SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / WudstikI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Wut, Greys je kent Bo Saris toch wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoort er ook weinig meer van.
Maar dat ie toen met John Legend samen zong
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk je te stemmen staan er ineens 15 bakken shoarma voor de deur
Ja, maar ook daar hoor je niks van, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wut, Greys je kent Bo Saris toch wel?
Niet op 538 en zo maar ik hoor 'm regelmatig op 3fm voorbij croonen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar hoor je niks van, toch?
stond laatst in de top 40quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar hoor je niks van, toch?
Oh dan ga ik even youtuben straksquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet op 538 en zo maar ik hoor 'm regelmatig op 3fm voorbij croonen.
Was toen toch al al lekker. Wel wat jong.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Jim is trouwens wel allejezus lekker opgedroogd
Dat heeft ie al eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ga ik even youtuben straks
Die mag van mij wel een keer naar het Eurovisie![]()
![]()
Streep Jennifer maar door in op. Zit op mobiel dus dat is te veel gedoequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn - Dream on
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
Ik gun hem Trijntje méér. Met d'r 'ik heb het beste team'quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Starlie het volgende:
Het kan nog steeds dat Trijntje zonder kandidaat overblijft!(Ali.ook maar ik gun Trijntje een afgang)
Zal ik na de uitzending ff doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Streep Jennifer maar door in op. Zit op mobiel dus dat is te veel gedoe
Die kunnen sowieso niet meer samen, want Glenn is niet meer (maar dat weet jij natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heeft ie al eens geprobeerd.
Niet gelukt.
quote:
Ja zo.bedoel ik hem ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gun hem Trijntje méér. Met d'r 'ik heb het beste team'![]()
Ja, weet ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen sowieso niet meer samen, want Glenn is niet meer (maar dat weet jij natuurlijk).
Maar toen was het nog niet veel, nu is hij veel meer volwassen.
Eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Shirma hoort wel meer in de finale dan Jill
Omdat ze harder schreeuwt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Shirma hoort wel meer in de finale dan Jill
Rustigquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Van. Dit. Nummer. Moet. Je. Afblijven.
Stomme kut.
Dit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Jill, flikker op met liedjes verkrachten die alleen de originele zangers mogen aanraken![]()
als ze samen hadden gezongen was dat zeker gebeurdquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet verdwijnt achter die dikke.
Ja ik zat niet op te lettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze samen hadden gezongen was dat zeker gebeurd
Nee hoor, ik vind het ook niks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vind dit nummer helemaal niks, maar het zal wel aan mij liggen
ik heb zin om de kerstballen naar de tv te gooienquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb zin om m'n kerstboom af te tuigen nu.
dan had Antonie er ook af moeten blijvenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Jill, flikker op met liedjes verkrachten die alleen de originele zangers mogen aanraken![]()
Heb je die uitvoering gezien dat ie het live deed bij de DJ's van eh....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vind dit nummer helemaal niks, maar het zal wel aan mij liggen
Waarom mag ze dit nummer van Guus Meeuwis niet zingen.quote:
Ik heb zin om de tv naar de kerstballen te gooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb zin om de kerstballen naar de tv te gooien
Ze zijn de katoenplanten nog aan het kweken die dat over 30 jaar mogelijk moeten makenquote:
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom mag ze dit nummer van Guus Meeuwis niet zingen.
dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom mag ze dit nummer van Guus Meeuwis niet zingen.
De originele zángers, niet schrijversquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had Antonie er ook af moeten blijven
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn de katoenplanten nog aan het kweken die dat over 30 jaar mogelijk moeten maken
Aaaahquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
guus meeuwis heeft dit geschreven
en ook gezongenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
guus meeuwis heeft dit geschreven
Ik vind Do echt in het rijtje sufkutten vallenquote:
66.6quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
moet hoeveel procent had mitchell?
quote:
competitie is ook niet zo sterk deze keerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef ato het volgende:
Dit is zo'n mooi liedje en wordt het verkracht.
gadver..
Maar wel de mooiste kandidate vinden jullie ook niet?
Gabyquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef ato het volgende:
gadver..
wauwquote:
Ik vond Wudstick mooierquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef ato het volgende:
gadver..
40-45quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
moet hoeveel procent had mitchell?
De linkerborst van Shirma vind ik er ook wel goed uit zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
competitie is ook niet zo sterk deze keer
Ik ook, maar zelfs dán vind ik haar leuker en beter dan Jillquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Do echt in het rijtje sufkutten vallen
de zang doet me denken aan glennis gracequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef hexje het volgende:
Jill kan wel zingen mensen. Het hoeft niet je smaak te zijn maar kom op.
Die mag me uit elkaar trekken en dan Omarm Me voor me zingenquote:
Jennifer. Geloofwaardig he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie lag er net eigenlijk voor in de tussenstand? Mitchell of Jennifer?
Jenniferquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie lag er net eigenlijk voor in de tussenstand? Mitchell of Jennifer?
Oeh jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die mag me uit elkaar trekken en dan Omarm Me voor me zingen
quote:
Ah, dan heb ik het toch goed onthouden. Dan hebben er veel mensen gebeld, die laatste vijf minutenquote:
of 2 uur naar d'r kijken tijdens een concertquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Kan Shirma niet leuk in een kerkkoor gaan zingen? Prima stem, maar wie wil er nou een single of cd van hebben.
liever eruit ze is te goedquote:
Het blijft achtergrond geluid...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Kan Shirma niet leuk in een kerkkoor gaan zingen? Prima stem, maar wie wil er nou een single of cd van hebben.
58-42 voor Jill.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt 70-30 voor SHirma denk ik
eerst nog 51-49 voor Jillquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef TheVulture het volgende:
90-10quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
Ze krijgt zeker niks te eten achter de schermen, ik zie aan de tanden dat ze de lippenstift van de lippen aan het eten was
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
Ze kan in alle 20 landen in de finale staan. Dit is
a) niet waar, en
b) een gemene grap over haar gewicht.
no wayquote:
Ik vind het best knap want ze staat ondertussen ook haar tieten hoog te houden met haar knieënquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
Shirma doet voor mijn gevoel elke week hetzelfde.
Blèren.
scherpquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
a) niet waar, en
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
a) niet waar, en
Ik hou het niet eens bij, wie heeft er nog kandidaten in de finale nu?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:34 schreef iBenny het volgende:
Dit is ook een duel tussen de coaches... De gene die verliest heeft geen kandidaat in de finale
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautifulquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou het niet eens bij, wie heeft er nog kandidaten in de finale nu?
Marco 2x, Ilse 1xquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou het niet eens bij, wie heeft er nog kandidaten in de finale nu?
Nee hoor. ik vind Jill ook goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige die Jill beter vond?, Shirma is leuk als achtergrondzangeresje ofzo.
Anouk zei vorige week precies hetzelfde bij RTL Late Nightquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
"Je zou hier in de stoel kunnen zitten."
Godver, Trijn.
Nee. Als Shirma het had kunnen maken, had ze het allang gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige die Jill beter vond?, Shirma is leuk als achtergrondzangeresje ofzo.
Haar gezicht is niet lelijk en ze heeft dikke tetten.quote:
vorig seizoen misschien niet, maar sinds dit seizoen is trijntjes stoel aangepast aan een grotere achterkantquote:
pff, als het zo simpel was...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Haar gezicht is niet lelijk en ze heeft dikke tetten.
Niet doen. Virus enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
wendy moet weg
sms ja naar 6666
0900-6666
voor Shirma was de Nick en Simon stoel beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vorig seizoen misschien niet, maar sinds dit seizoen is trijntjes stoel aangepast aan een grotere achterkant
quote:
lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg honger van Shirma d'r naam. Nu besef ik waarom.... het klinkt als Shoarma
En waar drukt de rode knop in het midden dan tegen aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor Shirma was de Nick en Simon stoel beter
quote:
quote:
hopelijk nietquote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen sky radio christmas award voor hun?
Zo eentje die je dood knuffeltquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Starlie het volgende:
Shirma lijkt me wel echt een.lieverd!
dat zekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Starlie het volgende:
jullia stond voor voor de reclamequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
tot nu toe wint degene die niet voorstaat vóór de reclame, toch?
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
Er is iets geks met Jill hoofd. Ze doet me een beetje aan Kermit denken
Ik vind de gay-versie beterquote:
ok, had ik ff gemist.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jullia stond voor voor de reclame
Nu ook op netflixquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef iBenny het volgende:
Home Alone.....
I.e.d.e.r. j.a.a.r. o.p.n.i.e.u.w...
Homo Alonequote:
ze zijn nu Home Alone 30 aan het opnemen I guessquote:
Ik denk Roanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Sandra van Nieuwland wint.
Dead Snow, dat is een bazenfilm. Niet echt kersterig trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:42 schreef tralalala het volgende:
The Lord of the Rings begint ook al een klassieker te worden in december. (nu op rtl5)
Dead Snow zal binnenkort ook wel weer op RTL 7 komen
Ik moet steeds hier aan denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg honger van Shirma d'r naam. Nu besef ik waarom.... het klinkt als Shoarma
Sneeuw=kerstquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dead Snow, dat is een bazenfilm. Niet echt kersterig trouwens.
of jimquote:
Shirma is een supertof mens. Wel een perfectionist, zij laat een band beter spelen want daarin is ze heel streng.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Starlie het volgende:
Hahahaha nu je het zegt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik moet steeds hier aan denken
[ afbeelding ]
muppets christmas carolquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog nooit gezien (eerlijk niet). Wel de 300 varianten erop
quote:
Ja niet om het uiterlijk, alleen om de naam.quote:
Beidequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja niet om het uiterlijk, alleen om de naam.
-edit- alhoewel...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]hmmm, niet mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...ook niet echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ik hoop eigenlijk van wel, ze zingt het zuiverst en best getimed in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef ato het volgende:
Ik ben het met je eens Montaqui..
Ach gadver die Jill zou toch niet winnen?
Hou dan ook meer van emotie in een song dan perfectie....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef ato het volgende:
Ik ben het met je eens Montaqui..
Ach gadver die Jill zou toch niet winnen?
Dat wordt een lange nacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
VOor de fans... Sandra van Nieuwland bij RTL Late Night!
gaat ze ook zingen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
Bedankt voor het waarschuwen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Moment, even m'n kop in een houtversnipperaar stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |