quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
aangepast. Als ze het er niet mee eens is dan moet ze zelf maar even aan de knoppen zitten
Vond je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha precies! Ach het komt uit een goed hart dan maar!
Mijnes zien er ook niet uit qua inpakken en als ik dan zie wat ik heb gekregen.. hmmm sorry lootje!
lol! Nu ben ik nog nieuwsgierigerderderder!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef SecretSusie het volgende:
[..]
dat is sneller dan verwacht, ik had een beetje papier te kort en geen nietjes in huis dus je onderste cadeautje moet je nog even nieten de 14e. Hopelijk is dat niet erg.
Ik vind het prachtig! al hebben vriend en ik wel al de doos open gemaakt! We konden het niet laten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef klaproossanta het volgende:
[..]
Vond je?![]()
![]()
Blij dat je dat zegt, maar ik vond mijn inpakskills nou niet bepaald indrukwekkend![]()
En het lelijke plakband is zo goed zichtbaar op dat papierMgoed. De inhoud is belangrijker zullen we maar zeggen
Dat vind ik nou altijd ook zo leuk aan Secret Santa hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Mineola het volgende:
Ik ben echt heel erg onder de indruk van alle lieve mooie pakjes die iedereen voor een - over t algemeen -onbekende heeft gemaakt. Wat superlief allemaal, alle aandacht en moeite die erin zit. Kerstgedachte en zo
De doos mag open,quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef Piekie81 het volgende:
Ja! Ik heb een pak ontvangen,
Wat kan een mens nog meer verlangen?
Nou eigenlijk of ik al iets open mag maken,
Zodat die lelijke doos weg kan raken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lieve Dobbey, maak je alsjeblieft niet te druk! Sommige dingen zijn nou eenmaal allesoverheersend aanwezig en belangrijk!!
Als ik je pakketje later ontvang ben ik er heus nog net zo blij mee!
+1...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Ik durf echt nooit meer mee te doen hierna. Ik vind dat ik faal in dit soort dingen
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Ik durf echt nooit meer mee te doen hierna. Ik vind dat ik faal in dit soort dingen
Hier ook, zonder de woorden dan. Het pakket staat in de gang omdat het anders een instant brulpartij wordt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:
M is ook hevig onder de indruk van het pakket. De woorden "dootje" "mooiiiii" en "openmaken" zijn al gevallen.
Ga ik die ook nog even aanpassen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef As1981 het volgende:
ik heb net alle topics even gescreend. En volgens mij missen we nog 1 geraden kloon in de OP. Namelijk die van Burdie, dat is Kursor.
En volgens mij zijn er nog 3 die het pakketje al ontvangen hebben.
Namelijk YPPY, As1981 en Soempie
Beste Limone,quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Limone het volgende:
Zeg citrusvruchtje van me, heb jij toevallig een pak gestuurd aan de hele famielje?
Met een krasvakje erop?
Hoei, dat wordt verder speuren op het net.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Kerstpiek het volgende:
[..]
De doos mag open,
en dan ga je op pakjes hopen...
Alleen komt er een verrassing uit,
Je zult het wel zien je buit.
Het gedicht en de pakjes moeten wachten,
Maar om het leed te verzachten,
Mag de envelop wel open,
En dan mag je alweer op een hintje hopen!
Ik wil ook vast excuses aanbieden,
Want het heeft zo geschieden..
Dat ik een gedicht met spelfouten heb gestuurd,
Komt door de buurt(inspiratie is op)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man heeft mijn pakket verstopt, omdat hij weet dat ik wat dat betreft niet te vertrouwen ben.![]()
JAAAA DAT IS 'M!!!!111quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Merry_Citrus het volgende:
[..]
Beste Limone,
Ik denk dat jouw pak is gekome
Lijkt hij op deze?
Dan moet het hem weze!
[ afbeelding ]
Alleen het envelopje is voor jullie allemaal,
maar met de (meeste) kadootjes ga jij aan de haal.
Ik ben er ooit met vakantie geweest. Helpt dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Kom jij uit het mooie Gelderland?Of klopten de postzegels van je kaartje wel?
Want: We kennen elkaar eigenlijk niet, posten niet in hetzelfde topic, je moet al rekening houden met kerstvakantie... dus dan vallen er al wat opties af
En heb je hem de envelop gegeven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Limone het volgende:
[..]
JAAAA DAT IS 'M!!!!111![]()
Ik heb 'm net op tijd uit grijpgrage handjes kunnen houden(die van mijn man dus "Ja, maar er staat toch 'familie' op?
Aaaah toe, maak open?!").
Wat issie zwaar joh!Morgen foto's bij de boom maken
![]()
Ik ben superenthousiast en hyper! Hence de smiley overkill!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef danic het volgende:
[..]
Ja mijn santa is buuf (onbevestigd dat wel)
Nee joh, ik heb het beschermd met mijn leven!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Merry_Citrus het volgende:
[..]
En heb je hem de envelop gegeven?
daar staat inderdaad zijn naam opgeschreven.
De envelop mag wel open
maar op de inhoud van het pak hoeft hij niet teveel te hopen.
De doos blijft nog even dicht,
dus hou het pak tot 14 december in je zicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |