Inpakken is niet m'n sterkste kantquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaaaah mijn pakjes zijn er![]()
![]()
Nou nog even m'n nieuwsgierigheid zien te bewaren![]()
De pakjes schreeuwen namelijk pak mij uit
Hiero! Die was gisteren heel druk om jou pakketje optijd met de post te krijgen. Hij is gister middag weggegaan dus morgen zal hij bij jou staan!. De envelop bovenop mag open.quote:
Ach het zijn neefjes dus ze lijken ergens wel op elkaar. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef SantAS het volgende:
[..]
tijger rijmde niet![]()
Is dat niet Y trouwens?Lekker fail van me zeg
![]()
![]()
![]()
Gok maar. Ontkennen doe ik toch welquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ach het zijn neefjes dus ze lijken ergens wel op elkaar. Het is je vergeven.
Ik ben zo nieuwsgierig naar wie je bent. Maar ik wil/ga niet raden voor pakjes dag.
Maar ik heb een gevoel die nergens op gebasseerd is.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef SecretSusie het volgende:
[..]
Hiero! Die was gisteren heel druk om jou pakketje optijd met de post te krijgen. Hij is gister middag weggegaan dus morgen zal hij bij jou staan!. De envelop bovenop mag open.
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ik welquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan de OP trouwens niet meer wijzigen/aangekomen pakketten dikdrukken!
[..]
Nee hoor, ik gaf op de vorige pagina aan ook de pakketjes van mijn santa ontvangen te hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wel
En hij is helemaal bijgewerkt!
Die isquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef Piekie81 het volgende:
Ik zie nu pas de titel van dit topic! SpeesDe pakjespolka hopfaldera!
Nee ik laat je zaterdag wel weten of mijn gevoel juist was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:39 schreef SantAS het volgende:
[..]
Gok maar. Ontkennen doe ik toch wel![]()
mayor mama appelsap moment...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die ishe?
Voor al wie hem niet kent:
En binnen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef SecretSusie het volgende:
[..]
Hiero! Die was gisteren heel druk om jou pakketje optijd met de post te krijgen. Hij is gister middag weggegaan dus morgen zal hij bij jou staan!. De envelop bovenop mag open.
4?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje, maar doe mee aan 4 SSénWas het deze Santa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |