abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 18:52:51 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_128978177
Rebecca Schouw, bekend van de SBS 6-show Popstars, wil dolgraag meedoen aan The Voice of Holland. Dat vertelt de zangeres in weekblad Story. Schouw, die in één jaar tijd 95 kilo is afgevallen, wil een tweede kans. “Ik weet dat ik kan zingen en wil een comeback maken. Ik heb me ingeschreven voor The Voice of Holland, maar heb er tot op heden nog niets van gehoord. Goh, ik hoop maar niet dat ze de post naar Michael hebben gestuurd…“, zegt ze, verwijzend naar haar ex-partner.

Ze zit in een vechtscheiding. “In totaal is er voor 30.000 euro schuld en omdat we in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, draai ik voor de helft daarvan op. Maar ik geef de moed niet op.”

Waar ze vroeger zwaarlijvig was, waarschuwen artsen nu dat ze door alle stress te sterk vermagert. “In een jaar tijd ben ik 95 kilo afgevallen. Als ik het gewicht van het losse vel niet meereken, weeg ik nu nog maar 48 kilo. En dat is te weinig.”

“Maar er is zoveel stress in mijn leven. Destijds kwam ik van de stress aan, nu blijf ik door de stress afvallen.”

The Voice of Holland keert in augustus terug op RTL 4.
Bron

Zo ziet ze er nu ongeveer uit:

Maar wij kennen haar nog zo:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin maandag 15 juli 2013 @ 18:58:24 #2
35723 crew  GGMM
pi_128978309
Fijn om te weten, bedankt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129036880
Ik voorzie weer een emotionele ontmoeting met de jury waar (voor het concept met inzoemende camera's) zij haar verhaal doet - hoe ik van dik naar dun ging en de moeite die ermee gepaard ging e.d. - en de jury vervolgens heel begrijpend knikt en geraakt is ;) door haar verhaal,zij zingt en de jury eerst met de nodige kritiek komt maar vervolgens weer refereert naar de strijd die zij moest leveren om er zo uit te zien en uiteindelijk haar dus naar de volgende rond laat gaan onder het mom van:

" Jaaaa mensen, dit doet je toch wel wat en iemand die zich zo inspant moeten we belonen. " :+

Heerlijke televisie. Sponsors blij,publiek in de zaal blij, de Story en Weekend kunnen weer flinke pagina's hieraan wijden want er is weer sensatie op tv geweest voor de roddelbladen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 10:55:45 ]
pi_129163599
Rebecca :')___!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:57:41 #5
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_129163629
Rebecca :9~ :9~
  zondag 21 juli 2013 @ 20:15:28 #6
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_129194701
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik voorzie weer een emotionele ontmoeting met de jury waar (voor het concept met inzoemende camera's) zij haar verhaal doet - hoe ik van dik naar dun ging en de moeite die ermee gepaard ging e.d. - en de jury vervolgens heel begrijpend knikt en geraakt is ;) door haar verhaal,zij zingt en de jury eerst met de nodige kritiek komt maar vervolgens weer refereert naar de strijd die zij moest leveren om er zo uit te zien en uiteindelijk haar dus naar de volgende rond laat gaan onder het mom van:

" Jaaaa mensen, dit doet je toch wel wat en iemand die zich zo inspant moeten we belonen. " :+

Heerlijke televisie. Sponsors blij,publiek in de zaal blij, de Story en Weekend kunnen weer flinke pagina's hieraan wijden want er is weer sensatie op tv geweest voor de roddelbladen.
Je bent bekend met de auditierondes van The Voice zie ik :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')