I know. Zuid-Scandinavië toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Gulara ik kom niet uit Rotterdam!
Ik zal je eens een beetje helpen gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Loj het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik kom er niet uit
Olfje schmi schma schmolfje, ga maar slapen als je wilquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef Olf het volgende:
Ik val weldra in slaap,
Lieve Mango-aap.
Morgen lees ik vast,
Of ik je positief of negatief heb verrast.
Veel plezier
Lekker dier.
Spark! Ik weet niet meer hoe ik het precies heb genoemd/genummerd, maar er zit een cadeautje tussen dat je nu eigenlijk als eerste moet uitpakken. Misschien 12A of zoiets? In ieder geval een afwijkend nummer omdat ik dat op het laatste moment heb toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Iedereen heeft zijn pakket!! Mensen, ik ben er zenuwachtig van
ik had het inderdaad niet gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:11 schreef Snobbey het volgende:
[..]
Dobbey, ik had nog een berichtje voor je, in het vorige deel. Maar daarna was 'ie gesloten dus kan zijn dat je het gemist hebt.
Gelukkig maar! *zweet van voorhoofd veegt*quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef dobbey het volgende:
[..]
ik had het inderdaad niet gezien![]()
maar geen probleem, ik heb redelijk mijn geduld kunnen bewaren en had zoiets het komt vanzelf wel daarin vertrouwde ik je wel
quote:
ik twijfel nog... heb behoorlijk last van de hormoon verhoging en kan moeilijk mijn gedachten ergens bij houden. Het opzoeken van het hoe en wat qua foto's plaatsen is daarom dan ook grandioos misluktquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Snobbey het volgende:
[..]
Gelukkig maar! *zweet van voorhoofd veegt*
Ga je zo meteen al open maken?
En weet je intussen hoe je foto's moet plaatsen?
Na het lezen van het gedicht filter je me er vast wel uit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooh kak ja, ik heb natuurlijk geen bloody clue over wie mij geloot had.
Santabuuf heb je ook hints toegevoegd ofzo?
Oei sterkte. Gooi maar niks uit het raam! Of je moet de cadeautjes straks echt vreselijk vinden!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:32 schreef dobbey het volgende:
[..]
ik twijfel nog... heb behoorlijk last van de hormoon verhoging en kan moeilijk mijn gedachten ergens bij houden. Het opzoeken van het hoe en wat qua foto's plaatsen is daarom dan ook grandioos mislukt
edit: het is ook ipad bescherming want als het niet wil zoals ik wil ben ik momenteel in staat om dat ding door het raam te gooien![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zal ik stiekem MN klok vooruit zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |