Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Suikertante het volgende:
Je was ook aan het vooruitdenken naar hoe ik mijn pakket openmaak natuurlijk
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 minquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
JA MAG IK MAG IK MAG IK? /hyper
Ha! Deal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 min
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En stel je voor, had je nog bijna niet mee willen doen!
Only one chance to make a first impressionquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.
En die kans moet je grijpen sinaasappeltje!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Mineola het volgende:
[..]
Only one chance to make a first impression
ow.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik lig achter johhier is het pas 22:06
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!
Straks rond n uur of 12 ofzo...
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.quote:
Ooh dat zoveel mensen het ook al weten!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef GuRaRa het volgende:
Voor mij is het bedtijd.
Mocht Gulara raden wie ik ben dan is er vast wel iemand die het even kan bevestigen.![]()
Veel plezier dames!Ik lees morgen weer bij.
I know. Zuid-Scandinavië toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Gulara ik kom niet uit Rotterdam!
Ik zal je eens een beetje helpen gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Loj het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik kom er niet uit
Olfje schmi schma schmolfje, ga maar slapen als je wilquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef Olf het volgende:
Ik val weldra in slaap,
Lieve Mango-aap.
Morgen lees ik vast,
Of ik je positief of negatief heb verrast.
Veel plezier
Lekker dier.
Spark! Ik weet niet meer hoe ik het precies heb genoemd/genummerd, maar er zit een cadeautje tussen dat je nu eigenlijk als eerste moet uitpakken. Misschien 12A of zoiets? In ieder geval een afwijkend nummer omdat ik dat op het laatste moment heb toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Iedereen heeft zijn pakket!! Mensen, ik ben er zenuwachtig van
ik had het inderdaad niet gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:11 schreef Snobbey het volgende:
[..]
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.
Gelukkig maar! *zweet van voorhoofd veegt*quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef dobbey het volgende:
[..]
ik had het inderdaad niet gezien![]()
maar geen probleem, ik heb redelijk mijn geduld kunnen bewaren en had zoiets het komt vanzelf wel daarin vertrouwde ik je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |