abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134250691
Lieve Santa, dank je wel! Ik ben heel erg blij met mijn kado's :D O+

Het begon dus zo afgelopen maandag:

En net mocht ik EINDELIJK de doos open maken! *O* O+

Ik was overenthousiast met uitpakken :@ dus een foto van de eindbuit O+

En even close upjes.
Toffe stof O+ Gaat haar zo leuk staan denk ik :D

Gehaakte mandjes O+ Nog even bedenken waar ik ze ga zetten, iig eerst met de chocola erin! (en hoog, want anders zijn er 2 ukkies die ze jatten :+)

Oh en marsepein O+ Dat is echt wel favoriet hier!
En de chocola gaat ook bij een ander tweetal in de smaak vallen :P (zelfs met papier eromheen bij nummer 2 :'))

En het gedicht:

En nu mijn vermoeden:
LadyBlack ben jij het?!

Reden waarom ik het denk. Het zwarte papier (dat duurde wel even voor ik dat door had trouwens. Ik zat naar al het andere papier te kijken :D en dacht welke hint?!
En ik had je eerdere hint nog niet heel actief bekeken, maaaaar ik had m wel onthouden en ik kon me herinneren dat je rond mijn bevalling z&g inkwam (met terugzoeken kwam ik dus op 16-7 uit, dag voor mijn UD vorig jaar dus :D) (en vraag me niet waarom ik dat soort dingen onthou trouwens).
Oh en aangezien je die geniale poncho (en mutsje en slofjes) voor je meisje gehaakt had wist ik dat je haakt :D

Klopt het, klopt het?!
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:21:12 #242
381212 Gulara
From the future
pi_134250821
Yeah, nog meer cadeautjes! *O* Wat tof allemaal! *O*

Die lader. _O-
pi_134250859
Buuf! O+
Wat een verwennerij!

Vooraf:

Nooit meer stinken. En nog afgestemd op mijn kind ook :D

Hier ga ik eens een mooie kaars voor zoeken (en nooit aansteken want zonde :') )

Hangers van brooddeeg O+ ze hangen al in de boom

Mjam :9 de rechter wist ik al voor het uitpakken. Hoezo verslaafd :')

Zelfgemaakte peppar kakkor :9

Mutsje voor Rosalie O+ O+ O+ O+

En dit ga ik nu maar eens doen. Truste!

Er is nog 1 cadeautje. Dat is voor eva. Die mag ze morgen zelf open maken.
Lieve buuf, bedankt voor de ontzettend leuke cadeautjes :* . Morgen modelfoto met mutsje en het uitpakken van Eva nog.
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:23:50 #244
381212 Gulara
From the future
pi_134250917
En was ik eindelijk een eind op weg met een shortlist. Is m'n batterij weer leeg. Opnieuw dus maar. :')
pi_134251052
Darn!
Dus toch zittend op de bank in slaap gevallen :')

Maar de doos is inmiddels geopend, ik herhaal: de doos is geopend *O*
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:28:17 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134251096
Jaaaaaa goed geraden Sonnetje!! *O*

Blij dat je je pakjes leuk vindt O+ Dan kan ik nu rustig gaan slapen oO<
pi_134251165
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Kersjes het volgende:
Darn!
Dus toch zittend op de bank in slaap gevallen :')

Maar de doos is inmiddels geopend, ik herhaal: de doos is geopend *O*
Doos!
De mijne ook!
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:31:39 #248
381212 Gulara
From the future
pi_134251205
Whaaa, dacht ik dat ik em had. Lees ik op lootjestrekken dat diegene mij niet mocht trekken. :'(
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:32:00 #249
381212 Gulara
From the future
pi_134251221
Open dozen op de vrijdagavond! *O*
pi_134251291
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Skoap het volgende:
Jaaaaa!

Ik ben ook nog wakker. En ik ben zo enorm verwend!
Ik ben zo blij! En ik heb nu ook leuke kleren voor Luc met kerst, want echt iets leuks kon ik niet vinden, maar alles wat ik heb is geweldig, maar de blouse en trui zijn extra perfect voor kerst!

Shandaly ben jij mijn Santa? Ik was blij dat ik gisteren wat namen had opgeschreven, dat hielp vandaag! Maar ik ben niet 100% zeker!

Maar mijn cadeaus zijn top! En je hebt me toegevoegd op Facebook of niet? Heb zo gelachen om de Guinness :*

De foto upload mislukt :( morgen meer!

Lieve santa! Je bent de beste!
:Y :Y O+
Wat fijn dat je er zo blij mee bent. O+ Ik had je idd toegevoegd op fb, maar ook nog een hoop anderen omdat het anders zo verdacht was. Je post over Guinness was leuk :D ( en mijn man was teleurgesteld.. Dat ze niet voor hem waren... "Ah... Eentje dan?")

Ik hoop dat de kleren Luc passen. Die trui en dat bloesje heeft Lars bijna niet aangehad omdat ze wat klein vielen, en hij eruit gegroeid was voor ik het doorhad...
pi_134251300
Woei ik ben zo verwend!! Dank je mijn HillieSanta aka klaprooss *O* ^O^ O+

- een echte korfbalbal!
- een lekker geurtje voor in de douche
- kaarsen
- speculaasvorm met speculaaskruiden :9~
- een boekje met cakepops recepten/ideeën
- cake decoratie dingetjes
- een dvd van kikker en vriendjes

En als klappers:
- zelfgemaakte sneeuwpop knuffel
- een shirtje voor Eline mooi versierd met een hart O+

Santa ik ben erg blij! Zo leuk je zelf geknutselde dingetjes! En Jelle en ik gaan binnenkort lekker een keer cake en speculaas maken! Hmm heb er nu al trek in..!

En een lekker geurtje voor in de douche is altijd lekker. En de kinderen lekker een dvdtje kijken. En een echte korfbalbal!!

Waaaah echt supersupersuper!!
*O* O+ ^O^ :*
Dank dank dank

Natuurlijk met foto
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:34:16 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134251315
Noh sparkling O+

Wat een lieve leuke cadeautjes O+ Oliver vind die van hem helemaal tof! Mine mine mine my caaaw caaaawwww toot tooot heunnnn mine :+ :')
Ik heb even stiekem gespiekt bij die van oudste, ze zal hysterisch blij zijn!
De pepernoten moet ik nog even laten staan , maar toch zeer welkom , want zodra het kan/mag vreet ik me er lekker kapot aan ;)
Echt zo tof en lief en knap dat je ondanks we elkaar niet echt kennen je toch heel feilloos wist wat ik tof zou vinden!!

Enorm bedankt!

Foto's volgen helaas morgen pas want mijn krielkippie heeft niet zijn avond dus laptop gaat niet ;(

Maar voor de statistieken

Autootjes voor Oliebol
Kikkerschort voor mijn kikkermeisje
Kruidnoten :9
Nailfolie ( met uitleg die zeer welkom is _O- )
Quattro eyeshadow van essence
En sheabutter shower. Cream :9 van bodyshop
En ballonnen :p

Superverwend O+

Nogmaals heeeeel erg bedankt :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_134251363
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:Y :Y O+
Wat fijn dat je er zo blij mee bent. O+ Ik had je idd toegevoegd op fb, maar ook nog een hoop anderen omdat het anders zo verdacht was. Je post over Guinness was leuk :D ( en mijn man was teleurgesteld.. Dat ze niet voor hem waren... "Ah... Eentje dan?")

Ik hoop dat de kleren Luc passen. Die trui en dat bloesje heeft Lars bijna niet aangehad omdat ze wat klein vielen, en hij eruit gegroeid was voor ik het doorhad...
O+ O+ O+

Komt helemaal goed!! Ze zullen Luc geweldig staan, zal een (waterpokken vrije) foto maken als hij ze aan heeft!

nogmaals bedankt, ik ben echt super blij!

en nu echt slapen gaat!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:40:47 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134251530
Wat een mooi freubelwerk , die sjaal voor soda, mutsje voor Danic haar poppedeintje , de schaaltjes die lb maakte _O_
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_134251532
En ik ben weer zo blij dat jij blij bent :D maar nu bedtijd.. Moet morgen om half negen weer in het zwembad zijn
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:43:36 #256
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_134251625
Ik heb toch stiekem de doos open gemaakt :@ Ik ga nu het gedicht lezen en morgen doe ik de rest O+
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:45:13 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134251689
Jaaaaaaaaaa ik weet wie m'n Santa is! O+ En ik ben zó enorm verwend! O+ Met zulke leuke cadeautjes! O+ En zo'n briljant _O_ gedicht! _O_ O+

*O*
Ik had mijn assistent even ingeschakeld voor de foto's aangezien ik ook lijd aan het uitpakgeweldsyndroom :P.

De Doos:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedicht der gedichten _O_:

Cadeautje 1, de beroemde ringen!

Cadeautje 2, supertof stempelaar met leuke teksten!

Cadeautje 3, eindelijk hoef ik geen ezelsoren meer in m'n boeken te maken ( :@)

Cadeautje 4, we zitten nu al te ruziën waar dit moet worden geplakt O+!

Cadeautje 5, handig oppasboekje!

Cadeautje 6, ik moest even kijken toen ik het boekje opendeed _O- Te grappig!

Cadeautje 7, gelukkig hoeven de vogels niet dood te gaan van de honger deze winter :P

Cadeautje 8, hier ging mijn fotograaf even fancy doen met de camera :D

SPOILER: Het übergedicht mét de nickname van mijn O+ Santa O+ erin:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lieve BJ, wat énorm gaaf allemaal O+ *O* Ik ben helemaal in de wolken! Dank je wel!! O+

/smileyoverload ~:) O~)
pi_134251747

Gedicht + envelopje met hints

Kijkje in de doos

Prachtig ingepakte cadeautjes voor mij en mijn mannen. Met naamkaartjes en belletjes er aan O+

De hints!
Bij 4 had ik een vermoeden, en toen ik 5 opende was het niet te missen :D

Ik weet nu wie mijn Santa is, maar ik hou het nog even geheim.
En de cadeautjes uitpakken?
Toch maar morgenochtend met de boefjes er bij.

En nu ga ik slapen en dromen over Bossche Bollen :9~

Dankjewel lieve Santa, ik vind het nu al tof :*

[ Bericht 6% gewijzigd door Kersjes op 14-12-2013 00:56:38 ]
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:52:04 #259
381212 Gulara
From the future
pi_134251875

Druk aan het strepen van de veels te lange lijst.
pi_134251918
Oooh, wat tof allemaal! O+

Ik zou bijna m'n dreumes uit bed trekken om alles open te maken. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134252051
*O* HILZILLAH!! O+ Jij superlieve jij! *O*
Ik heb het laatste pakje ingepakt gelaten voor F morgenochtend. Ik wist het pas bij gedicht nummer 12 :o

Nu ga ik foto's uploaden en posten.
pi_134252510
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:53 schreef Soempie het volgende:
Oooh, wat tof allemaal! O+

Ik zou bijna m'n dreumes uit bed trekken om alles open te maken. :D
Soemp, jij mega fantastisch te gek wijf O+ O+

Ik ben zwaar onder de indruk van alles! O+

Alles met zoveel zorg uitgekozen, allemaal even geweldig en mooi en leuk en awesome en lief en indrukwekkend O+ *O* Ik had serieus niet kunnen bedenken dat ik zo'n indrukwekkend pakket zou mogen ontvangen O+

Morgen plaats ik foto's! Heb Saar's cadeautjes ook al bekeken, maar laat ze haar ook uitpakken dan. Leuk voor de foto's ook O+ En heb de cadeautjes in bed uitgepakt, geen idee hoe ik mobiel foto's plaats :+

Maar echt, ik ben er zooooo blij mee!! Ben er echt van onder de indruk. Dat boekje O+ Die bal voor de toekomstige baby O+ O+ de kerstbal met inhoud, nom! Dat boekje, met de pennen en sticky notes (ik vind zoiets zoooo gaaf!), en omg, dat sjaaltje en day uiltje :o Zelf gemaakt ook? Ze zijn in ieder geval echt fantastisch!

Seriously, te tof allemaal! Je gedicht :D Vooral in die vorm, wahahaha :D

Echt, zwaar onder de indruk! O+ O+ Ontzettend bedankt!! :*
pi_134252661
Oooh wat was het leuk! Er zit echt veel werk in het pakket O+ Alle gedichtjes met de hand geschreven en DE SUSPENSE, mijn vriend heeft echt dubbel gelegen om de snelheid waarmee ik telefoon (voor overleg met andere Fokkers via Whatsapp) en laptop afwisselde en OOOH riep midden in gedichtjes en "waarom kom ik er niet op?!?!".

Ik begrijp nog steeds de drie kinderen niet, of tel je de katten nou mee? :@ Of moet ik morgen alles nog maar eens lezen?

Voorpret O+

*O* WAT VEEL!!! :o *O*

Hillie dit rook ik al door het glimmende inpakpapier heen _O-

O+ The grand finale O+

Hoewel, morgen mag F het laatste cadeautje uitpakken, ik weet wel wat erin zit (denk ik), maar nog niet preciés hoe het eruit ziet.

• Badparelbruisbalding "Sex bomb" _O-
• Blauw badeendje voor F O+
• Mooi oud blikje met Fries tafereeltje, zo lief!
• De lelijkste telefooncover ooit, maar dit wordt volgend jaar een gewild item bij Sinterklaas, dus zorgt voor bijna een jaar voorpret ^O^
• Sojasaus in een schitterende fles gedecoreerd met twee hele mooie katten O+
• 3 (!!!) mix tape cd's! Eén wanstaltig exemplaar met alles waar ik niet van houd, een supermooi exemplaar met alles waar ik wel van houd en een hele leuke voor F O+ Heb al snel overal doorheen geluisterd, ben er heel blij mee! :Y
• Een glazen vaasje voor één bloem (of misschien twee of drie), hij was nog heel! Het bijgeleverd rolletje plakband ( :D ) was dus niet nodig!
• Earl Grey thee O+
• De beste onderbroeken ever en dan ook nog drie stuks! *O*
• Een heel heel mooi oud blikje van Verkade O+ Hier was ik gewoon even stil van, zo leuk!

Het merendeel van het pakket had ik zelf ook gekocht als ik het was tegengekomen! Dat plus alle moeite die je erin hebt gestoken (van de kaart voor F tot je vriend die een vaasje uitkiest, hoe lief is dat!) hebben het tot een geweldig Secret Santa pakket gemaakt, heel heel heel erg bedankt! :* :@ O+ *O* :)

Morgen dus nog een morning after post met F en zijn V uit het laatste pakje!
pi_134252748
Ohja en morgenochtend ga ik jullie verhalen lezen :s)
  zaterdag 14 december 2013 @ 01:46:50 #265
381212 Gulara
From the future
pi_134253194
Oh wat leuk allemaal. O+ Ik vraag me bij alle pakjes af of iedereen niet ver over z'n budget is gegaan. :o
  zaterdag 14 december 2013 @ 01:53:26 #266
381212 Gulara
From the future
pi_134253293
En ik -ondankbare ongeduldige hond- zie nu pas dat er in het derde doosje ook Sterrenmunt zit! O+ O+

En hoe kon ik zo dom zijn.
Op het verkeerde been gezet door jouw grote zoon. Al in maat 86

Maar ik denk dat ik het weet! Opeens!

Ben jij het SS?

maar misschien ook niet en dan voel ik me heul stom. :@ :')
pi_134253361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Mangostine het volgende:
Ik was stiekem iets eerder begonnen met toestemming van mijn Santa :@ *O*

Ik had een prachtig handgeschreven gedicht om mee te beginnen, waaruit tevens bleek dat er een hulpsanta is ingeschakeld O+

En dan:
De doos, inclusief de twee cadeautjes voor M!
[ afbeelding ]

De buit:
[ afbeelding ]

Een moustachetas!!! O+ O+ O+ Superhipster!
Een extra lader, omdat ik altijd loop te zeuren dat mijn tellie leeg is :') Thanks suiker O+
Nagellakje in een lief kleurtje O+
Witte thee met een bijzonder fruitsmaakje, lekkah c_/
En een film, Jeux d'enfants, wat me niets zei, maar waar ik na googlen erg benieuwd naar ben want Franse film O+ en lief O+ en mooi gefilmd O+

Liefste Olfje, ik hou van je O+ maar gezien het overmatige gebruik van hartjes in deze post kon je je vast al niet aan die indruk onttrekken. :') Dankjewel dankjewel dankjewel voor je geweldige gedicht, je lieve, toepasselijke, gewoon goeie cadeautjes en niet te vergeten, de voorpret naar het uitpakmoment toe. Zo tof! O+

En godzijdank is het nog niet voorbij, want:
Morgen nog een update van M's cadeautjes! *O*
Jeeeeee! Hopelijk vindt M z'n gadgets ook tof! *;

En waaaaaaauw die andere pakjes! _O_
pi_134254064
Oké. Ik ben bezweken! En...

Santalf/Burdie is de beste santa ooit! *O*

Allereerst een zelfgemaakt boekje, met daarin een gedicht, en allemaal fantastische tips! De bladmuziek van Burdies favoriete stukken zodat ik die piano kan spelen, twee favoriete soeprecepten, filmtips en muziektips! _O_ fantastisch!

En dan, Tony chocoloneley *O*

Een boekje voor dochter die ik nog maar even half in verpakking heb gelaten! *O*

Een zelfgemaakte geweldige uil! Echt prachtig! Van vilt! Zo mooi! O+

En dan als laatste nog een kaarsje van een 1, voor babies verjaardag over 10 nachtjes. O+

Morgen ga ik foto's plaatsen, vooral van de zelfgemaakte dingen! Burdie dankjewel!
  zaterdag 14 december 2013 @ 06:54:14 #269
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_134254274
haai, wij zijn er klaar voor!
  zaterdag 14 december 2013 @ 07:01:23 #270
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_134254283
Gedicht`

VEEEEEEL kadootjes

Snel uitpakken

Kadootje voor Noortje

Alles bij elkaar!! I O+ stofjes!

Koffiemok to go

In gebruik

Isabel is ook heel blij!

Dank u wel lieve lieve santa, ik ga mooie dingen maken!!!! En ben superblij met mijn koffiemok!
Ik moest echt even nadenken, maar ik denk dat ik weet wie mijn Santa is...

SAFFIER ben jij het??

[ Bericht 1% gewijzigd door becky27 op 14-12-2013 07:11:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')