quote:
lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg honger van Shirma d'r naam. Nu besef ik waarom.... het klinkt als Shoarma
En waar drukt de rode knop in het midden dan tegen aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor Shirma was de Nick en Simon stoel beter
quote:
quote:
hopelijk nietquote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen sky radio christmas award voor hun?
Zo eentje die je dood knuffeltquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Starlie het volgende:
Shirma lijkt me wel echt een.lieverd!
dat zekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Starlie het volgende:
jullia stond voor voor de reclamequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
tot nu toe wint degene die niet voorstaat vóór de reclame, toch?
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
Er is iets geks met Jill hoofd. Ze doet me een beetje aan Kermit denken
Ik vind de gay-versie beterquote:
ok, had ik ff gemist.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jullia stond voor voor de reclame
Nu ook op netflixquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef iBenny het volgende:
Home Alone.....
I.e.d.e.r. j.a.a.r. o.p.n.i.e.u.w...
Homo Alonequote:
ze zijn nu Home Alone 30 aan het opnemen I guessquote:
Ik denk Roanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Sandra van Nieuwland wint.
Dead Snow, dat is een bazenfilm. Niet echt kersterig trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:42 schreef tralalala het volgende:
The Lord of the Rings begint ook al een klassieker te worden in december. (nu op rtl5)
Dead Snow zal binnenkort ook wel weer op RTL 7 komen
Ik moet steeds hier aan denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg honger van Shirma d'r naam. Nu besef ik waarom.... het klinkt als Shoarma
Sneeuw=kerstquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dead Snow, dat is een bazenfilm. Niet echt kersterig trouwens.
of jimquote:
Shirma is een supertof mens. Wel een perfectionist, zij laat een band beter spelen want daarin is ze heel streng.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Starlie het volgende:
Hahahaha nu je het zegt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik moet steeds hier aan denken
[ afbeelding ]
muppets christmas carolquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog nooit gezien (eerlijk niet). Wel de 300 varianten erop
quote:
Ja niet om het uiterlijk, alleen om de naam.quote:
Beidequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja niet om het uiterlijk, alleen om de naam.
-edit- alhoewel...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]hmmm, niet mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...ook niet echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ik hoop eigenlijk van wel, ze zingt het zuiverst en best getimed in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef ato het volgende:
Ik ben het met je eens Montaqui..
Ach gadver die Jill zou toch niet winnen?
Hou dan ook meer van emotie in een song dan perfectie....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef ato het volgende:
Ik ben het met je eens Montaqui..
Ach gadver die Jill zou toch niet winnen?
Dat wordt een lange nacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
VOor de fans... Sandra van Nieuwland bij RTL Late Night!
gaat ze ook zingen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
Bedankt voor het waarschuwen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Moment, even m'n kop in een houtversnipperaar stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |