SPOILER: Reeds geadopteerde kandidaten2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie doen nog mee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 6 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Anders had ik ook gewacht
De afspraak was tijdens de audities, het is niet eerlijk tegenover anderen.
Precies.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Anders had ik ook gewacht
De afspraak was tijdens de audities, het is niet eerlijk tegenover anderen.
Idd als dat zo was geweest, dan was ik nu miljonair geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies.
Je kunt ook niet als een wedstrijd 4-0 is een wedkantoor binnenlopen om te voorspellen dat die ploeg die voorstaat gaat winnen.
En dit is dan ook de reden dat er niet meer genomineerd kan wordenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies.
Je kunt ook niet als een wedstrijd 4-0 is een wedkantoor binnenlopen om te voorspellen dat die ploeg die voorstaat gaat winnen.
Wat zijn we allemaal goed in talent spottenquote:
ja waarom heb ik Jessica gekozen ipv Valentinaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:41 schreef ranja het volgende:
Melissa ook weg dus ik zit nu zonder.
Waarom heb ik niet op Valentina gewacht
Klopt. Zit er nog bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
Eh, Rochelle is toch nog helemaal niet weg?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
Eh, Rochelle is toch nog helemaal niet weg?
quote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende week liveshows.
Wie doen nog mee?
Cee met Tim en Rochelle
Patrique89 met Tania
Joooo-pi met Jessica
Karina met Adlicious
Sjakie007 met Ed
MissJ met Rolf
BVO met Pyke
Woelli met Sim'Ran
Iedereen heeft liggen slapen tijdens de audities bij:
Sway, Jesse en Jantine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop