SPOILER: Tessa. Gewoon Tessa.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief
...nu is het topic weer goed.
Annexeren die hapquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Friesland![]()
En omdat Nederland houdt van suffe mokkels waar we nooit meer iets van horen
Ik was voor Maud. Boris vond ik niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Maar Boris was ook serieus gewoon bizar goed...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]we zijn het weer een keertje eens.
Preciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik hem de beste ooit vond (in Nederland dan sowieso).quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
bij jou thuis???SPOILER: Tessa. Gewoon Tessa.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief
...nu is het topic weer goed.
heitieh
Ik herhaaldelijk op Boris. 1x op Nick van Simon. En een keer op Jim om Hind uit de finale te wippen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Enige keer dat ik ooit gestemd heb was voor Tessa Belinfante
Maud? Waarom..?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Maud. Boris vond ik niks
ik ben ook vaak voor de underdogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
........................quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maud was een Gerriequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maudquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maud was best lekker..quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik hem zou doen telde toch voor mij ook wel een beetje mee ().
Hind had Idols 1 gewoon moeten winnen... dan was ze misschien nooit op een miljonairspiemel gaan zitten om haar carriere een nieuwe impuls te gevenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herhaaldelijk op Boris. 1x op Nick van Simon. En een keer op Jim om Hind uit de finale te wippen.
Eenser dan eensquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwaaa ja ik had daar ook geen problemos meemaar leek me daarNAAST ook wel een sympathieke gast!
Tevens rrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |