Ik welquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan de OP trouwens niet meer wijzigen/aangekomen pakketten dikdrukken!
[..]
Nee hoor, ik gaf op de vorige pagina aan ook de pakketjes van mijn santa ontvangen te hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wel
En hij is helemaal bijgewerkt!
Die isquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef Piekie81 het volgende:
Ik zie nu pas de titel van dit topic! SpeesDe pakjespolka hopfaldera!
Nee ik laat je zaterdag wel weten of mijn gevoel juist was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:39 schreef SantAS het volgende:
[..]
Gok maar. Ontkennen doe ik toch wel![]()
mayor mama appelsap moment...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die ishe?
Voor al wie hem niet kent:
En binnen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef SecretSusie het volgende:
[..]
Hiero! Die was gisteren heel druk om jou pakketje optijd met de post te krijgen. Hij is gister middag weggegaan dus morgen zal hij bij jou staan!. De envelop bovenop mag open.
4?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje, maar doe mee aan 4 SSénWas het deze Santa?
Gelukkig maar dat de politie ter plaatse isquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Suikertante het volgende:
Niet meteen panikeren, maar je pakje wordt overreden
Gelukkig! ik ben blij te horen dat hij is aangekomenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef PureEvil het volgende:
Ik hoor net dat mn pakketje is gebracht
![]()
Nu nog wachten tot donderdag, dan kan ik m ophalen![]()
*nieuwsgierig is*
Vandaag gaf ik jouw pakje meequote:Op zondag 8 december 2013 20:54 schreef Soempie het volgende:
heb ik geen tijd om er een kind uit te kwakken!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Suikertante het volgende:
Niet meteen panikeren, maar je pakje wordt overreden
dat is sneller dan verwacht, ik had een beetje papier te kort en geen nietjes in huis dus je onderste cadeautje moet je nog even nieten de 14e. Hopelijk is dat niet erg.quote:
Lieve Dobbey, maak je alsjeblieft niet te druk! Sommige dingen zijn nou eenmaal allesoverheersend aanwezig en belangrijk!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:00 schreef dobbey het volgende:
Lb ik durf het bijna niet te zeggen...Het pakket is wederom niet op de bus... Alles loopt mis met de proefcyclus en ik was te laat thuis van het onverwachte ziekenhuis bezoek..... Mijn hubby heeft avond dienst dus ik ga hem even inschakelen om het pakket morgenvroeg weg te brengen
Ik ben blij dat het aangekomen is dan zit ik niet meer in het ongewis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh oeh oeh! De postbode is geweest! Mijn pakje is er
Moet ik er nog iets mee of gewoon zo laten?
Benie-hieuwd!
Ik weet niet of je dat al hebt gedaan,quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn pakje is er, mijn pakje is er!!!
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef danic het volgende:
Buuf!
Kijk ik heb hem!
En met je hint dat het cadeaulint nog een hint gaf was ik het weer bijna kwijt. En toen dacht ik aan je prachtige parelketting![]()
Je hebt er toch nog wel eentje hè?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je cadeautje voor Rosalie![]()
Mag ik het gedicht al lezen of moet deze bij de pakketjes wachten tot zaterdag?
Ik heb de grote doos uitgepakt en zoals beloofd een foto gemaakt:quote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Santaly het volgende:
...
Door drukte, chaos en ziekte ben ik vergeten foto's te maken
Maar als jij wilt zorgen dat die toch nog op het web geraken
Mag je gelijk de pakjes uit de doos halen
Om ze onder de kerstboom te laten pralen
...
Ja mijn santa is buuf (onbevestigd dat wel)quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef Kyara het volgende:
Ben ik nog meer mensen vergeten in de OP?
Zijn er nog kloons geraden?
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Jeutje wat kunnen jullie allemaal mooie pakjes maken!![]()
aangepast. Als ze het er niet mee eens is dan moet ze zelf maar even aan de knoppen zittenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef danic het volgende:
[..]
Ja mijn santa is buuf (onbevestigd dat wel)
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Ik durf echt nooit meer mee te doen hierna. Ik vind dat ik faal in dit soort dingen
Haha precies! Ach het komt uit een goed hart dan maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Ik durf echt nooit meer mee te doen hierna. Ik vind dat ik faal in dit soort dingen
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |