Dit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt. Dat vind ik nog het aller spannendst.
Je schoonzoon danquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Waarom plaats jij foto's van mijn zoon?
Vind je dat gewoon?
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt. Dat vind ik nog het aller spannendst.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Voor mij is SS sowieso al geslaagd, je bent een toffe Santa. Niet iedere Santa kan zeggen dat haar haaksel heeft gefloreerd op de eerste verjaardag van iemands eerste zoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Spees_Santa het volgende:
[..]
Ik ook. Dat vind ik nog spannender dan mijn eigen cadeaus...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is SS sowieso al geslaagd, je bent een toffe Santa. Niet iedere Santa kan zeggen dat haar haaksel heeft gefloreerd op de eerste verjaardag van iemands eerste zoon!
Oh poep. Wanneer was miniyou jarig?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is SS sowieso al geslaagd, je bent een toffe Santa. Niet iedere Santa kan zeggen dat haar haaksel heeft gefloreerd op de eerste verjaardag van iemands eerste zoon!
Gisteren. Was leuk feestje!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh poep. Wanneer was miniyou jarig?
Vandaag? Gisteren?
(nog) gefeliciteerd!!!
Mango snapt er geen bil meer van,quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hey!
Is dit een hint voor de Mangomadness?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maak ik een foto met m'n pak eronder, voordat ik uit ga pakken![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef verymerrymango het volgende:
Nu de laatste uren,
Van mijn identiteit nog even duren.
Laat ik graag zoveel mogelijk na,
Zodat jij doet ra ra ra.
Poezie.
Ik had een poesie.
Gesneuveld vorig jaar.
Maar toen:
Baby.
1 stuk maar,
liefde
of nee, Liefde
Hechtingen hier en daar
Maar lief
O Zo Lief
zo vertelt ook de naam.
Lieve ferrari_rood, al dagen aan het wachten,quote:Op maandag 9 december 2013 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
mooie doos vrouwtje
[ link | afbeelding ]
de pakjes die erin zitten + pepernoten en ander sint snoepgoed
Spees, zo lief ja,quote:
smeerlapperij! Van de bovenste richel! Jij vlegelquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Spees, zo lief ja,
Maar mango, laat je het raden na?
Ik heb eenmaal rechtstreeks gelogen,
Maar op de lange termijn zelden bedrogen.
+1quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Marjolijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
DAN WEET IK NU WIE JIJ BENT MUHAHA
Het plan was bijna gefaald,quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
smeerlapperij! Van de bovenste richel! Jij vlegel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |