Goed geschreven stukje moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Dit is toch gewoon pure discriminatiequote:Gezien er nog onduidelijkheid is over kaartverkoop voor de supporters van Feyenoord, is het helaas voor FanCardhouders van Heracles Almelo uit de omgeving van Rotterdam (nog) niet mogelijk om een kaart te kopen voor deze bekerkraker.
Ja, wat een kerelquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Werkelijk een prachtige argumentatie van de burgervader van Almelo..
Ik zou er bijna voor pleiten de beste man aan drugs-en/of alcoholtest te onderwerpen, kan me niet voorstellen dat je dit nuchter zegt.
Inderdaad. Met kalm gebrachte argumenten blijkt eruit wat een sneue lafaard die burgemeester is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed geschreven stukje moet ik zeggen.
Feyenoord heeft alleen B-spelers toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord B1 gewonnen bij Ajax. Doelpunt Rashaan Fernandes. Volgens mij wint de jeugd bijna altijd van hunnie.
Ben benieuwd hoeveel B spelers doorstromen naar het eerste. Zijn zeker 6 kanshebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een lekker deuntjequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef huffderobot het volgende:
Hier zou je zomaar bang van kunnen worden... Pas maar op!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Niks aan de hand dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tja triest, maar de goeden lijden onder de slechten. En ik begrijp de buscombi wel, er is toch laatst ook iets voorgevallen met de bekerfinale van een jeugdteam van feyenoord?
Paar kutpubers die irritant deden, maar dat is toch nog geen reden om een buscombi op te leggen.quote:
Dat de burgemeester daar niets over zegt maar in plaats daarvan begint over 'boze emails' zegt wel afdoende hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er was toen toch ook nog iets in het centrum gebeurt volgens mij?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat de burgemeester daar niets over zegt maar in plaats daarvan begint over 'boze emails' zegt wel afdoende hoor.
Er was een groep Feijenoorders in het centrum. Maar daar gebeurde niets, enkel in het stadion zoals op bovenstaande video.quote:Verder wijst hij erop dat tijdens de KNVB bekerfinale voor A-junioren tussen Feyenoord en PSV op 30 mei 2013 in het centrum van Almelo een groep Feyenoord-supporters aanwezig was. Deze zorgde, stelt hij, tijdens de wedstrijd voor rumoer in het stadion.
Publiek is dan de dertiende man?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
bijzondere opstelling bij Feyenoord morgen
[ afbeelding ]
volgens het dagblad van het noorden dan
1 of andere stagiaire die denkt dat Martins Indi 2 personen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
En Clasie rechtsbuiten, meesterzet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie HK had een groepje aangevallen, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er was toen toch ook nog iets in het centrum gebeurt volgens mij?
Opstelling van Groningen is ook apart. Blom speelt als supersub?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hard kun je falen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Feijenoord wil met 12 man spelen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feijenoord wil met 12 man spelen?
Dat is in het eerste al duidelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef Sunri5e het volgende:
De A2 heeft zojuist de A2 van Ajax verslagen. Straks nog even de A1 oprollen en dan is het wel weer duidelijk wie de beste opleiding heeft
Bruno, Martins en Indi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met die spelers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef Sunri5e het volgende:
De A2 heeft zojuist de A2 van Ajax verslagen. Straks nog even de A1 oprollen en dan is het wel weer duidelijk wie de beste opleiding heeft
Je weet toch wel dat al die goeie spelers van Ajax al bij Jong Ajax zit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Sunri5e het volgende:
Ook de A1 staat voor tegen Ajaxnog 3 minuten te spelen.
Toppertjes, dat is wel te zien in de JL. Haha, nee de spelers met de hoogste potentie zaten toch in de B1 van Ajax?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat al die goeie spelers van Ajax al bij Jong Ajax zit?
Dan moet je niet raar opkijken als Ajax alsnog met de schaal omhoog staat op het eind omdat die wel het 'buitenlands B-garnituur' in de eigen opleiding betrekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toppertjes, dat is wel te zien in de JL. Haha, nee de spelers met de hoogste potentie zaten toch in de B1 van Ajax?
Anyway, jeugd doet het in ieder geval prima, hopelijk breken er bij ons (en de andere topclubs) weer een aantal door in het eerste. Zie toch liever zelf opgeleide jongens in de Eredivisie dan buitenlands B-garnituur.
Die lichting wel ja, ze spelen alleen wekelijks in een ander elftal(B1, A2 of A1)quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toppertjes, dat is wel te zien in de JL. Haha, nee de spelers met de hoogste potentie zaten toch in de B1 van Ajax?
Anyway, jeugd doet het in ieder geval prima, hopelijk breken er bij ons (en de andere topclubs) weer een aantal door in het eerste. Zie toch liever zelf opgeleide jongens in de Eredivisie dan buitenlands B-garnituur.
Probeert Feyenoord ook wel, ze hebben er alleen geen geld voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je niet raar opkijken als Ajax alsnog met de schaal omhoog staat op het eind omdat die wel het 'buitenlands B-garnituur' in de eigen opleiding betrekken.
Als al die toppertjes dan ook eens zouden besluiten niet al voor hun 23ste te vertrekken naar het buitenland dan zouden wij - als Nederlandse clubs en Eredivisie - er ook echt profijt van hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
twitter:JariSchuurman twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 21:27:120-1 gewonnen van Ajax, 1 woord: GENIETEN! Winterkampioen reageer retweet
Ondanks zijn voornaam zit het wel goed bij die gozert, ben benieuwd of hij de stap naar het eerste kan maken op termijn.twitter:JariSchuurman twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:31:10“@fr12nl: Feyenoord-jeugd domineert in 'Klassieker-weekend' http://t.co/hobWlQL3Cj” reageer retweet
Martins CV en Indi LBquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Joel Piroe scoort aan de lopende band en komt van NEC. Die andere is Cheick Toure. Hele snelle speler.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:05 schreef Muto het volgende:
De A- en B-jeugd spelen allemaal spelers die al jaren bij Feyenoord spelen. In de C1 heeft Feyenoord wel een zeer talentvolle spits gehaald van Nec/Top Oss (?) weggehaald. En volgens mij nog iemand van Dordt.
Ontwikkelt zich goed inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef Grifte het volgende:
twitter:JariSchuurman twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 21:27:120-1 gewonnen van Ajax, 1 woord: GENIETEN! Winterkampioen reageer retweet
Ondanks zijn voornaam zit het wel goed bij die gozert, ben benieuwd of hij de stap naar het eerste kan maken op termijn.twitter:JariSchuurman twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:31:10“@fr12nl: Feyenoord-jeugd domineert in 'Klassieker-weekend' http://t.co/hobWlQL3Cj” reageer retweet
De B1 van Ajax is ook niet zo geweldig hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens de 'media' zit die B1 vol met mini Cruijfjes. Gelul natuurlijk maarja..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De B1 van Ajax is ook niet zo geweldig hoor.
5-4-2quote:
Zitten genoeg goeie spelers in inderdaad. Als ik de opstelling zo zie had Ajax zeker 5 spelers op kunnen stellen die beter zijn dan wat er nu in het veld stond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens de 'media' zit die B1 vol met mini Cruijfjes. Gelul natuurlijk maarja..
Waarom stellen ze die dan niet op? Nouri en Bay stonden er gewoon in. Ik zie trouwens nu de stand en Ajax B1 loopt toch al erg ver achter op koploper Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zitten genoeg goeie spelers in inderdaad. Als ik de opstelling zo zie had Ajax zeker 5 spelers op kunnen stellen die beter zijn dan wat er nu in het veld stond.
Maar goed, knap dat Feyenoord alle klassiekers heeft gewonnen dit weekend.
Van de Beek deed met de A1 mee, Leyder met de A2, Walian met de A2 en A1, Dekker(A2 normaal gesproken) geblesseerd en Savastano ook geblesseerd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom stellen ze die dan niet op? Nouri en Bay stonden er gewoon in. Ik zie trouwens nu de stand en Ajax B1 loopt toch al erg ver achter op koploper Feyenoord.
En allemaal hebben ze dit weekend verloren. Wat een toptalenten zeg!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van de Beek deed met de A1 mee, Leyder met de A2, Walian met de A2 en A1, Dekker(A2 normaal gesproken) geblesseerd en Savastano ook geblesseerd.
Zeker toptalenten Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En allemaal hebben ze dit weekend verloren. Wat een toptalenten zeg!
Ja, want als je een paar lichtingen door schuift moet je meteen het verschil maken. Het gaat erom hoe ze uiteindelijk in het eerste presteren. En onze hele achterste linie + middenveld wat bestaat uit eigen jeugd is stukken beter dan dat van jullie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En allemaal hebben ze dit weekend verloren. Wat een toptalenten zeg!
twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:46:39Very interesting to follow the Feyenoord & Ajax Academy in upcoming years as their Talent Development philosophy is exactly the opposite. reageer retweet
Zo abstract is toch helemaal niet? Heb dat boek van Hard Gras gelezen over dat jaar in Feijenoord B2, maar daar zag je duidelijk dat er ook veel aandacht was voor individuele ontwikkeling. Onder andere door toptalenten teams door te schuiven, en dat ook coaches over sommige spelers spraken als teamopvulling om de echte talenten te laten renderen.twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:47:57In Feyenoord Academy the coaches approach football as a team sport while in Ajax Academy they train as if football is an individual sport. reageer retweet
Janmaat, de Vrij en BMI zijn basis van het NL elftal. Hoeveel staan er van jullie bij het Nederlands elftal achterin in de basis? Wie is trouwens eigen jeugd van jullie middenveld? Volgens mij geen enkele speler...?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja, want als je een paar lichtingen door schuift moet je meteen het verschil maken. Het gaat erom hoe ze uiteindelijk in het eerste presteren. En onze hele achterste linie + middenveld wat bestaat uit eigen jeugd is stukken beter dan dat van jullie.
Maar goed. De B van feyenoord is gewoon een topgeneratie, evenals die van Ajax dat is. Geniet van de winst, maar bedenk je wel dat alleen individuele spelers debuteren in het eerste en hele teams niet.
Jij denkt dat die in de basis zullen staan komend WK? xDquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Janmaat, de Vrij en BMI zijn basis van het NL elftal. Hoeveel staan er van jullie bij het Nederlands elftal achterin in de basis? Wie is trouwens eigen jeugd van jullie middenveld? Volgens mij geen enkele speler...?
Van de Wiel speelt al 1,5 jaar bij PSG en die gaat geen basis spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij denkt dat die in de basis zullen staan komend WK? xD
Geef Veltman grotere kans dan de Vrij.
En Van der Wiel > Janmaat.
Uhm, wat dacht je van Blind, Klaassen en Serero? En als De Jong fit is ook mits hij niet spits staat, alhoewel ik dat liever heb.
Je faalt een beetje met je counteropmerking.
Serero is zeker weten wel eigen jeugd. Komt van Ajax Cape Town waar Ajax als jarenlang een meerderheidsbelang in heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van de Wiel speelt bij PSG en die gaat geen basis spelen.
BMI zal gewoon basis staan.
Ik had Blind als linksback geteld. Als jij hem als middenvelder ziet dat hebben zijn alle spelers uit onze jeugd achterin beter.
Serero is geen eigen jeugd. En die is ook zeker niet beter dan een Clasie.
Dus denk er nog eens beter over na! Fijne avond.
Wie roept er hier dat die er niet zijn? Ik heb dat niemand hier zien zeggen hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef davyleiden het volgende:
Overigens ben ik hier niet om Feyenoord af te kraken, ik heb ontzettend veel bewondering voor de wederopstanding van de club. En zeker voor de toptalenten die er aan zitten te komen vanaf de B. Maar ik vind het een beetje onterecht als er na 3 overwinningen meteen cynisch 'waar zijn die toptalenten van Ajax' wordt geroepen. Want die zijn er echt wel.
Maakt niet uit, de mensen die wel voetbalverstand hebben en die mijn post helemaal door lezen die zullen het met me eens zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hierdoor kan niemand je post serieus nemen.
'Wat een toptalenten zeg'quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie roept er hier dat die er niet zijn? Ik heb dat niemand hier zien zeggen hoor
Blind staat linksback in oranje en heeft 3 wedstrijden VM gespeeld bij Ajax. Is het dan direct geen LB meer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero is zeker weten wel eigen jeugd. Komt van Ajax Cape Town waar Ajax als jarenlang een meerderheidsbelang in heeft.
En als je Blind als linksback meetelt heb je zeker de laatste tijd geen voetbal meer gekeken. Gede avond!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de mensen die wel voetbalverstand hebben en die mijn post helemaal door lezen die zullen het met me eens zijn.
Hij is nooit LB geweest. Is hetzelfde als Anita die meer wedstrijden als back heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blind staat linksback in oranje en heeft 3 wedstrijden VM gespeeld bij Ajax. Is het dan direct geen LB meer?
Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Ik zeg alleen dat ze van Feyenoord een stuk beter zijn.quote:
Reageer jij eens op mijn vd Wiel post die volgens jou nog bij Ajax zou spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n emoticon. Nu nog inhoudelijk ingaan op mijn posts.
Oh wacht dit is Fok...
Nee klopt. Hij heeft alleen 99 van de 100 wedstrijden op LB gestaan maar hij is het nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij is nooit LB geweest. Is hetzelfde als Anita die meer wedstrijden als back heeft gespeeld.
Schaars heeft met het EK 2 jaar terug alleen maar linksback gespeeld.
Is dat een linksback?
Kap ff met je hersenloze posts.
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Ik zeg alleen dat ze van Feyenoord een stuk beter zijn.
En vd Wiel speelt al 1,5 jaar bij PSG. Ga jezelf eens wat verdiepen in de selectie van je cluppie!
FIjne avond!
Volgens mij is Sunri5e jouw posts al aan het weerleggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n emoticon. Nu nog inhoudelijk ingaan op mijn posts.
Oh wacht dit is Fok...
Anita toch ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee klopt. Hij heeft alleen 99 van de 100 wedstrijden op LB gestaan maar hij is het niet
Omdat Ajax geld heeft en Feyenoord niet. Ajax koopt spelers op jonge leeftijd (geen eigen opleiding) en dat kan Feyenoord niet. Wat snap jij daar niet aan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.
En de talenten beter dan bij Ajax? Waarom wordt Ajax de laatste jaren dan steeds kampioen met zoveel spelers uit eigen jeugd en Feyenoord niet?
Jij had het over dat de hele verdediging van Ajax beter is dan die van Feyenoord en haalde vd Wiel aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.
En de talenten beter dan bij Ajax? Waarom wordt Ajax de laatste jaren dan steeds kampioen met zoveel spelers uit eigen jeugd en Feyenoord niet?
Omdat de 'toptalenten van Feyenoord' voor veel minder weggaan dan die van Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Ajax geld heeft en Feyenoord niet. Ajax koopt spelers op jonge leeftijd (geen eigen opleiding) en dat kan Feyenoord niet. Wat snap jij daar niet aan?
janmaat is de enige betere in de liniequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij had het over dat de hele verdediging van Ajax beter is dan die van Feyenoord en haalde vd Wiel aan.
Vertonghen en Eriksen zijn gekocht door Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Omdat de 'toptalenten van Feyenoord' voor veel minder weggaan dan die van Ajax.
Vertonghen? Eriksen? Van der Wiel? Stekelenburg? Etc?
Leverden veel meer op
Dan Fer, Wijnaldum, Leerdam(oops), Mokotjo(oops), etc.
Echt he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Karelnoord het volgende:
'Serero is eigen jeugd want hij komt van Ajax Cape town. '
Oke, gewoon oke.
Vertonghen kwam van Germinal Beerschot... verdiep je eens, die had een samenwerking met Ajax wat Ajax nu heeft met Cape Town.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vertonghen en Eriksen zijn gekocht door Ajax.
En als we dan toch zo beginnen. Wie zijn vd WIel en Stekelenburg? Robin van Persie is de man van Oranje. Waar komt hij vandaan?
Die redenatie gaat mijn pet gewoon te boven he. Kan ik echt niet aan.quote:
Er is een transfersom voor betaald en kwam van Germinal Beerschot...... Gast is het dan eigen jeugd of is het eigen jeugd van Beerschot? Jij bent volgens mij nog te dom om te poepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Vertonghen kwam van Germinal Beerschot... verdiep je eens, die had een samenwerking met Ajax wat Ajax nu heeft met Cape Town.
en hij was niet gekocht...
Stop met jezelf voorschut zetten. Het wordt aandoenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef davyleiden het volgende:
Waarom staat Ajax boven Feyenoord waar zij spelen met Van rhijn, veltman, denswil, boilesen, blind, klaassen, serero. En Feyenoord met hun toptalenten niet?
Chelsea heeft officieel geen samenwerkingsverband, Ajax had een meerderheidsbelang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Karelnoord het volgende:
Vitesse heeft een samenwerkingsverband met Chelsea.
John Terry is eigen jeugd van Vitesse.
Ik las laatst ergens dat Vitesse ook samenwerkt met FC Flora Talinn, dus eigenlijk is Terry eigen jeugd van Talinnquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Karelnoord het volgende:
Vitesse heeft een samenwerkingsverband met Chelsea.
John Terry is eigen jeugd van Vitesse.
'volgens de FIFA'quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Chelsea heeft officieel geen samenwerkingsverband, Ajax had een meerderheidsbelang.
Maar goed volgens de FIFA is iedereen die minstens 3 jaar in de opleiding heeft gespeeld van een club eigen jeugd.
Dus dan waren Eriksen, vertonghen en alderweireld dat.
Meerderheidsbelang? Dus Beerschot en Cape town zijn dus eigenlijk van Ajax?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Chelsea heeft officieel geen samenwerkingsverband, Ajax had een meerderheidsbelang.
Maar goed volgens de FIFA is iedereen die minstens 3 jaar in de opleiding heeft gespeeld van een club eigen jeugd.
Dus dan waren Eriksen, vertonghen en alderweireld dat.
JA, beerschot was, Cape town IS.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Meerderheidsbelang? Dus Beerschot en Cape town zijn dus eigenlijk van Ajax?
Beerschot was van Ajax???quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
JA, beerschot was, Cape town IS.
WAAROM komen de inkomsten van capetown en verliezen van capetown dan bij Ajax in het jaarverslag te staan? Leg eens uit.
Als Serero geen jeugd van Ajax is, dan is Van Persie dat niet van Feyenoord (Excelsior).quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beerschot was van Ajax???:D:D:D
Dude
Teveel gesnoven?
Hij verwoordt het verkeerd maar hetgeen wat hij bedoelt klopt gewoon.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Karelnoord het volgende:
Even terug komend op het feit dat jij zei dat Erikssen 3 jaar in eigen jeugd speelde.
Eriksen kwam in 2008 naar Ajax en debuteerde in 2009/2010.
Lekker discussiëren met iemand die feiten verzint..
Wijnaldum kwam in het jaar 2004/2005 van Sparta naar Feyenoord en debuteerde in 2006-2007.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Karelnoord het volgende:
Even terug komend op het feit dat jij zei dat Erikssen 3 jaar in eigen jeugd speelde.
Eriksen kwam in 2008 naar Ajax en debuteerde in 2009/2010.
Lekker discussiëren met iemand die feiten verzint..
Nee, er is gewoon geen enkele manier waarop de feiten en het gene wat hij zei kan kloppen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij verwoordt het verkeerd maar hetgeen wat hij bedoelt klopt gewoon.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Stop met jezelf voorschut zetten. Het wordt aandoenlijk
Serero zit sinds 2011 bij Ajax, oftewel vanaf 21-jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Als Serero geen jeugd van Ajax is, dan is Van Persie dat niet van Feyenoord (Excelsior).
Dus? Waar heb je mij zien beweren dat Wijnaldum eigen jeugd was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wijnaldum kwam in het jaar 2004/2005 van Sparta naar Feyenoord en debuteerde in 2006-2007.
Jawel maar daar ben je iets te dom voor. Geen probleem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Nee, er is gewoon geen enkele manier waarop de feiten en het gene wat hij zei kan kloppen.
Sorry.
Je zegt net zelf dat als een speler 3 jaar de jeugdopleiding van een club volgt het eigen jeugd is. Dan is van Persie eigen jeugd. Serero kwam in 2011 naar Ajax en speelde toen ook gelijk in Ajax 1.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Als Serero geen jeugd van Ajax is, dan is Van Persie dat niet van Feyenoord (Excelsior).
wat maakt leeftijd uit? daarnet maakte het jullie ook niet uit dat vertonghen bijv al vanaf zn 16e bij Ajax zatquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Serero zit sinds 2011 bij Ajax, oftewel vanaf 21-jarige leeftijd.
Van Persie zat vanaf zijn 13e bij Feyenoord.
Over aandoenlijk gesproken. Ik vind jouw pogingen om je niet in de discussie te mengen, maar wel te betogen dat iedereen die niet jouw mening heeft gek/whatever is anders nog wel het meest aandoenlijkst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Dirk-Kuijt die het woord aandoenlijk gebruikt.
Hij kwam in het seizoen 2003/2004 naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wijnaldum kwam in het jaar 2004/2005 van Sparta naar Feyenoord en debuteerde in 2006-2007.
Pelle kwam op zijn 27e naar Feyenoord. Pelle is eigen jeugd van Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wat maakt leeftijd uit? daarnet maakte het jullie ook niet uit dat vertonghen bijv al vanaf zn 16e bij Ajax zat
Nee, ik blijf gewoon lekker zo doorgaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Over aandoenlijk gesproken. Ik vind jouw pogingen om je niet in de discussie te mengen, maar wel te betogen dat iedereen die niet jouw mening heeft gek/whatever is anders nog wel het meest aandoenlijkst.
Wees een man en meng je inde discussie met argumenten of ga gewoon lekker met je poppen spelen ofzo.
Made my day.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij kwam in het seizoen 2003/2004 naar Feyenoord.
Tering zeg
Vertonghen is een transfersom voor betaald.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wat maakt leeftijd uit? daarnet maakte het jullie ook niet uit dat vertonghen bijv al vanaf zn 16e bij Ajax zat
Mooi, dan weten we ook gelijk hoe serieus we jou in het vervolg moeten nemen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ik blijf gewoon lekker zo doorgaan.
wow 1 jaar langer, in ieder geval speelde alderweireld langer in de jeugd bij Ajax dan wijnaldum bij Feyenoord voor zn debuutquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij kwam in het seizoen 2003/2004 naar Feyenoord.
Tering zeg
Wie mij wel en niet serieus nemen op een internet forum hecht ik niet zoveel waarde aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we ook gelijk hoe serieus we jou in het vervolg moeten nemen.
Wijnaldum was 16 bij zijn debuut, Alderwereld bijna 20. Lekker vergelijkbaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wow 1 jaar langer, in ieder geval speelde alderweireld langer in de jeugd bij Ajax dan wijnaldum bij Feyenoord voor zn debuut
Wie zegt hier dat Alderweireld geen eigen jeugd is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wow 1 jaar langer, in ieder geval speelde alderweireld langer in de jeugd bij Ajax dan wijnaldum bij Feyenoord voor zn debuut
wat maakt leeftijd uit dan? Ajax zal Vaclav Cerny halen, zal dan 16 zijn, misschien 18 bij zn debuut? Dan geen eigen jeugd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wijnaldum was 16 bij zijn debuut, Alderwereld 19. Lekker vergelijkbaar
Samenwerkingsverband met AjaxBewerkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beerschot was van Ajax???:D:D:D
Dude
Teveel gesnoven?
Bron? Waar een transfersom voor Vertonghen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er is een transfersom voor betaald en kwam van Germinal Beerschot...... Gast is het dan eigen jeugd of is het eigen jeugd van Beerschot? Jij bent volgens mij nog te dom om te poepen
Jij hebt het over het feit dat Alderwereld langer in de jeugdopleiding zat dan Wijnaldum voordat ze debuteerden in het eerste, maar Wijnaldum was 3 jaar jonger, dus die vergelijking kan je gewoon niet maken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wat maakt leeftijd uit dan? Ajax zal Vaclav Cerny halen, zal dan 16 zijn, misschien 18 bij zn debuut? Dan geen eigen jeugd?
Als Ajax wou had ze hem al gehaald toen die 14 was, maar mag niet van de Fifa. Is een regel. Net als een regel is dat spelers die minimaal 3 jaar in de opleiding zitten eigen jeugd is.
Nee dan is het geen eigen jeugd als je je eigen argument aanhoudt dat de FIFA vindt dat je 3 jaar in de jeugdopleiding moet hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wat maakt leeftijd uit dan? Ajax zal Vaclav Cerny halen, zal dan 16 zijn, misschien 18 bij zn debuut? Dan geen eigen jeugd?
Als Ajax wou had ze hem al gehaald toen die 14 was, maar mag niet van de Fifa. Is een regel. Net als een regel is dat spelers die minimaal 3 jaar in de opleiding zitten eigen jeugd is.
quote:
Ik kan allesquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij hebt het over het feit dat Alderwereld langer in de jeugdopleiding zat dan Wijnaldum voordat ze debuteerden in het eerste, maar Wijnaldum was 3 jaar jonger, dus die vergelijking kan je gewoon niet maken.
Leg nog ff uit dan van Beerschotquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee dan is het geen eigen jeugd als je je eigen argument aanhoudt dat de FIFA vindt dat je 3 jaar in de jeugdopleiding moet hebben gespeeld.
Jij zet jezelf echt voorschut
Ajax had een samenwerkingsverband met Beerschot. Ajax had geen meerderheidsbelang in Beerschot (dus 51% van de aandelen en dus de eigenaar) zoals jij zegt. Duidelijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Leg nog ff uit dan van Beerschot
Na het ontstaan door de fusie van de club in 1999 ging Ajax gelijk een samenwerkingsverband met Germinal Beerschot aan. Ajax richtte zich voornamelijk op de begeleiding en verder ontwikkeling van de jeugdopleiding van de club. Ook nam Ajax een belang van 30% in [1], wat in 2000 opgeschroefd werd tot 51%, [2] en in 2001 zelfs tot 72,5%[3] De aandelen werden in 2003 verkocht, maar de samenwerkingsverband ging onverminderd door. [4]quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax had een samenwerkingsverband met Beerschot. Ajax had geen meerderheidsbelang in Beerschot (dus 51% van de aandelen en dus de eigenaar) zoals jij zegt. Duidelijk?
Vertonghen kwam nog in 2003, vermaelen daarvoor, de mul ook. Alderweireld in 2004 maar daarvoor al akkoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Na het ontstaan door de fusie van de club in 1999 ging Ajax gelijk een samenwerkingsverband met Germinal Beerschot aan. Ajax richtte zich voornamelijk op de begeleiding en verder ontwikkeling van de jeugdopleiding van de club. Ook nam Ajax een belang van 30% in [1], wat in 2000 opgeschroefd werd tot 51%, [2] en in 2001 zelfs tot 72,5%[3] De aandelen werden in 2003 verkocht, maar de samenwerkingsverband ging onverminderd door. [4]
Dus in 2003 toen Vertonghen kwam was Beerschot al niet meer van Ajax?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Na het ontstaan door de fusie van de club in 1999 ging Ajax gelijk een samenwerkingsverband met Germinal Beerschot aan. Ajax richtte zich voornamelijk op de begeleiding en verder ontwikkeling van de jeugdopleiding van de club. Ook nam Ajax een belang van 30% in [1], wat in 2000 opgeschroefd werd tot 51%, [2] en in 2001 zelfs tot 72,5%[3] De aandelen werden in 2003 verkocht, maar de samenwerkingsverband ging onverminderd door. [4]
Nee mensen met een IQ van een visstick zoals jij snappen dat idd niet. Feyenoord kan geen transfersommen betalen dus al helemaal geen grote bedragen voor jeugdspeler betalen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef davyleiden het volgende:
Maar goed het begon allemaal over de toptalenten van Feyenoord.
Ajax zal de komende 5 jaren kampioen worden met hun middelmatige talenten en Feyenoord niet.
Dan wordt er gezegd dat er veel jeugdspelers worden gekocht. Maar met die 9 ton voor Immers hebben wij Cerny, Bazoer, Bailey etc kunnen halen. Het is maar wat je liever wil. Niet dat die naar de Feyenoord opleiding waren gegaan als Feyenoord wel interesse had getoond, want ondanks dat Feyenoord de nummer 1 opleiding in Nederland is kiezen buitenlandse talenten op de één of andere manier altijd voor de Ajax opleiding. Ik snap het zelf ook niet.
Waarom zouden Vertonghen en Alderweireld nog transfervrij zijn gekomen toen, als het niet meer van Ajax was? De akkoorden waren er nog.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus in 2003 toen Vertonghen kwam was Beerschot al niet meer van Ajax?
Goed dat je het nu zelf ook ziet!
9 ton voor Immers kan wel? maar 9 ton voor Eriksen niet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee mensen met een IQ van een visstick zoals jij snappen dat idd niet. Feyenoord kan geen transfersommen betalen dus al helemaal geen grote bedragen voor jeugdspeler betalen.
Ja, want als je 9 ton kan betalen kan je beter een speler voor de jeugd halen dan een speler voor het eerste die je nodig hebt omdat er net iemand op die positie vertrokken is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
9 ton voor Immers kan wel? maar 9 ton voor Eriksen niet?
Overigens die namen die ik noemde daar betaalt Ajax alleen een opleidingsvergoeding voor want die hadden nog geen contract, dus die bedragen kan Feyenoord wel betalen. Maar ja blijkbaar is Feyenoord niet zo'n goede opleiding dat spelers daar graag heen gaan.
Haha figuurquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Waarom zouden Vertonghen en Alderweireld nog transfervrij zijn gekomen toen, als het niet meer van Ajax was? De akkoorden waren er nog.
bereid je maar vast voor op maart 14.gifquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
Aha.
Die Ajax vs. Feyenoord discussie mag ergens anders voorgezet worden. Of beter nog: niet.
Matchday!quote:
Zullen we er woensdag van maken?quote:Op zondag 15 december 2013 09:54 schreef Scrummie het volgende:
Man man man. Wat een discussie haha. Lekker belangrijk ook.
Feyenoord
en nu winnen vandaag, en donderdag lekker met z'n allen naar Almelo.
Kut ja. Woensdag it is.quote:
Ajacieden mogen alleen met combi komen.quote:Op zondag 15 december 2013 10:29 schreef Muto het volgende:
Zoiets al een topicreeksverbod zou ideaal zijn.
Wat te denken van Verhoek.quote:Op zondag 15 december 2013 13:19 schreef TC03 het volgende:
Schaken geblesseerd, Goossens in de basis.
Armenteros terug naar Anderlecht in de winterstop?
Goossensquote:Op zondag 15 december 2013 13:19 schreef TC03 het volgende:
Schaken geblesseerd, Goossens in de basis.
Armenteros terug naar Anderlecht in de winterstop?
quote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef nostra het volgende:
Wat heeft Goossens voor pilletje geslikt?
Coupe Drol.quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef TC03 het volgende:
Dat kapsel van Vilhena wordt steeds gekker.
Wordt lekker gecombineerd en fel gespeeld. Ik vind 't prima zo. Dat je niet zo gevaarlijk bent voorin komt doordat je een rechterflank mist en voorspelbaar wordt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet eens zo goed, vind ik. Maar we komen ook niet in de problemen.
Ja Mulder gaat punten pakken.quote:Op zondag 15 december 2013 15:56 schreef eight het volgende:
Klasse redding van mulder. Deze was zelfs nog beter als die van vorige week
Dan wordt de selectie te smal.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef macca728 het volgende:
Goossens en Verhoek kan je ook wel slijten in de winterstop, voegen echt helemaal niets toe.
Mooi is dat he.quote:Op zondag 15 december 2013 15:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het Otman Bakkal-effect werkt ook bij Mulder
Goossens is wel handig om erbij te houden voor de breedte (meerdere posities inzetbaar), maar Verhoek kan echt wel weg.quote:
Ben je gek? Staat gewoon een paar keer op de goede plek. Geen miraculeuze reddingen verder. Hij doet ook eens waar hij voor betaald wordt. Die ene bal waarbij die Groninger vrij kan schieten in de 16 is gewoon heel slecht ingeschoten.quote:
Wel erg slecht ingeschoten ook.quote:Op zondag 15 december 2013 15:56 schreef eight het volgende:
Klasse redding van mulder. Deze was zelfs nog beter als die van vorige week
Ik had halverwege de tweede helft het gevoel dat ze al moe waren door het vele vroege storen. Dat vroege storen was wel prima in het begin omdat we veel balbezit hadden waardoor we tempo konden bepalen. Maar in de tweede helft lag er steeds meer ruimte, ging het jagen niet meer even fel als daarvoor, waardoor Groningen langzaam kon gaan voetballen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Wat een kut wedstrijd was dit weer. Ik vind het toch wel vreemd dat er niet echt gezocht werd naar de 2/3-0. Nu zit je weer tot het eind gespannen te kijken terwijl het niet nodig was.
Oké.quote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek? Staat gewoon een paar keer op de goede plek. Geen miraculeuze reddingen verder. Hij doet ook eens waar hij voor betaald wordt. Die ene bal waarbij die Groninger vrij kan schieten in de 16 is gewoon heel slecht ingeschoten.
Jij moet helemaal je muil houden want je hebt de helft van de wedstrijd niet eens gezien, omdat je lag te stinken in je bed met je vieze katerkop.quote:
#hannihannaquote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Pascalus het volgende:
Hebben jullie het kapsel van Sexy Lexie gezien?
Godverdomme bliksemschichten ja tog
Is goed kapi.quote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je muil houden want je hebt de helft van de wedstrijd niet eens gezien, omdat je lag te stinken in je bed met je vieze katerkop.
Een keeper kan zich ook niet zo makkelijk onderscheiden.quote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek? Staat gewoon een paar keer op de goede plek. Geen miraculeuze reddingen verder. Hij doet ook eens waar hij voor betaald wordt. Die ene bal waarbij die Groninger vrij kan schieten in de 16 is gewoon heel slecht ingeschoten.
Hij deed 't goed idd, maar om hem nu de held van de wedstrijd te noemen gaat me wat ver. Hij heeft z'n taak gedaan en 1x gelukkig voor de bal gaan liggen omdat die Groniger zo slecht in schoot. Ben ook niet negatief over 'm verder, maar ik vond 'm niet excelleren ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een keeper kan zich ook niet zo makkelijk onderscheiden.Als je je doel schoon houdt als keeper dan heb je sowieso een voldoende. Mulder redt ons daarbij nog op twee/drie momenten en was voetballend ook vrij rustig.
Samen met Clasie en Immers vond ik hem 't meest verantwoordelijk voor de overwinning. Boetius viel tegen op de assist na. Goossens was gewoon slecht. Pelle wist ook niet echt veel klaar te maken na het doelpunt. Achterin vond ik Mathijssen overigens ook goed staan. Met het hoofd ook erg zeker. Vilhena was niet echt opvallend, nog steeds wat laconiek. Janmaat had ook niet z'n beste wedstrijd.
Mwah, maar goed, je ziet hem sowieso niet zoveel tijdens de wedstrijd. Heb 't meest genoten van Immers qua pure werklust en Immers van de combinatie werklust en klasse.quote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij deed 't goed idd, maar om hem nu de held van de wedstrijd te noemen gaat me wat ver. Hij heeft z'n taak gedaan en 1x gelukkig voor de bal gaan liggen omdat die Groniger zo slecht in schoot. Ben ook niet negatief over 'm verder, maar ik vond 'm niet excelleren ofzo.
Een dominerend Feyenoord wat in een kolkende Kuip geen spaander heel liet van een flets en matig groepje Grunningers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een dominerend Feyenoord wat in een kolkende Kuip geen spaander heel liet van een flets en matig groepje Grunningers.dit is zeker sarcastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ja dat was ronduit triest. Het was Pellé die het initieerde. Ik hoop dat de Koe daar wat van zegt en wat aan gaat doen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef Muto het volgende:
Wat een jankwedstrijd. Zo triest dat je in de 87ste minuut een bal aan de zijlijn gaat verdedigen.
Die ergerde zich kapot daaraan. Lompe was dat De Vrij gewoon mee was gekomen naar voren.quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat was ronduit triest. Het was Pellé die het initieerde. Ik hoop dat de Koe daar wat van zegt en wat aan gaat doen.
Bij de Vrij zit er ook geen enkele creativiteit in hé. Wanneer het maar even lastig lijkt is het standaard terug op Mulder. Nooit zal ie eens wat anders verzinnen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die ergerde zich kapot daaraan. Lompe was dat De Vrij gewoon mee was gekomen naar voren.
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles, net zoals ik me ook niet stoor aan uitdagen van de tegenstander of een geslaagde schwalbe.quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat was ronduit triest. Het was Pellé die het initieerde. Ik hoop dat de Koe daar wat van zegt en wat aan gaat doen.
Het was niet efficient want hij leed continue balverlies.quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles.
Ja, daar raak je de kern van de zaak. Als het maar effectief is. Maar Pellé faalt er hopeloos in.quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles.
Deze man weet.quote:Op zondag 15 december 2013 18:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Het was niet efficient want hij leed continue balverlies.
Het was heel inefficient. Je won er 3 seconden mee, maar had wel gelijk balverlies.quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles, net zoals ik me ook niet stoor aan uitdagen van de tegenstander of een geslaagde schwalbe.![]()
Daar ergerde ik mij ook aan.quote:Op zondag 15 december 2013 18:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was heel inefficient. Je won er 3 seconden mee, maar had wel gelijk balverlies.
Niet gezien, terwijl ik toch goed zicht heb op Z4 (W1)quote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef Dekatria het volgende:
Ik vraag me eerder af wat er aan de hand was op Z4. Ineens allemaal stewards e.d.
Stonden ook een hoop geelhemden op X in de hoek bij Z4. Commotie alom.quote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gezien, terwijl ik toch goed zicht heb op Z4 (W1)
Commotie? In de hoek bij X? Hele wedstrijd gestaan, maar buiten een steward die een AA flesje afpakte niks aan de hand geweest hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stonden ook een hoop geelhemden op X in de hoek bij Z4. Commotie alom.
Ah, oké. Ineens ging bijna heel Z3 staan en keek naar die hoek, stewards op de tribune en alles... dus tja.quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Commotie? In de hoek bij X? Hele wedstrijd gestaan, maar buiten een steward die een AA flesje afpakte niks aan de hand geweest hoor.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Commotie? In de hoek bij X? Hele wedstrijd gestaan, maar buiten een steward die een AA flesje afpakte niks aan de hand geweest hoor.
Wat stond er op dat doek?quote:Op zondag 15 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Tuig is het. AA flesjes meenemen
Kicke actie op vak W trouwens.
Niet meegekregen, stond eronder en werd verstikt door paar rookdingen die eronder werden afgestokenquote:Op zondag 15 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Tuig is het. AA flesjes meenemen
Kicke actie op vak W trouwens.
Dat was uit zijn verband gerukt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
Mulder keepte goed vandaag, dat wordt nog wat volgend jaar. Hahn wilde niet tekenen bij een club als hij tweede keeper zou worden.
Beetje concurrentie is alleen maar goed.quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
Mulder keepte goed vandaag, dat wordt nog wat volgend jaar.
Nogal ja, die 100% kans was gewoon über slecht ingeschoten.quote:
quote:
1-1 was wel een terechte uitslag geweestquote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Anosmos het volgende:
[..]![]()
![]()
Vond t trouwens ook apart dat die trainer van Groningen na afloop zei te verwachten dat de statistieken in het voordeel van Groningen zouden spreken. Complete bullshit
Dat was het vanmiddag in Leeuwarden ook.quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
1-1 was wel een terechte uitslag geweest
uh okequote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was het vanmiddag in Leeuwarden ook.
Precies, wat doe je dan hier als niet-Feyenoorder. Of ben je stiekem toch wel voor Feyenoord?quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh oke
dit is het feyenoord topic niet het ajax topic
over feyenoord pratenquote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies, wat doe je dan hier als niet-Feyenoorder. Of ben je stiekem toch wel voor Feyenoord?
Die vent is gek. Feyenoord speelde niet goed maar was wel een stuk beter dan Groningen en de overwinning was verdiend. Niet dat het uitmaakt, maar goed.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Anosmos het volgende:
[..]![]()
![]()
Vond t trouwens ook apart dat die trainer van Groningen na afloop zei te verwachten dat de statistieken in het voordeel van Groningen zouden spreken. Complete bullshit
Feyenoord speelde wel zo angstig dat ie wel zo maar had kunnen vallen, maar goed 3 punten en niet zo veel weggegeven, wedstrijd maar snel vergeten, vond het maar een saaie inspiratieloze pot.quote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die vent is gek. Feyenoord speelde niet goed maar was wel een stuk beter dan Groningen en de overwinning was verdiend. Niet dat het uitmaakt, maar goed.
Suffe boel inderdaad. Maar Groningen stond vijfde voor deze speelronde, en we pakken gewoon drie punten, daar teken ik voor ook al is het spel niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 15 december 2013 23:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Feyenoord speelde wel zo angstig dat ie wel zo maar had kunnen vallen, maar goed 3 punten en niet zo veel weggegeven, wedstrijd maar snel vergeten, vond het maar een saaie inspiratieloze pot.
Op naar woensdag
Ik voorspel weer een dag met politiefuiken, een APV en een batterij ME in het centrum van Almelo. Oh natuurlijk een drankverbod vanaf een uur of 12...quote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gaat weer een legendarische dag worden.
Mwa. Vond Feyenoord toch duidelijk beter. Allebei een paar goede kansen. Feyenoord maakt er 1tje meer, terechte uitslag.quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
1-1 was wel een terechte uitslag geweest
En daar slalom ik gewoon als een baas doorheen.quote:Op maandag 16 december 2013 08:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik voorspel weer een dag met politiefuiken, een APV en een batterij ME in het centrum van Almelo. Oh natuurlijk een drankverbod vanaf een uur of 12...
Als hij maar begint met het afknippen van die staartquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
Mulder keepte goed vandaag, dat wordt nog wat volgend jaar. Hahn wilde niet tekenen bij een club als hij tweede keeper zou worden.
Was gisteren lastig. Telde zelf 12 busjes, maar heb er misschien (Waarschijnlijk) nog wat gemist.quote:Op maandag 16 december 2013 08:23 schreef Happel het volgende:
[..]
En daar slalom ik gewoon als een baas doorheen.
Eerste helft wel, maar toen Goossens op gegeven moment steeds meer als middenvelder ging/moest spelen en er een 4-4-2 (quote:Op maandag 16 december 2013 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Vond Feyenoord toch duidelijk beter. Allebei een paar goede kansen. Feyenoord maakt er 1tje meer, terechte uitslag.
Ik zeg ook niet dat Groningen geen punt had kunnen pakken, ik vind alleen dat Feyenoord verdiend heeft gewonnen. Over het geheel gezien betere van het spel en ook wel beste kansen.quote:Op maandag 16 december 2013 08:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste helft wel, maar toen Goossens op gegeven moment steeds meer als middenvelder ging/moest spelen en er een 4-4-2 () ontstond, was het waardeloos en had Groningen zeker nog een punt kunnen pakken.
Tactische error van Koeman wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |