Benny en Frieslandquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
Benny is de reden dat suffe wieven in de finale komen
Wat, je bent pas 22?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nopz. 10 jaar geleden... Ik was toen 12!
Tessaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef ato het volgende:
hahaha ik had nog gebeld voor Maud, maar eigenlijk was Boris de beste..
Wie is dat I benny op de foto en je kiest ook voor Jennifer, hou je van saaie dozen of zo?
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Benny en Friesland
Of... is Benny Fries!?
*the plot thickens*
Ik aan Shamu.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij Shirma altijd aan Shoarma denken
de autocorrectie op mijn iphone ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Hij is jong en zijn smaak moet zich nog gaan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Benny en Friesland
Of... is Benny Fries!?
*the plot thickens*
Ik zag een poosje terug nog dat fragment dat ze samen op de Dam waren en bij Krasnapolsky daar, die gillende wijvenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
Die Jamai en Jim posters bij Idols 1![]()
Ik moest googlen maarquote:
dat gaat d'r geheid in treinladingen inquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Tessa is verre van saai. Lijnrecht tegenover Jenniferquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef ato het volgende:
hahaha ik had nog gebeld voor Maud, maar eigenlijk was Boris de beste..
Wie is dat I benny op de foto en je kiest ook voor Jennifer, hou je van saaie dozen of zo?
Denk je te stemmen staan er ineens 15 bakken shoarma voor de deurquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
de autocorrectie op mijn iphone ook
Vertel...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht veel ouder.. Ik zal maar niet zeggen hoeveel ouder
Je hoort er ook weinig meer van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef iBenny het volgende:
Overigens heb ik nog steeds weinig met Boris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |