Helemaal mee eens, ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ga door, ga door!
Des te minder er over blijft voor mij om te raden.
Zolang de op bijgewerkt wordt ben ik blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Loj het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik kom er niet uit
die zit even bij te komen denk ik?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Waar blijft ozzie dutchborn met haar kiekjes!?!
Met een pak zakdoekenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die zit even bij te komen denk ik?
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ga door, ga door!
Des te minder er over blijft voor mij om te raden.
precies dat ja.quote:
Ik hoop dat buuf dat even wil doen. Ik lig in bed op Gulara's uitpaksessie te wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zolang de op bijgewerkt wordt ben ik blij
IK GA OOK!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik ook! Ik snap niet dat IEMAND kan wachten hoor!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde natuurlijk geen seconde stilzitten.
Ik ben blij! Deze wilde ik heel graag.
Wat? Die baby? Wie heeft haar baby via de post gestuurd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Hij past nog!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[ afbeelding ]
Oh je wilde dat shirt heel graag?! EN JE ANDERE CADEAUS DAN?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
PI[/url] ]
Ik vond het al gek dat ze al weken niet huilt om een flesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Die baby? Wie heeft haar baby via de post gestuurd?
Ik! Verder mocht er bijna niks het land in; die douanelijst is echt bizar!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Die baby? Wie heeft haar baby via de post gestuurd?
U riep?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat ze al weken niet huilt om een fles
Ik post even een buitenfoto. Moment.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef GuRaRa het volgende:
[..]
Hij past nog!
Ik twijfelde heel erg maar ben blij dat Pi hem nog aankan! Staat hem goed!
De thee is juist voor nu. Lekker met een dekentje op de bank, kopje herfstthee erbij en net doen alsof het bijna winter is.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik post even een buitenfoto. Moment.
Ik zei ook: Doen alsof!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dekentjesweer ja.![]()
Ja hoor. Met je palmboom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dekentjesweer ja.![]()
Ja, duh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Olf het volgende:
[..]
Heb je al verdeelde stapeltjes gemaakt wat voor jou is en wat voor M?
Nope. Maar wel een paar berichtjes via de lootjestrekken site en een pakketjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb jij nou echt geen kloon gehad of?
Is dat een hint of?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb jij nou echt geen kloon gehad of?
Ouchquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
dan nogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een paar berichtjes via de lootjestrekken site en een pakketje
Ik hoop ook dat jouw santa iig wel lol heeft gehad aan het sherlocken van haar lootjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan nog
ik hoop dat mn lootje blij is met r pakje, ik doe iig voor t laatst mee. na 5 jaar! ik ken de helft niet meer en kom ook vaker op fb )lees:woon op) dus vond t dit jaar nietzoheelleukmeerniet
Sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doenquote:
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doen
Jij!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:
Jongens de kop is eraf!Wie volgt?
Ik vond juist hij er zo lekker relaxt maar wel geconcentreerd bij zat maar met van alles in zijn handjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.
Not cool.
Ik zal later even een leukerd posten.
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Suikertante het volgende:
Je was ook aan het vooruitdenken naar hoe ik mijn pakket openmaak natuurlijk
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 minquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
JA MAG IK MAG IK MAG IK? /hyper
Ha! Deal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Die zachte vierkante die niet voor M is? 1 per 10 min
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En stel je voor, had je nog bijna niet mee willen doen!
Only one chance to make a first impressionquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja hoe rampzalig was dat geweest! Maar heb mezelf al rellend even op de kaart gezet als newbie.
En die kans moet je grijpen sinaasappeltje!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Mineola het volgende:
[..]
Only one chance to make a first impression
ow.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik lig achter johhier is het pas 22:06
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Misschien dat die van jou wel spontaan openspringt!
Straks rond n uur of 12 ofzo...
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.quote:
Ooh dat zoveel mensen het ook al weten!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef GuRaRa het volgende:
Voor mij is het bedtijd.
Mocht Gulara raden wie ik ben dan is er vast wel iemand die het even kan bevestigen.![]()
Veel plezier dames!Ik lees morgen weer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |