Ouchquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
dan nogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een paar berichtjes via de lootjestrekken site en een pakketje
Ik hoop ook dat jouw santa iig wel lol heeft gehad aan het sherlocken van haar lootjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan nog
ik hoop dat mn lootje blij is met r pakje, ik doe iig voor t laatst mee. na 5 jaar! ik ken de helft niet meer en kom ook vaker op fb )lees:woon op) dus vond t dit jaar nietzoheelleukmeerniet
Sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doenquote:
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doen
Jij!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:
Jongens de kop is eraf!Wie volgt?
Ik vond juist hij er zo lekker relaxt maar wel geconcentreerd bij zat maar met van alles in zijn handjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.
Not cool.
Ik zal later even een leukerd posten.
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Suikertante het volgende:
Je was ook aan het vooruitdenken naar hoe ik mijn pakket openmaak natuurlijk
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 minquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
JA MAG IK MAG IK MAG IK? /hyper
Ha! Deal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 min
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En stel je voor, had je nog bijna niet mee willen doen!
Only one chance to make a first impressionquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.
En die kans moet je grijpen sinaasappeltje!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Mineola het volgende:
[..]
Only one chance to make a first impression
ow.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik lig achter johhier is het pas 22:06
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!
Straks rond n uur of 12 ofzo...
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.quote:
Ooh dat zoveel mensen het ook al weten!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef GuRaRa het volgende:
Voor mij is het bedtijd.
Mocht Gulara raden wie ik ben dan is er vast wel iemand die het even kan bevestigen.![]()
Veel plezier dames!Ik lees morgen weer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |