Ouchquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
dan nogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een paar berichtjes via de lootjestrekken site en een pakketje
Ik hoop ook dat jouw santa iig wel lol heeft gehad aan het sherlocken van haar lootjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan nog
ik hoop dat mn lootje blij is met r pakje, ik doe iig voor t laatst mee. na 5 jaar! ik ken de helft niet meer en kom ook vaker op fb )lees:woon op) dus vond t dit jaar nietzoheelleukmeerniet
Sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, het enthousiasme straalt er vanaf!
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doenquote:
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat het niet zo duidelijk was als ik bedoelde. Ik moet geen twee dingen tegelijk doen
Jij!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:
Jongens de kop is eraf!Wie volgt?
Ik vond juist hij er zo lekker relaxt maar wel geconcentreerd bij zat maar met van alles in zijn handjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha ja hij moest naar bed. En dat ik dan ook nog voor 7 uur een t-shirt bij em aantrek.
Not cool.
Ik zal later even een leukerd posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |