quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]hmmm, niet mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beterderderder dan die van Shirma...ook niet echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ik hoop eigenlijk van wel, ze zingt het zuiverst en best getimed in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef ato het volgende:
Ik ben het met je eens Montaqui..
Ach gadver die Jill zou toch niet winnen?
Hou dan ook meer van emotie in een song dan perfectie....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef ato het volgende:
Ik ben het met je eens Montaqui..
Ach gadver die Jill zou toch niet winnen?
Dat wordt een lange nacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
VOor de fans... Sandra van Nieuwland bij RTL Late Night!
gaat ze ook zingen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
Bedankt voor het waarschuwen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Moment, even m'n kop in een houtversnipperaar stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |