Kunst met een grote K speciaal voor mij,quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef Kurststol het volgende:
Een Kursor
Niet meer dan een knipperende streep
Op een beeldscherm
Maar ook
Een woord met Duitse
Associatie
Want die K
Twist
Kwinkslag
Zo frank en frey
Als het brood met amandelspijs
Kerststol
Smakelijk.
Vertel! Hoe wat waar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
Whaaa! Ik heb instructies gekregen om te wachten.
is het al 14 december bij jou dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo. Hoi![]()
Nu dan even over mezelf, ik denk dat PureEvil mijn Santa is
Ha! Is het bij jou niet 5 uur ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
Santaydarquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef Mineola het volgende:
Jongens wat tof, en wat briljant, en en en en!![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd of mijn Santaydar ook goed werkt!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was of Piekie of jij. Ik ben zo benieuwd morgen naar m'n pakje!
Slaap lekker alvast, rust maar goed uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kursor het volgende:
[..]
Kunst met een grote K speciaal voor mij,
Dat maakt me nu al reuzeblij
Ga ik straks met een glimlach slapen,
Ben nu al flink aan het gapen.
Voor vannacht allemaal vast heel veel plezier,
Ik kom morgen eind van de ochtend weer hier! (Met foto's!)
Niks PM! Openbaar dude!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Mineola het volgende:
Mineohohola? Wat wil je, dat ik mijn vermoeden voor me hou of zal ik je pm'en?!
Omg, ik vind dit echt keispannend!
Oh joh, ik kan ook echt totaaaaaal niet dichten dus dit zou ik ook letterlijk tegen Spees kunnen zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef PureEvil het volgende:
[..]![]()
Ik wens je heel veel uitpak plezier morgen, en let ajb niet op mn stomme gedichtje
Neej gak, jouw gedicht in de bus was supergoedquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh joh, ik kan ook echt totaaaaaal niet dichten dus dit zou ik ook letterlijk tegen Spees kunnen zeggen
Nu vind ik het nog spannender![]()
van wie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Gulara het volgende:
Doe morgen maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Neej gak, jouw gedicht in de bus was supergoed
Mag ik dat gedicht in de doos eigenlijk al lezen of is dat voor bij les présents bedoeld?
Ik vind het zo leuk dat jij mijn santa bent
Ik vind het ook heel spannend!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Cwen het volgende:
Ik hoop zo dat je mijn cadeautjes leuk vindt, lootje van me. Het is zo spannuuundd!!!
Oeee spannend!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Doe morgen maar. Wat ik nog vergeten was; een van de cadeautjes is de jongensversie van 'dattem', mijn meisje draagt de meisjesvariant
dat vind ik ook![]()
. Alleen, je wist het veel te snel
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oeee spannend!
Nou een schrale troost, ik dacht dus echt de laatste tijd dat ik het mis had. Ik begon Shandaly steeds meer te verdenken, zelfs Amaranta nog eventjes en ook nog een tijdje Kyara
Mijn peuter vermoord me als dat enorme pak morgen opeens al uitgepakt isquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:
![]()
Mogen wij dan ook mogen wij dan oooook? Of moet daarover gestemd worden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee Kyara, jij postte in het begin exact* een seconde na Spees_Santa. Dus ik dacht (zoals de waard is...) dat jij twee browsers open had staan en tegelijk op 'send' drukte, zodat ik zou denken dat jij het niet kon zijn. Waardoor ik dus dacht dat jij het wel was
*of bijna exact
Ik heb alles wat ik wist in de OP aangepast....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hélp nou even mensen. Welke santa's zijn er nog niet geraden?
Dat vind ik primaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Keshet het volgende:
Oh, gaan we beginnen?
Ik wacht tot morgenochtend trouwens. M'n superhelmpje wil graag helpen met het uitpakken van de haar sok!
Nee joh! Ik ga ook morgen pas uitpakken hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Soesa? Vind jij het erg als ik tot morgen wacht met uitpakken? De Silliness is nog steeds vrij inconsequent in zijn wakkerwordtijden 's ochtends dus ik denk niet dat ik 't trek tot 00:00 en dan nog uitpakken en posten
met een privé bericht mag je me wel belonenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Mineola het volgende:
Mineohohola? Wat wil je, dat ik mijn vermoeden voor me hou of zal ik je pm'en?!
Omg, ik vind dit echt keispannend!
Oké! Superbe!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ga ook morgen pas uitpakken hoor.
Ik ver denk een paar mensen maar weet niets zeker. Dus Piesse is nog undercover.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hélp nou even mensen. Welke santa's zijn er nog niet geraden?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik wacht denk ik ook tot morgen hoor. Maar Gulara wacht al zo lang! Die móet gewoon nu. Om het voor ons allemaal dragelijk te houden.
Ja! Zul je zien, zitten wij hier op haar te wachten, is ze er ondertussen tussenuit genaaid om te kangaroobackridenquote:
Huh niet? Wel! Zie je, Mango kent m ook!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
WTF is tussenuit genaaid voor werkwoord?! Dat bestaat niet hoor
Ik vind het super!!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Loj het volgende:
Wie ik?????
Ik weet van niets
Of toch?????
Ik hoop dat je t leuk vindt Piekie
yoooo ik ben een beelddenker, nu zie ik jou in een roze romper voor me....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Euj die romper van Pi heb ik ook
Of ja ik, Sillie. Ik draag alleen roze rompers.
Veel plezier!!
Echt zeeman.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Euj die romper van Pi heb ik ook
Of ja ik, Sillie. Ik draag alleen roze rompers.
Veel plezier!!
Ik ook! Ik snap niet dat IEMAND kan wachten hoor!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Ja jongens! Ben ik dan de enige die straks al gaat uitpakken?
none whatsoever.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef danic het volgende:
Buuf welke hints heb je Tot nu toe gekregen?
Wil je een hint?quote:
oh! Dat vind ik spannender dan mijn eigen kadoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Ja jongens! Ben ik dan de enige die straks al gaat uitpakken?
maar ik weet dan wel weer wie jij bentquote:
ja, dat hek wal 's docht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:05 schreef danic het volgende:
Oh dat maakt het niet makkelijker. Misschien ben ik het wel
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef Mineola het volgende:
Mijn Santaydar was right !!!!!!!!!!!
Mijn allerliefste sister from from another motherMANGO! It was always you babe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |