Ja, weet ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen sowieso niet meer samen, want Glenn is niet meer (maar dat weet jij natuurlijk).
Maar toen was het nog niet veel, nu is hij veel meer volwassen.
Eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Shirma hoort wel meer in de finale dan Jill
Omdat ze harder schreeuwt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Shirma hoort wel meer in de finale dan Jill
Rustigquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Van. Dit. Nummer. Moet. Je. Afblijven.
Stomme kut.
Dit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Jill, flikker op met liedjes verkrachten die alleen de originele zangers mogen aanraken![]()
als ze samen hadden gezongen was dat zeker gebeurdquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet verdwijnt achter die dikke.
Ja ik zat niet op te lettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze samen hadden gezongen was dat zeker gebeurd
Nee hoor, ik vind het ook niks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vind dit nummer helemaal niks, maar het zal wel aan mij liggen
ik heb zin om de kerstballen naar de tv te gooienquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb zin om m'n kerstboom af te tuigen nu.
dan had Antonie er ook af moeten blijvenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Jill, flikker op met liedjes verkrachten die alleen de originele zangers mogen aanraken![]()
Heb je die uitvoering gezien dat ie het live deed bij de DJ's van eh....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vind dit nummer helemaal niks, maar het zal wel aan mij liggen
Waarom mag ze dit nummer van Guus Meeuwis niet zingen.quote:
Ik heb zin om de tv naar de kerstballen te gooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb zin om de kerstballen naar de tv te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |