Ik ben zo blij dat je het leuk vind! Die mok dat moest, geen ultiem SS-kitsch-pakje zonder mok en/ of kaarsenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lieve stippesTAP, je cadeaus zijn uitgepakt en och och och wat zijn we verwend!
Ik heb foto's gemaakt maar ga ze straks even uploaden, via d'r computer gaat toch makkelijker dan mobiel.
Over wie je bent moet ik nog gaan puzzelen. Ik moest huilen om je zinnetje in je gedicht dat je naar t ziekenhuis moet voor een vers kindje...
Ik ben spuugberoerd wakker geworden met een hoofdpijn niet normaal, maar ik werd echt heel erg blij van de cadeautjes (en peuter ook!!).
Wat er in de doos zat:
- een paarse mok
- een zelfgebreide/gehaakte sjaal, paars (love it!!!)
- dikkie dik boekjes
- fotolijstje met floddertje (andere Annie mg schmidt naam... Poeh, Janneke?)
- vingerpoppetjes voor Eva
- my little pony stickers voor eva
- kersepittenzak met een uiltje
- handwarmertje in vorm van datzelfde uiltje
- 2 zakjes chocolaatjes (Eva heeft al 28462x gevraagd of die open mogen)
Enorm bedankt, echt heel erg tof!!
Foto's volgen later vandaag, en ik ga nog even verder puzzelen wie jij bent!
Ja! Sorry helemaal vergeten te noemen. Ultraschattig! Met het opsommen van cadeautjes keek ik naar de tafel en Eva was er mee aan de wandel gegaan. 'Zo moet ie!' zegt ze dan, terwijl ze rammeltquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:53 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je het leuk vind! Die mok dat moest, geen ultiem SS-kitsch-pakje zonder mok en/ of kaarsen
Er zat alleen toch ook nog een klein rammelend pakje bij hoop ik?
Jaquote:
Gelukkig, ik schrok even.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja! Sorry helemaal vergeten te noemen. Ultraschattig! Met het opsommen van cadeautjes keek ik naar de tafel en Eva was er mee aan de wandel gegaan. 'Zo moet ie!' zegt ze dan, terwijl ze rammelt
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:49 schreef Shandaly het volgende:
Vanochtend lagen de cadeautjes nog rustig te wachten...
[ afbeelding ]
en toen was mijn uitpakhulp wakker:
[ afbeelding ]
de buit:
[ afbeelding ]
- een cupcaketray die ook in mijn oventje past
- lekkere mama-verwendingetjes
- fotolijstje voor op m'n werk
- prentenboek
Het boek heb ik al voor moeten lezen, wat een leuke!
En ik ga maar gauw een goed recept zoeken voor lekkere cupcakes
Dank je wel Santaly Chan!!
Als je goed kijkt op het kaartje, zie je de winkelnaam waar het gekocht is. Die winkel is alleen in Groningen. En die winkel heb ik ook geliked op Facebook. (Ok, dit was een megahint!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:43 schreef Enfermera het volgende:
En nu heb ik nog steeds werkelijk geen idee wie je bent![]()
![]()
Dat ik de naam van je dochter wel leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Graag gedaan! En what gave me away?
Haha, en ik haar maar 'peuter' etc noemen om het niet te makkelijk te makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ik de naam van je dochter wel leuk zou vinden.
Zoveel Eefjes zijn er niet. En je zei dat je zwanger was, dus ik bliekte even in z&g en zag daar bevestigd dat jij indd zwanger bent.
Dus ik dacht, dat wordt mijn 1e gok!
Zit er geen gedicht in de envelop bovenop?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:01 schreef klumsy het volgende:
ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik erachter moet gaan komen wie mijn santa is,
want zonder gedicht of hint is het lastigDus santa heb je een hintje voor mij?
Anders wacht ik wel tot er 1 iemand overblijft
Ik ben echt heel benieuwd naar een fotoquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
Niet nog een envelop dus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:57 schreef klumsy het volgende:
Nope alleen een mooie "tekening" en kerstkaart
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Als je goed kijkt op het kaartje, zie je de winkelnaam waar het gekocht is. Die winkel is alleen in Groningen. En die winkel heb ik ook geliked op Facebook. (Ok, dit was een megahint!) En Groningen is voor mij nog geen half uur rijden met de auto.
De hoeveelheid plakband had een reden. Ik was namelijk bang dat het pakket ergens onderweg misschien nat zou worden van de regen, en dat die servetjes binnenin dat regenwater dan zouden opslurpen en het een kliederboel zou worden. Dus daarom maakte ik de doos waterdicht met die achterlijk grote hoeveelheid plakband!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar een foto![]()
Nee.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Nee.
Nog een paar hints dan.
2 van mijn 3 kinderen zitten in Groningen op school. Ik ben creatief. Perfectionistisch. Houd van lekker eten. Ook van haken. Heb geen huisdieren.
Weet je het nu?
Hij is echt heel mooi. Ik ben er echt heel blij mee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, daar kan ze mooi ingroeien (zo tegen de zomer past het wel denk ik)
(Ik ben er zelf wel erg trots op. Zo mooi regelmatig enzo. Ik leer het nog wel eens.) kijk Spuug!)
En die zelfdrogende klei-dingen kan je gewoon wegkeilen hè.het idee was leuk, de uitvoering voor verbetering vatbaar. Al vond ik de camee wel mooi geworden.
Ik bedenk me nu pas dat ik nog een appel(kaneel) kaars wilde kopen. Vond het zo'n briljant idee. Een geur voor de ene dochter en een geur voor de andere dochter. Maar goed, die is in de chaos in mijn hoofd gebleven.
Tja.....ik verklap niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Ja jij wel!Maar Enfermera ook?
ja, die zijn lekker hè?quote:
Daar ben ik nu ook mee bezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die zijn lekker hè?oh man, wij (vr)eten ons een verklemming.
Fijn om te horen!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef Kursor het volgende:
Spees_Eend, dank je wel voor je lieve pakket!Ik ben er blij mee, dochter ook en manlief mag lekker meegenieten. En buikbaby heeft zijn/haar allereerste cadeautje gekregen
. Ontzettend bedankt!
Foto's volgen zeer zeker, maar dochter is wat te druk om nu de computer aan te slingeren. Hopelijk vanmiddag al maar zeker vanavond!
Zal d'r dan wat leuks bij proberen te dichten.
recept hebben?quote:
ja zie je! Ik herkende de labels (die hangen ook aan het cadeau van Danic) maar kwartje was niet gevallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Als je goed kijkt op het kaartje, zie je de winkelnaam waar het gekocht is. Die winkel is alleen in Groningen. En die winkel heb ik ook geliked op Facebook. (Ok, dit was een megahint!) En Groningen is voor mij nog geen half uur rijden met de auto.
De hoeveelheid plakband had een reden. Ik was namelijk bang dat het pakket ergens onderweg misschien nat zou worden van de regen, en dat die servetjes binnenin dat regenwater dan zouden opslurpen en het een kliederboel zou worden. Dus daarom maakte ik de doos waterdicht met die achterlijk grote hoeveelheid plakband!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lieve Santa, je mooie tas staat me al de hele dag aan te staren terwijl ik van hot naar her moet vliegen. Je gedicht heb ik al gelezen, daar kan ik al vliegend lekker op broeden. Voor het uitpakken wil ik goed de tijd nemen dus dat komt zodra ik minimaal 10 min. kan zitten. Otje heeft al wel één pakje mogen uitpakken en ze zit het hele toffe boek nu achterin de auto te lezenen wat een lieve knoopjes zaten erop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt lieve Spees, ook voor je kaartjes tussendoor![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Kursor het volgende:
Het vervolg! Leuk dat je 'live' mee kan kijken nu Spees!
Gedicht laat ik dan maar zitten, dan duurt het nog uren
Maar even onder spoiler, want volgens mij heb ik het plaatsen van normaal formaat foto's nog niet helemaal onder de knie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt lieve Spees, ook voor je kaartjes tussendoorWat fijn dat je er blij mee bent!
Het zijn inderdaad Eindhovense gloeilampjes en ik heb ze gevuld met voetenbadzoutVoor als je straks hoogzwanger bent, kun je na een drukke dag lekker met je voeten weken!
Ik ben echt opgelucht dat je het leuk vindt!
Dat fietsje was trouwens een cadeau voor Silvijns eerste verjaardag, daar had ik de doos nog van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |