Ik bedoel dat grote ding wat ze daar hebben hangen hequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Een touchscreen is soms best relaxed... Heb het ook op mn laptop
Omdat Frieslandquote:
swaffelswaaip tafel was wel leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel dat grote ding wat ze daar hebben hangen he
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve wij danquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Je moet Nederlanders gewoon NOOIT meer laten stemmen...
Voor Shirma is dat gewoon een kleine tabletquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ome John vindt jou even niet lief nuquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Je moet Nederlanders gewoon NOOIT meer laten stemmen...
Echt hequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Nachtmerriefinale holadiejee holadiejoo
Laten we dan ook maar gewoon helemaal voor de aanfluitingen gaan jongen, kunnen we volgende week allemaal iets anders gaan doen
Oh dat heb ik met Jennifer en Jill.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Dave het volgende:
Als Jennifer en dan ook nog Shirma doorgaat, hoef ik volgende week niet meer te kijken..
Hm vond ik ook wel weer meevallen. Maar ik vind karakterstemmen sowieso veel fijner om te horen dan dat technisch correcte gebler. Ik heb toch geen oor voor muzikale techniekquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat Wudstick er sinds de liveshows geen reet meer van kan gok ik zo...
Ik volgens mij alleen voor Borisquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Enige keer dat ik ooit gestemd heb was voor Tessa Belinfante
Ik stemde op boris, was toen nog idolsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Enige keer dat ik ooit gestemd heb was voor Tessa Belinfante
Dat ik hem zou doen telde toch voor mij ook wel een beetje mee (quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm vond ik ook wel weer meevallen. Maar ik vind karakterstemmen sowieso veel fijner om te horen dan dat technisch correcte gebler. Ik heb toch geen oor voor muzikale techniek
shirmaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met Jennifer en Jill.
Hoewel Shirma me ook niet boeit. Eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik stemde op boris, was toen nog idols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |