Ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef Loj het volgende:
Er is een pakketje voor loj en Ow!!!!!
Beetje jammer dat ik niet veel verder ben gekomen met m'n speurtocht...
Wie woont er in Oosterhout Noord Brabant?
Geeft niet! Krijg ik het morgen welquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:06 schreef Soempie het volgende:
Hier een dag later verstuurd.Excuses.
Gisteren is er helaas niemand bij ons een pakje komen afgevenquote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Santaly het volgende:
...
Dus ik hoop dat ik snel van je verneem
Dat het bij je aangekomen is
Morgen zal het moeten zijn als ik me niet vergis
...
Wat een hint je bent dus een fb vrindquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:56 schreef SantAS het volgende:
Leuke foto's van jullie weekend op je FB As1981!
Y. was een prachtige kat
Je krijgt trouwens geen hint meer. Dat is straks echt duidelijk zat
tijger rijmde nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat een hint je bent dus een fb vrind
Maar de kat/tijger was niet Y
Maar zijn neefje kijkt daar zo blij
Inpakken is niet m'n sterkste kantquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaaaah mijn pakjes zijn er![]()
![]()
Nou nog even m'n nieuwsgierigheid zien te bewaren![]()
De pakjes schreeuwen namelijk pak mij uit
Hiero! Die was gisteren heel druk om jou pakketje optijd met de post te krijgen. Hij is gister middag weggegaan dus morgen zal hij bij jou staan!. De envelop bovenop mag open.quote:
Ach het zijn neefjes dus ze lijken ergens wel op elkaar. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef SantAS het volgende:
[..]
tijger rijmde niet![]()
Is dat niet Y trouwens?Lekker fail van me zeg
![]()
![]()
![]()
Gok maar. Ontkennen doe ik toch welquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ach het zijn neefjes dus ze lijken ergens wel op elkaar. Het is je vergeven.
Ik ben zo nieuwsgierig naar wie je bent. Maar ik wil/ga niet raden voor pakjes dag.
Maar ik heb een gevoel die nergens op gebasseerd is.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef SecretSusie het volgende:
[..]
Hiero! Die was gisteren heel druk om jou pakketje optijd met de post te krijgen. Hij is gister middag weggegaan dus morgen zal hij bij jou staan!. De envelop bovenop mag open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |