Er blijven altijd goeie kandidaten over die niet geadopteerd zijn. Dat zie je niet altijd meteen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Hier ben ik natuurlijk weer veel te langzaam voor...ik ga wel voor de kandidaat die niemand wil
Of zo'n type Johannes, waarvan iedereeen denkt: die zal er wel snel uit zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Er blijven altijd goeie kandidaten over die niet geadopteerd zijn. Dat zie je niet altijd meteen.
na, dan liever geen kindjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of zo'n type Johannes, waarvan iedereeen denkt: die zal er wel snel uit zijn!
aangepast naar 3 kandidatenquote:Je kan maximaal 2 kandidaten, groepen of een combinatie in je team hebben.
even in bold voor iemand daar moeilijk over gaat doenquote:
Yo thx!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef ranja het volgende:
[..]
even in bold voor iemand daar moeilijk over gaat doen
ondanks die hark?quote:
Bij het talent scouten moet je persoonlijke voorkeuren soms ondergeschikt stellen aan je succes.quote:
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij het talent scouten moet je persoonlijke voorkeuren soms ondergeschikt stellen aan je succes.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Hier ben ik natuurlijk weer veel te langzaam voor...ik ga wel voor de kandidaat die niemand wil
... en dan heeft ze gewoon de beste tot nu toequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop