Goed geschreven stukje moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Dit is toch gewoon pure discriminatiequote:Gezien er nog onduidelijkheid is over kaartverkoop voor de supporters van Feyenoord, is het helaas voor FanCardhouders van Heracles Almelo uit de omgeving van Rotterdam (nog) niet mogelijk om een kaart te kopen voor deze bekerkraker.
Ja, wat een kerelquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Werkelijk een prachtige argumentatie van de burgervader van Almelo..
Ik zou er bijna voor pleiten de beste man aan drugs-en/of alcoholtest te onderwerpen, kan me niet voorstellen dat je dit nuchter zegt.
Inderdaad. Met kalm gebrachte argumenten blijkt eruit wat een sneue lafaard die burgemeester is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed geschreven stukje moet ik zeggen.
Feyenoord heeft alleen B-spelers toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord B1 gewonnen bij Ajax. Doelpunt Rashaan Fernandes. Volgens mij wint de jeugd bijna altijd van hunnie.
Ben benieuwd hoeveel B spelers doorstromen naar het eerste. Zijn zeker 6 kanshebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een lekker deuntjequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef huffderobot het volgende:
Hier zou je zomaar bang van kunnen worden... Pas maar op!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Niks aan de hand dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tja triest, maar de goeden lijden onder de slechten. En ik begrijp de buscombi wel, er is toch laatst ook iets voorgevallen met de bekerfinale van een jeugdteam van feyenoord?
Paar kutpubers die irritant deden, maar dat is toch nog geen reden om een buscombi op te leggen.quote:
Dat de burgemeester daar niets over zegt maar in plaats daarvan begint over 'boze emails' zegt wel afdoende hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er was toen toch ook nog iets in het centrum gebeurt volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |