Het ontwaken van sluimerend talent. Als ze haar progressie zo doorzet, zie ik haar hoog eindigen in de finale.quote:
Ik heb de indruk dat er wat haar betreft een duidelijke hate it/love it verdeling is. Veel mensen vinden het helemaal te gek, maar ik moet ook bekennen dat ik er niet warm van wordt. Haar zang klinkt als het optreden van een 12-jarige jongen die een beetje kan zingen en eind van het jaar in de aula op school een liedje mag doen. Smaken verschillen, maar ik vond dit wel opvallend. Waar Julia een fijn, neutraal stemgeluid heeft vind ik die van haar nergens naar klinken.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Burdie het volgende:
Ik snap er juist niks van dat ze steeds zoveel stemmen krijgt
Omdat ze beter presteert dan haar teamgenotenquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Burdie het volgende:
Ik snap er juist niks van dat ze steeds zoveel stemmen krijgt
quote:
#eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:16 schreef forzaudinese het volgende:
Deze dame had zeker een finaleplaats verdient ! Weer het beste optreden van de avond !
Dit is het enige nummer die ik graag zou willen downloaden op iTunes.. de studio versie dan, maar die is dus niet te vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef forzaudinese het volgende:
Cheyenne Toney - Do It Like A Dude (The voice of Holland)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |