Dat vinden wij, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Net als bij Heerenveen.. Volop Feyenoorders in de thuisvakkenDat zijn de mooiste wedstrijden van het seizoen.
Precies.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg handig inderdaad. Zo een bus is leuk, maar zeker na de laatste paar keer zou een ieder beter moeten weten. Ze blijven het echter proberen, wat ik ook wel bewonder.
Optreden van politie is meer dan eens schandalig.
Linkje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat vinden wij, ja.
Je zou het Heerenveen forum eens moeten lezen.
Thanks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/(...)=4&t=3724&start=1350
Wat een zeurboeren zijn het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/(...)=4&t=3724&start=1350
Alsof die Feyenoorders daar aan het provoceren warenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef Katth het volgende:
Maar die lui hebben toch ook gewoon gelijk? Als je al in een thuisvak gaat zitten, kan je toch gewoon gedragen zonder te lopen provoceren? Samen genieten van voetbal, beetje lopen provoceren omdat iemand toevallig fan is van een andere club is zooooooooooo kinderachtig.
Voetbal is volgens mij ook de enigste sport ter wereld waar men een uitvak nodig heeft met hoge hekken, netten, tralies en wat dan ook.
Dat is het elke keer blijkbaar. Waar komen al die berichten vandaan dan? RKC uit, de graafschap uit, Heerenveen uit en vast nog wel wat gevallen. Ik hou het niet altijd bij. Ligt het dan elke keer aan de thuissupporters of gebeurt er elke keer helemaal niks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsof die Feyenoorders daar aan het provoceren warenViel allemaal hartstikke mee. Ik zat met me maatje naast 3 Friesen. Mooi met ze zitten praten en lolletje onderling gemaakt. Toen wij scoorde sprong ik op en toen hun scoorde sprongen zij op. Was niks mis mee. Verder ook geen relletjes gezien.
Een paar zijn er nu gewoon beetje gefrustreerd dat ze verloren hebben. Geen aandacht aan besteden.
RKC uit werden 2 Feyenoordsupporters door een groep aangevallen en toen gingen andere Feyenoordsupporters hun helpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is het elke keer blijkbaar. Waar komen al die berichten vandaan dan? RKC uit, de graafschap uit, Heerenveen uit en vast nog wel wat gevallen. Ik hou het niet altijd bij. Ligt het dan elke keer aan de thuissupporters of gebeurt er elke keer helemaal niks?
Graafschap uit was na en tijdens de wedstrijd. Harde kern van ons was er, dus die zaten wat te provoceren. Dat liep na de wedstrijd enigszins uit de klauwen. Zijn sv's voor uitgedeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is het elke keer blijkbaar. Waar komen al die berichten vandaan dan? RKC uit, de graafschap uit, Heerenveen uit en vast nog wel wat gevallen. Ik hou het niet altijd bij. Ligt het dan elke keer aan de thuissupporters of gebeurt er elke keer helemaal niks?
Feyenoord is de uitvakken in Nederland gewoon ontgroeid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
twitter:FRL2009 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 12:02:27Fortuna Dusseldorf lijkt toch niet te kloppen, maar wel dat Feyenoord het expres niet bekend maakt en dat ze wss in stadion spelen. #update reageer retweet
Ik zat/stond daar onder. Ik moet toegeven dat ik me ook kapot liep te ergeren aan die jonge pubers. Die dachten echt dat ze koningen waren. Over rotte appels gesproken..... Verder een prima sfeer in dat vakquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Happel het volgende:
Er zitten altijd wel wat rotte appels tussen de Feyenoordsupporters. Zag ook wel wat commotie naast het uitvak bij de doelpunten. Links van het uitvak gasten die naar voren kwamen en bij de eerste rij druk zaten te doen. Rechts ging volgens mij een Heerenveen supporter verhaal halen met als resultaat dat die zelf werd meegenomen
En rechts bovenin zag ik ook wel wat druktemakertjes. Is dat jonge volk wat veel te enthousiast doet. Die komen vanzelf een keer de verkeerden tegen.
Meerendeel volgt gewoon rustig de wedstrijd.
[..]
Graafschap uit was na en tijdens de wedstrijd. Harde kern van ons was er, dus die zaten wat te provoceren. Dat liep na de wedstrijd enigszins uit de klauwen. Zijn sv's voor uitgedeeld.
Zal wel een Duitse club zijn. Dat geeft altijd wat wrijving, hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef Freire het volgende:
twitter:FRL2009 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 12:02:27Fortuna Dusseldorf lijkt toch niet te kloppen, maar wel dat Feyenoord het expres niet bekend maakt en dat ze wss in stadion spelen. #update reageer retweet
Dat is al lang zo en zal allemaal maar erger worden met al de achterlijke regelingen. In de tijd dat ik naar uitwedstrijden ging met mijn Goldcard gebeurde er veel meer, maar mocht je wel gewoon met eigen vervoer. Nu gebeurd er practisch niks en is bijna alles bus of autocombi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Feyenoord is de uitvakken in Nederland gewoon ontgroeid.
Dat is het ook inderdaad, als je gewoon 'normaal' doet, is er niets aan de hand. Nergens, behalve amsterdam uit ofzo. En ook niet meer normaal natuurlijk. Vind het bovendien een machtig gevoel, 30 minuten in de wedstrijd, je zit 'los', Feyenoord scoort, je juicht ingetogen, bent dolblij, en kijkt om je heen en ziet plots het halve vak mee juichen. Heerlijk man..quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Happel het volgende:
Er zitten altijd wel wat rotte appels tussen de Feyenoordsupporters. Zag ook wel wat commotie naast het uitvak bij de doelpunten. Links van het uitvak gasten die naar voren kwamen en bij de eerste rij druk zaten te doen. Rechts ging volgens mij een Heerenveen supporter verhaal halen met als resultaat dat die zelf werd meegenomen
En rechts bovenin zag ik ook wel wat druktemakertjes. Is dat jonge volk wat veel te enthousiast doet. Die komen vanzelf een keer de verkeerden tegen.
Van de korte zijde werd ook een Feyenoorder gehaald, kwam na 10 minuten het Stewardhok weer uit en gaat vervolgens zitten zwaaien en tieren naar het uitvak. Lui die zich zo provocerend gedragen verdienen het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Graafschap uit was na en tijdens de wedstrijd. Harde kern van ons was er, dus die zaten wat te provoceren. Dat liep na de wedstrijd enigszins uit de klauwen. Zijn sv's voor uitgedeeld.
Haha, echt héquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad, als je gewoon 'normaal' doet, is er niets aan de hand. Nergens, behalve amsterdam uit ofzo. En ook niet meer normaal natuurlijk. Vind het bovendien een machtig gevoel, 30 minuten in de wedstrijd, je zit 'los', Feyenoord scoort, je juicht ingetogen, bent dolblij, en kijkt om je heen en ziet plots het halve vak mee juichen. Heerlijk man..
Klopt, was anderhalf jaar geleden ook op losse kaarten bij PSV uit (3-2 verloren). Na de aansluitingstreffer van Feyenoord hield ik me eerst in, maar toen bleek ik echt tussen tientallen Feyenoorders te zitten. Al die PSVers waren doodstil daarna, tot de winnende 3-2 aan het eind van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad, als je gewoon 'normaal' doet, is er niets aan de hand. Nergens, behalve amsterdam uit ofzo. En ook niet meer normaal natuurlijk. Vind het bovendien een machtig gevoel, 30 minuten in de wedstrijd, je zit 'los', Feyenoord scoort, je juicht ingetogen, bent dolblij, en kijkt om je heen en ziet plots het halve vak mee juichen. Heerlijk man..
Die regelingen gaan ook nergens meer over en lijken ook alleen maar meer chaos in de hand te werken, net als de hoeveelheid kaarten. Destijds kregen we ook gewoon de gehele achterzijde voor een RKC uit of NEC uit. Gewoon ronduit schandalig dat Feyenoordsupporters moet vechten voor een paar honderd kaarten terwijl de thuistribunes leeg zijn, logisch dat er naar alternatieven wordt gezocht door jongens die graag uitwedstrijden bezoeken. Als je als 15 of 16 jarige moet wachten tot je een keer in het übermensch-systeem van Feyenoord zit, kom je nooit ergens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is al lang zo en zal allemaal maar erger worden met al de achterlijke regelingen. In de tijd dat ik naar uitwedstrijden ging met mijn Goldcard gebeurde er veel meer, maar mocht je wel gewoon met eigen vervoer. Nu gebeurd er practisch niks en is bijna alles bus of autocombi.
Vak Y is tegenwoordig ook wel fanatiek. Zwolle is een avondwedstrijd dus dan hangt er sowieso een bijzondere sfeer. Dus ik raad vak Y aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef nino_070 het volgende:
Sorry dat ik zo een domme vraag stel, maar wat is nou een goed vak om te zitten voor de vrije verkoop. Ik wou met me pa naar Zwolle, en bij Ado zit ik altijd vak G (achter de goal). Nou weet ik dat bij feyenoord de 'fanatieke' vakken altijd vol zitten met SCC mensen (vakken Z en W enzo) maar welke is wel een beetje fanatiek? En beschikbaar voor de wedstrijd tegen zwoll.
Y1-3 kiezen sfeer wordt steeds beter daar of je 1,2,3 kiest maakt niet uit je loopt zo overquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef nino_070 het volgende:
Tja ik denk dat dat dan de enigste optie is he uit dit rijtje:
C, O, BB, NN
D, K, V V ¤ 36,00
E, G, H, J, HH, JJ
Y1 - 3
Zal vanavond bestellen, moet je denk je echt kieze uit Y1-3? Want bij de haag ken je gewoon vanaf één ingang de hele zijde aflopen zegmaar en zitten waar je wil.
Door het oude uitvak zit er plexiglas tussen Y1, 2, en 3 toch? Zal voor de zekerheid voor 2 kiezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Y1-3 kiezen sfeer wordt steeds beter daar of je 1,2,3 kiest maakt niet uit je loopt zo over
Vorig seizoen bij NEC voor de competitie was het hele vak naast uitvak alleen maar Feyenoord. Ging volgens mij best goed, ondanks dat er wel een paar tussen zaten die het niet konden laten om stewards verrot te schelden de hele wedstrijd. Door die gasten worden wij allemaal gegeneraliseerd als zodoende en ben dat wel een beetje beu.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, was anderhalf jaar geleden ook op losse kaarten bij PSV uit (3-2 verloren). Na de aansluitingstreffer van Feyenoord hield ik me eerst in, maar toen bleek ik echt tussen tientallen Feyenoorders te zitten. Al die PSVers waren doodstil daarna, tot de winnende 3-2 aan het eind van de wedstrijd.
Even weer kippenvel.quote:
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.quote:FEYENOORD ZONDER SUPPORTERS NAAR ALMELO
De selectie van Feyenoord moet het volgende week woensdag, in de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo, doen zonder steun van de eigen supporters. De club heeft besloten geen medewerking te verlenen aan de door de burgemeester van Almelo opgelegde verplichte buscombiregeling. Het gevolg hiervan is dat door Heracles Almelo geen kaarten aan Feyenoord beschikbaar kunnen worden gesteld.
Al enkele seizoenen kan een groot deel van de supporters via een zogenoemde ‘gedeeltelijk vrije regeling’ de uitwedstrijd in Almelo bezoeken. Hierbij kan met de auto tot aan het stadion worden gereden. Genoemde regeling verloopt al een paar jaar naar ieders tevredenheid. Wat Feyenoord betreft zou een uitwedstrijd in Almelo om die reden in aanmerking moeten komen voor een verdere versoepeling, waardoor alle supporters de bekerwedstrijd van komende woensdag per auto zouden kunnen bezoeken.
Hoewel Feyenoord van mening is dat er geen aanleiding is voor vervoersbeperkende veiligheidsmaatregelen voor Feyenoord-supporters, kon de club zich vanwege de bijzondere omstandigheden van deze wedstrijd (bekerduel en ’s avonds op een doordeweekse dag) vinden in het handhaven van de bestaande regeling, waarbij een deel van de 500 supporters per auto en een deel per bus zou reizen. De burgemeester van Almelo legde echter alle supporters van Feyenoord een buscombiregeling op.
Feyenoord acht deze supporters onvriendelijke maatregel onnodig. De club stelt vast dat niet voor het eerst wordt gekozen voor een middel dat juist supporters treft die week in week uit aantonen zich goed te gedragen. Afgelopen zondag werd in Heerenveen het zoveelste bewijs hiervoor geleverd. Bijna 1300 Feyenoord-supporters bezochten probleemloos via een (vrije) autoregeling de wedstrijd sc Heerenveen – Feyenoord. Na afloop mocht Feyenoord complimenten in ontvangst nemen voor de organisatie en het positieve gedrag van de aanhang.
De burgemeester van Almelo stelt zich op het standpunt dat de wedstrijd extra risico met zich meebrengt, wat volgens hem een verplichte buscombi rechtvaardigt.
De burgemeester heeft hiervoor argumenten kenbaar gemaakt die Feyenoord zeker niet steekhoudend vindt, maar hierbij volledigheidshalve toch zal weergeven.
Zo noemt de burgemeester dat zich vorig jaar tijdens Heracles Almelo – Feyenoord op een tribunedeel met Heracles-supporters een Feyenoord-supporter bevond met een stadionverbod. Verder wijst hij erop dat tijdens de KNVB bekerfinale voor A-junioren tussen Feyenoord en PSV op 30 mei 2013 in het centrum van Almelo een groep Feyenoord-supporters aanwezig was. Deze zorgde, stelt hij, tijdens de wedstrijd voor rumoer in het stadion. Ook geeft hij als argument dat, naar aanleiding van de rode kaart die Graziano Pellè kreeg tijdens de wedstrijd Feyenoord – Heracles Almelo op 27 oktober, bij Heracles Almelo enkele boze mails van Feyenoord-supporters zijn binnen gekomen.
Feyenoord is teleurgesteld in het besluit van de burgemeester om een verplichte buscombi op te leggen. De club is van mening dat het goede gedrag van haar supporters deze beslissing niet rechtvaardigt. Gevolg van de weigering van Feyenoord om mee te werken aan de organisatie van de verplichte buscombi is dus dat de Gemeente Almelo nu niet toestaat dat er kaarten aan Feyenoord worden verstrekt. De club betreurt het in hoge mate dat het zover moet komen dat de ploeg het daardoor komende woensdag zonder eigen supporters moet stellen.
Met de boycot wil Feyenoord echter een duidelijk signaal afgeven dat het de wijze afkeurt waarop inmiddels bij veel uitwedstrijden met haar supporters wordt omgegaan.
Ja, echt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Ook geeft hij als argument dat, naar aanleiding van de rode kaart die Graziano Pellè kreeg tijdens de wedstrijd Feyenoord – Heracles Almelo op 27 oktober, bij Heracles Almelo enkele boze mails van Feyenoord-supporters zijn binnen gekomen.
Wacht. Wat
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Ook geeft hij als argument dat, naar aanleiding van de rode kaart die Graziano Pellè kreeg tijdens de wedstrijd Feyenoord – Heracles Almelo op 27 oktober, bij Heracles Almelo enkele boze mails van Feyenoord-supporters zijn binnen gekomen.
Wacht. Wat
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Wacht. Wat
Worden weer lekker gediscrimineerd omdat we Feyenoorders zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Wacht. Wat
Ik stond tegen PSV op Y2, prima sfeertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef nino_070 het volgende:
Tja ik denk dat dat dan de enigste optie is he uit dit rijtje:
C, O, BB, NN
D, K, V V ¤ 36,00
E, G, H, J, HH, JJ
Y1 - 3
Zal vanavond bestellen, moet je denk je echt kieze uit Y1-3? Want bij de haag ken je gewoon vanaf één ingang de hele zijde aflopen zegmaar en zitten waar je wil.
Vind het alleen een beetje minder dat bekertjes pis van het uitvak over je heen kunt krijgen..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik stond tegen PSV op Y2, prima sfeertje.
Boze emails, hier gaan binnenkort weer kamervragen over gesteld worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ik ga nu ook een boze mail sturen denk ik.
Hahaha dit kan toch nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Wacht. Wat
Jezus manquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Ik ben aan het bedenken wat zieliger is:quote:
Top!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Nouja, of één supporter met een SV op een thuisvak. Wat helpt een combi-oplegging daartegen? Die man was al buiten de combi om gereisd naar Almelo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken wat zieliger is:
- De burgemeester die het als argument gebruikt
- Heracles dat blijkbaar met die mailtjes naar de burgemeester is gestapt...
Veels te ver weg. Win je zonder fans met 10 man ook wel. Lekker iets nuttigs gaan doen zoals de afwas. Heracles degradeert sowieso.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |