Oooh wat was het leuk! Er zit echt veel werk in het pakket

Alle gedichtjes met de hand geschreven en DE SUSPENSE, mijn vriend heeft echt dubbel gelegen om de snelheid waarmee ik telefoon
(voor overleg met andere Fokkers via Whatsapp) en laptop afwisselde en OOOH riep midden in gedichtjes en "waarom kom ik er niet op?!?!".
Ik begrijp nog steeds de drie kinderen niet, of tel je de katten nou mee?

Of moet ik morgen alles nog maar eens lezen?
![DSCN8270_zps3b771dd9.jpg]()
![DSCN8273_zps553ed61c.jpg]()
Voorpret

![DSCN8275_zps60c33923.jpg]()
![DSCN8276_zpsbaa91455.jpg]()

WAT VEEL!!!

![DSCN8280_zpsb5b5ffff.jpg]()
Hillie dit rook ik al door het glimmende inpakpapier heen

![DSCN8278_zps11077234.jpg]()

The grand finale

![DSCN8282_zps8caa3345.jpg]()
Hoewel, morgen mag F het laatste cadeautje uitpakken, ik weet wel wat erin zit (denk ik), maar nog niet preciés hoe het eruit ziet.
• Badparelbruisbalding "Sex bomb"

• Blauw badeendje voor F

• Mooi oud blikje met Fries tafereeltje, zo lief!
• De lelijkste telefooncover ooit, maar dit wordt volgend jaar een gewild item bij Sinterklaas, dus zorgt voor bijna een jaar voorpret

• Sojasaus in een schitterende fles gedecoreerd met twee hele mooie katten

• 3 (!!!) mix tape cd's! Eén wanstaltig exemplaar met alles waar ik niet van houd, een supermooi exemplaar met alles waar ik wel van houd en een hele leuke voor F

Heb al snel overal doorheen geluisterd, ben er heel blij mee!

• Een glazen vaasje voor één bloem (of misschien twee of drie), hij was nog heel! Het bijgeleverd rolletje plakband (

) was dus niet nodig!
• Earl Grey thee

• De beste onderbroeken ever en dan ook nog drie stuks!

• Een heel heel mooi oud blikje van Verkade

Hier was ik gewoon even stil van, zo leuk!
Het merendeel van het pakket had ik zelf ook gekocht als ik het was tegengekomen! Dat plus alle moeite die je erin hebt gestoken (van de kaart voor F tot je vriend die een vaasje uitkiest, hoe lief is dat!) hebben het tot een geweldig Secret Santa pakket gemaakt, heel heel heel erg bedankt!

Morgen dus nog een morning after post met F en zijn V uit het laatste pakje!