quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Soempie het volgende:
Kyara, wat een leuke, lieve Santa ben jij! Zoveel werk heb je er van gemaakt. Prachtig ingepakte cadeautjes, je gedichten(bij die van broertje, zusje had ik de zakdoekjes nodig), heel gave cadeaus voor M., de baby en mij. Zelfs aan Wiebel heb je gedacht!
![]()
Dankjewel!
ik weet het lekker weheeelquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Ik kan vanavond pas uitpakken maar lees tussendoor wel steeds mee. Genieten dit!![]()
Er is alleen 1 klein probleem. Al mijn verdachten blijken de SS van iemand anders te zijn.
dat vind ik zo zielig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, wie gaat er turven hoe vaak het kinderbakboek is gegeven?
waarom dacht je het op voorhand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef Fannetje het volgende:
En ik had natuurlijk ook een pakket!![]()
Foto impressie:
Het pakket in originele staat met nieuwsgierige dochter erbij:
[ afbeelding ]
Alle cadeautjes uitgestald en een superleuk gedicht dat mijn vermoeden bevestigde
[ afbeelding ]
Mijn uitpakhulp aan de slag:
[ afbeelding ]
Supertof knutselpakket voor Anne!
[ afbeelding ]
Anne's favoriete cadeau; monstersokken!
[ afbeelding ]
En de complete buit:
[ afbeelding ]
En wat hebben we gekregen?
* Een peperkoekhuisje om te knutselen
* Knutselpakket voor Anne
* Sterretjes en vuurwerkfonteintjes
* Mix voor choco whoopies (ziet er erg lekker uit!)
* Twee paar monstersokken
* Rendierpasta![]()
* Sneeuwpoppetje wat licht geeft
* Zelfgeknutselde kerstboompjes
Heel erg bedankt becky27, we zijn er heel blij mee!
Hihi, ik en naaien? Goede combinatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
waarom dacht je het op voorhand?
En de knopen moet je op de boompjes naaien en in de kerstboom hangen. Ben alleen de lintjes vergeten.
L L L Looollaa lolololo loooolaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Uitgepakt!
Men, wat een verwennerij!![]()
Nagellak in twee mooie kleuren en een mooie voor nailart,
Heerlijke thee,
scentchipsBen heel benieuwd welke geuren jij hebt uitgezocht,
Lekker maskertje
Geurtje en bodylotion van Christina
Thee-hanger![]()
En een boekenlegger voor in mijn leesboek.
Santa bedankt!
De hints zijn:
De naam van mijn dochter was op mijn geboortedag nr 1 in de top 40
Ik ben best wel onhandig
Jouw woonplaats is mijn geboorteplaats
Mijn dochter is langer uit mijn buik dan in mijn buik
Ik ben 32 jaar
In het babytjes topic hoor ik thuis.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
ik ook!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het lekker weheeel![]()
Ik ben het namelijk niet
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
Hier ook zo hyper dat ik de helft van de posts niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb de foto's geüpload trouwensZie hierboven ergens/
En mijn man is overigens ook blij dat jij mijn santa bentHij vindt het volgens mij vooral leuk om mij zo blij & enthousiast te zien
Nee, geen stalker!! Vind het echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Je vindt me nu dus geen enge stalker?![]()
Martijn met zijn stomme opmerking
Ik ging er echt een beetje door twijfelen
En die kleertjes: kijk maar of je het iets vindt, en anders geef je ze gewoon weg ofzoWeet je smaak niet precies namelijk.
Blij dat je blij bent. Vond het wel een beetje eng hoor!
Nummer 1 was wel open! Het kaartje lag alleen op nummer 11 ofzo iets. Echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!
Jaja, ik weet wel waar jongens graag mee spelen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Ooooh! Ik ben blij!!
Ik had 7 cadeautjes waarvan 2 daarvan voor de jongens die er super blij mee zijn!! Rienk is al druk aan het spelen
Maar met de hints moet je me helpen hoor.. Ik heb geen idee. Behalve dat je ook op EBay koopt en het bankje leest waar ik had geschreven over de Milka Daim chocolade
Niet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vind ik zo zielig.je mág kinderen helemaal niet bakken
Yes, helemaal goed!! Wat fijn dat je er blij mee bent. Ik vond het enorm spannend of je het leuk zou vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:08 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitpakfestijn was bij het ontbijt.
Ik ben zo mega verwend door mijn Santa! Ik voel me echt bijzonder! Ben echt zo blij met alles wat ik heb gekregen! Het is echt een mengeling van hobby en dingen waar ik van hou. Super!
De kinderen zijn ook heel blij met hun pakjes!
Marjolijntje,ik weet het bijna zeker: ben jij mijn Santa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Olf op 14-12-2013 14:53:01 ]
oooooooo wat issie mooi!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
BJ, de ringen zijn goedgekeurd hoor
[ afbeelding ]
Veel te veel Fokkers voldoen hieraanquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef WizzyChrismizzy het volgende:
Maar hee dat kan niet, een post zonder hint!
Komt ie: we hebben meer dan een gemeenschappelijke Facebookvrind!
Kan ik als tip geven dat ik zuidelijk van jou woon.
Ja, hoi, hier!!quote:
Heb je het nagekomen cadeautje eigenlijk ook al ontvangen? Dat is gisteren verstuurd namelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
Jammer dat het maar één kant op werkt alleenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook zo hyper dat ik de helft van de posts niet gelezen heb.Straks uitgebreid alle posts lezen en foto's bekijken.
Maar heb jouw foto's natuurlijk teruggezocht. Wat een ontzettend leuke foto's. Lekker knus zo uitpakken in bed.
Wat is Saar toch een leukerd.Kusje voor het uiltje.
Vond het lastig van de sjaal, want je weet nooit wat de smaak van iemand is, natuurlijk. Maar ik vind hem tof staan (wel nog groot
).
Gaaf om je zo wat beter te leren kennen en vond het heel leuk om cadeautjes voor jullie uit te mogen zoeken.
Hihi, dat had ik stiekem wel gezienquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:35 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nummer 1 was wel open! Het kaartje lag alleen op nummer 11 ofzo iets. Echt
Aww onwijs bedankt! Ik vond het zo'n leuk pakket!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oooooooo wat issie mooi!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben heeeeeeeel blij dat je zo enthousiast bent over de cadeautjes
De vilten plakletters vind ik zelf ook echt zo ontzettend leuk! Evie heeft soorgelijke letters op haar slaapkamerdeur, en ik heb toendertijd stad en land afgezocht om voor Liene hetzelfde te vinden, zonder resultaat...... en nu kwam ik ze zomaar tegen![]()
![]()
![]()
en geen kloon, maar wel met veel liefde de aandacht een gedicht en cadeautjes gemaakt.![]()
Vond het leuk om je SS te zijn![]()
DML?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
[..]
Jaja, ik weet wel waar jongens graag mee spelen!
Je kinderen moeten eens hier komen, ze zouden zich in geen 100 jaar vervelen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
En 3x raden wat hier nog ligt
Een cadeautje voor jou, zelfs voorzien van gedicht![]()
Met mijn stomme kop dus helemaal gemist
Waardoor jij nu achter het net vist
Sorry
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Vlindur het volgende:
En ja As1981, klopt!
Dat jij die vlinders vroeg was natuurlijk geweldig
Dus vandaar dat je geen hint meer kreeg
Ik vond de oorbellen vooral heel moeilijk. 1001 keuzequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:15 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat een toeval dan dat ik dat op mijn lijstje schreef. Ik vind het echt heel leuk dat jij mijn santa was!!!!
Oh kijk mijn lootje en Secret Santa goed samenwerken!quote:
Ik vind ze leuk! Dus goede keuze.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vond de oorbellen vooral heel moeilijk. 1001 keuze
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:20 schreef Tally het volgende:
En na het openen van de pakjes nog meer
Zoë moet haar pakje nog openen dus foto's volgen nog!
Maar wat een super cadeautjes
Ik denk dat ik het weet! Maar ik zeg niks..quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]geen DML dus, die heeft er maar 1!
Aarg, ik weet hetniet!!
Ik moest huilen zo liefquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ja ik ben het!!
Was het gedicht echt zo erg?De afsluiter was toch positief he?
Ik moet nu naar m'n werk, verheug me nu al op het thuiskomen!
Yeah!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:10 schreef Wizzy het volgende:
Alle pakjes zijn uitgepakt.
[ afbeelding ]
We zijn erg blij!![]()
![]()
. We springen als een kangoeroe in het rond
. Krijg niet de rust om een berichtje te posten. Heel erg bedankt Secret Santa
![]()
![]()
![]()
Ik hoefde zelfs niet te lachen om je zelf gemaakte kado. Het is namelijk erg mooi.![]()
[ afbeelding ]
Super bedankt! Echt super! Ik vond het heel leuk dat jij mijn Santa was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:54 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Yes, helemaal goed!! Wat fijn dat je er blij mee bent. Ik vond het enorm spannend of je het leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:55 schreef Olf het volgende:
Oh en Burdie, dochter is ook heeeeeel blij met haar kado's!Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en beterschap voor je meisje
!
Ik vind het trouwens behoorlijk frappant dat jij degene bent waardoor ik überhaupt meedeed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Ik kan vanavond pas uitpakken maar lees tussendoor wel steeds mee. Genieten dit!![]()
Er is alleen 1 klein probleem. Al mijn verdachten blijken de SS van iemand anders te zijn.
Graag gedaan! En what gave me away?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:11 schreef amaranta het volgende:
Foto's volgen nog maar...., take à picture bedankt??
Ja. Klopt. Ik was vergeten mijn Foknaam te vermeldenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Saffier het volgende:
En pas aan deze post wist ik (na de kaart) dat jij het was:
"Riley slaapt nog. Dus ik moet nog even wachten
Wat een leuke cadeaus zijn er gegeven. "
Omentielvo.... Ben jij mijn santa?!?!
bij Luc vergeleken valt dit best meequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:34 schreef Susie het volgende:
En ja..... mijn dochter kwijlt een beetje.....![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
(Ik ben er zelf wel erg trots op. Zo mooi regelmatig enzo. Ik leer het nog wel eens.) kijk Spuug!)
graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef Susie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Anouk vond het uitpakken helemaal super! En wat een leuke cadeau-tjes allemaal!
De sloffen moesten gelijk aan, maar wel door AnoukMaar nu heb ik ze aan hoor, heerlijk warm
![]()
En ik geloof dat ik een vogeltje moet haken, maar dat zal toch lukken?
Sam1993, bedankt voor het leuke pakket!Ben er erg blij mee!
(toch Sam?)
Ik ben zo blij dat je het leuk vind! Die mok dat moest, geen ultiem SS-kitsch-pakje zonder mok en/ of kaarsenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lieve stippesTAP, je cadeaus zijn uitgepakt en och och och wat zijn we verwend!
Ik heb foto's gemaakt maar ga ze straks even uploaden, via d'r computer gaat toch makkelijker dan mobiel.
Over wie je bent moet ik nog gaan puzzelen. Ik moest huilen om je zinnetje in je gedicht dat je naar t ziekenhuis moet voor een vers kindje...
Ik ben spuugberoerd wakker geworden met een hoofdpijn niet normaal, maar ik werd echt heel erg blij van de cadeautjes (en peuter ook!!).
Wat er in de doos zat:
- een paarse mok
- een zelfgebreide/gehaakte sjaal, paars (love it!!!)
- dikkie dik boekjes
- fotolijstje met floddertje (andere Annie mg schmidt naam... Poeh, Janneke?)
- vingerpoppetjes voor Eva
- my little pony stickers voor eva
- kersepittenzak met een uiltje
- handwarmertje in vorm van datzelfde uiltje
- 2 zakjes chocolaatjes (Eva heeft al 28462x gevraagd of die open mogen)
Enorm bedankt, echt heel erg tof!!
Foto's volgen later vandaag, en ik ga nog even verder puzzelen wie jij bent!
Ja! Sorry helemaal vergeten te noemen. Ultraschattig! Met het opsommen van cadeautjes keek ik naar de tafel en Eva was er mee aan de wandel gegaan. 'Zo moet ie!' zegt ze dan, terwijl ze rammeltquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:53 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je het leuk vind! Die mok dat moest, geen ultiem SS-kitsch-pakje zonder mok en/ of kaarsen
Er zat alleen toch ook nog een klein rammelend pakje bij hoop ik?
Jaquote:
Gelukkig, ik schrok even.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja! Sorry helemaal vergeten te noemen. Ultraschattig! Met het opsommen van cadeautjes keek ik naar de tafel en Eva was er mee aan de wandel gegaan. 'Zo moet ie!' zegt ze dan, terwijl ze rammelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |