quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een dominerend Feyenoord wat in een kolkende Kuip geen spaander heel liet van een flets en matig groepje Grunningers.dit is zeker sarcastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ja dat was ronduit triest. Het was Pellé die het initieerde. Ik hoop dat de Koe daar wat van zegt en wat aan gaat doen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef Muto het volgende:
Wat een jankwedstrijd. Zo triest dat je in de 87ste minuut een bal aan de zijlijn gaat verdedigen.
Die ergerde zich kapot daaraan. Lompe was dat De Vrij gewoon mee was gekomen naar voren.quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat was ronduit triest. Het was Pellé die het initieerde. Ik hoop dat de Koe daar wat van zegt en wat aan gaat doen.
Bij de Vrij zit er ook geen enkele creativiteit in hé. Wanneer het maar even lastig lijkt is het standaard terug op Mulder. Nooit zal ie eens wat anders verzinnen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die ergerde zich kapot daaraan. Lompe was dat De Vrij gewoon mee was gekomen naar voren.
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles, net zoals ik me ook niet stoor aan uitdagen van de tegenstander of een geslaagde schwalbe.quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat was ronduit triest. Het was Pellé die het initieerde. Ik hoop dat de Koe daar wat van zegt en wat aan gaat doen.
Het was niet efficient want hij leed continue balverlies.quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles.
Ja, daar raak je de kern van de zaak. Als het maar effectief is. Maar Pellé faalt er hopeloos in.quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles.
Deze man weet.quote:Op zondag 15 december 2013 18:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Het was niet efficient want hij leed continue balverlies.
Het was heel inefficient. Je won er 3 seconden mee, maar had wel gelijk balverlies.quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft een Italiaan hè? Ik stoor me er niet aan, zolang het effectief is, want de drie punten gaan boven alles, net zoals ik me ook niet stoor aan uitdagen van de tegenstander of een geslaagde schwalbe.![]()
Daar ergerde ik mij ook aan.quote:Op zondag 15 december 2013 18:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was heel inefficient. Je won er 3 seconden mee, maar had wel gelijk balverlies.
Niet gezien, terwijl ik toch goed zicht heb op Z4 (W1)quote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef Dekatria het volgende:
Ik vraag me eerder af wat er aan de hand was op Z4. Ineens allemaal stewards e.d.
Stonden ook een hoop geelhemden op X in de hoek bij Z4. Commotie alom.quote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gezien, terwijl ik toch goed zicht heb op Z4 (W1)
Commotie? In de hoek bij X? Hele wedstrijd gestaan, maar buiten een steward die een AA flesje afpakte niks aan de hand geweest hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stonden ook een hoop geelhemden op X in de hoek bij Z4. Commotie alom.
Ah, oké. Ineens ging bijna heel Z3 staan en keek naar die hoek, stewards op de tribune en alles... dus tja.quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Commotie? In de hoek bij X? Hele wedstrijd gestaan, maar buiten een steward die een AA flesje afpakte niks aan de hand geweest hoor.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Commotie? In de hoek bij X? Hele wedstrijd gestaan, maar buiten een steward die een AA flesje afpakte niks aan de hand geweest hoor.
Wat stond er op dat doek?quote:Op zondag 15 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Tuig is het. AA flesjes meenemen
Kicke actie op vak W trouwens.
Niet meegekregen, stond eronder en werd verstikt door paar rookdingen die eronder werden afgestokenquote:Op zondag 15 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Tuig is het. AA flesjes meenemen
Kicke actie op vak W trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |