showen.
En ik heb al een bestelling voor je als je wilt
ik ben nauwelijks over budget gegaan. Heel veel zelf gemaakt.en het is nog maar de vraag hoe dat valtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik denk dat er veel over budget grgaan zijn![]()
Maarrr dat neemt niet weg dat het beter of leuker of mooier is.
Heel goedquote:Op woensdag 11 december 2013 07:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks over budget gegaan. Heel veel zelf gemaakt.en het is nog maar de vraag hoe dat valt
Meer uitgeven dan het budget hoeft denk ik helemaal niet te betekenen dat het beter/leuker/mooier is, toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik denk dat er veel over budget grgaan zijn![]()
Maarrr dat neemt niet weg dat het beter of leuker of mooier is.
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb zelf ook allerlei spulletje toegevoegd die ik toch al had liggen. Scavengen door mijn eigen huis
Nu ik het bonnetje van PostNL beter bekijk, zie ik dat de postcode er verkeerd op staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
De bezorger is hier niet geweest, of in ieder geval geen briefje achtergelaten dat hij geprobeerd heeft iets te bezorgen. Er was bijna de hele dag niemand thuis hier, dus morgen maar even afwachten!
Mijn man vond het niet kunnen dat ik gebruikte slipjes op heb gestuurd. Maar ach, kan prima toch?!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook
En sommigen kiezen denk ik voor veel goedkope(re) cadeautjes en andere voor minder maar duurder.
Ik ben zelf wel ietsje boven budget gegaan maar niet heel veel.
Ik heb mijn man maar niet verteld dat ik de zijne hebt opgestuurd.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn man vond het niet kunnen dat ik gebruikte slipjes op heb gestuurd. Maar ach, kan prima toch?!
Wie zei dat 'slipjes' niet van mijn man zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb mijn man maar niet verteld dat ik de zijne hebt opgestuurd.
dat is m! vanavond foto onder de boomquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef ColormeSanta het volgende:
[..]
ik heb gisteren je pakje op de bus gedaan, dus het zou goed mogelijk zijn
Is het een pakje met inpakpapier van goud met uilen sokken en pakjes op en een duif?
en zit er grijze tape omheen
Maak anders eens een foto dan kan ik het zo zeggen.
Ik wel maar dat was meer ivm verzendquote:Op woensdag 11 december 2013 07:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks over budget gegaan. Heel veel zelf gemaakt.en het is nog maar de vraag hoe dat valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |