Goed geschreven stukje moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Dit is toch gewoon pure discriminatiequote:Gezien er nog onduidelijkheid is over kaartverkoop voor de supporters van Feyenoord, is het helaas voor FanCardhouders van Heracles Almelo uit de omgeving van Rotterdam (nog) niet mogelijk om een kaart te kopen voor deze bekerkraker.
Ja, wat een kerelquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Werkelijk een prachtige argumentatie van de burgervader van Almelo..
Ik zou er bijna voor pleiten de beste man aan drugs-en/of alcoholtest te onderwerpen, kan me niet voorstellen dat je dit nuchter zegt.
Inderdaad. Met kalm gebrachte argumenten blijkt eruit wat een sneue lafaard die burgemeester is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed geschreven stukje moet ik zeggen.
Feyenoord heeft alleen B-spelers toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord B1 gewonnen bij Ajax. Doelpunt Rashaan Fernandes. Volgens mij wint de jeugd bijna altijd van hunnie.
Ben benieuwd hoeveel B spelers doorstromen naar het eerste. Zijn zeker 6 kanshebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een lekker deuntjequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef huffderobot het volgende:
Hier zou je zomaar bang van kunnen worden... Pas maar op!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Niks aan de hand dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tja triest, maar de goeden lijden onder de slechten. En ik begrijp de buscombi wel, er is toch laatst ook iets voorgevallen met de bekerfinale van een jeugdteam van feyenoord?
Paar kutpubers die irritant deden, maar dat is toch nog geen reden om een buscombi op te leggen.quote:
Dat de burgemeester daar niets over zegt maar in plaats daarvan begint over 'boze emails' zegt wel afdoende hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er was toen toch ook nog iets in het centrum gebeurt volgens mij?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat de burgemeester daar niets over zegt maar in plaats daarvan begint over 'boze emails' zegt wel afdoende hoor.
Er was een groep Feijenoorders in het centrum. Maar daar gebeurde niets, enkel in het stadion zoals op bovenstaande video.quote:Verder wijst hij erop dat tijdens de KNVB bekerfinale voor A-junioren tussen Feyenoord en PSV op 30 mei 2013 in het centrum van Almelo een groep Feyenoord-supporters aanwezig was. Deze zorgde, stelt hij, tijdens de wedstrijd voor rumoer in het stadion.
Publiek is dan de dertiende man?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
bijzondere opstelling bij Feyenoord morgen
[ afbeelding ]
volgens het dagblad van het noorden dan
1 of andere stagiaire die denkt dat Martins Indi 2 personen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
En Clasie rechtsbuiten, meesterzet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie HK had een groepje aangevallen, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er was toen toch ook nog iets in het centrum gebeurt volgens mij?
Opstelling van Groningen is ook apart. Blom speelt als supersub?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hard kun je falen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Feijenoord wil met 12 man spelen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feijenoord wil met 12 man spelen?
Dat is in het eerste al duidelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef Sunri5e het volgende:
De A2 heeft zojuist de A2 van Ajax verslagen. Straks nog even de A1 oprollen en dan is het wel weer duidelijk wie de beste opleiding heeft
Bruno, Martins en Indi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met die spelers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef Sunri5e het volgende:
De A2 heeft zojuist de A2 van Ajax verslagen. Straks nog even de A1 oprollen en dan is het wel weer duidelijk wie de beste opleiding heeft
Je weet toch wel dat al die goeie spelers van Ajax al bij Jong Ajax zit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Sunri5e het volgende:
Ook de A1 staat voor tegen Ajaxnog 3 minuten te spelen.
Toppertjes, dat is wel te zien in de JL. Haha, nee de spelers met de hoogste potentie zaten toch in de B1 van Ajax?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat al die goeie spelers van Ajax al bij Jong Ajax zit?
Dan moet je niet raar opkijken als Ajax alsnog met de schaal omhoog staat op het eind omdat die wel het 'buitenlands B-garnituur' in de eigen opleiding betrekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toppertjes, dat is wel te zien in de JL. Haha, nee de spelers met de hoogste potentie zaten toch in de B1 van Ajax?
Anyway, jeugd doet het in ieder geval prima, hopelijk breken er bij ons (en de andere topclubs) weer een aantal door in het eerste. Zie toch liever zelf opgeleide jongens in de Eredivisie dan buitenlands B-garnituur.
Die lichting wel ja, ze spelen alleen wekelijks in een ander elftal(B1, A2 of A1)quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toppertjes, dat is wel te zien in de JL. Haha, nee de spelers met de hoogste potentie zaten toch in de B1 van Ajax?
Anyway, jeugd doet het in ieder geval prima, hopelijk breken er bij ons (en de andere topclubs) weer een aantal door in het eerste. Zie toch liever zelf opgeleide jongens in de Eredivisie dan buitenlands B-garnituur.
Probeert Feyenoord ook wel, ze hebben er alleen geen geld voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je niet raar opkijken als Ajax alsnog met de schaal omhoog staat op het eind omdat die wel het 'buitenlands B-garnituur' in de eigen opleiding betrekken.
Als al die toppertjes dan ook eens zouden besluiten niet al voor hun 23ste te vertrekken naar het buitenland dan zouden wij - als Nederlandse clubs en Eredivisie - er ook echt profijt van hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
twitter:JariSchuurman twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 21:27:120-1 gewonnen van Ajax, 1 woord: GENIETEN! Winterkampioen reageer retweet
Ondanks zijn voornaam zit het wel goed bij die gozert, ben benieuwd of hij de stap naar het eerste kan maken op termijn.twitter:JariSchuurman twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:31:10“@fr12nl: Feyenoord-jeugd domineert in 'Klassieker-weekend' http://t.co/hobWlQL3Cj” reageer retweet
Martins CV en Indi LBquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef StevenQ het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Joel Piroe scoort aan de lopende band en komt van NEC. Die andere is Cheick Toure. Hele snelle speler.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:05 schreef Muto het volgende:
De A- en B-jeugd spelen allemaal spelers die al jaren bij Feyenoord spelen. In de C1 heeft Feyenoord wel een zeer talentvolle spits gehaald van Nec/Top Oss (?) weggehaald. En volgens mij nog iemand van Dordt.
Ontwikkelt zich goed inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef Grifte het volgende:
twitter:JariSchuurman twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 21:27:120-1 gewonnen van Ajax, 1 woord: GENIETEN! Winterkampioen reageer retweet
Ondanks zijn voornaam zit het wel goed bij die gozert, ben benieuwd of hij de stap naar het eerste kan maken op termijn.twitter:JariSchuurman twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:31:10“@fr12nl: Feyenoord-jeugd domineert in 'Klassieker-weekend' http://t.co/hobWlQL3Cj” reageer retweet
De B1 van Ajax is ook niet zo geweldig hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens de 'media' zit die B1 vol met mini Cruijfjes. Gelul natuurlijk maarja..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De B1 van Ajax is ook niet zo geweldig hoor.
5-4-2quote:
Zitten genoeg goeie spelers in inderdaad. Als ik de opstelling zo zie had Ajax zeker 5 spelers op kunnen stellen die beter zijn dan wat er nu in het veld stond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens de 'media' zit die B1 vol met mini Cruijfjes. Gelul natuurlijk maarja..
Waarom stellen ze die dan niet op? Nouri en Bay stonden er gewoon in. Ik zie trouwens nu de stand en Ajax B1 loopt toch al erg ver achter op koploper Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zitten genoeg goeie spelers in inderdaad. Als ik de opstelling zo zie had Ajax zeker 5 spelers op kunnen stellen die beter zijn dan wat er nu in het veld stond.
Maar goed, knap dat Feyenoord alle klassiekers heeft gewonnen dit weekend.
Van de Beek deed met de A1 mee, Leyder met de A2, Walian met de A2 en A1, Dekker(A2 normaal gesproken) geblesseerd en Savastano ook geblesseerd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom stellen ze die dan niet op? Nouri en Bay stonden er gewoon in. Ik zie trouwens nu de stand en Ajax B1 loopt toch al erg ver achter op koploper Feyenoord.
En allemaal hebben ze dit weekend verloren. Wat een toptalenten zeg!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van de Beek deed met de A1 mee, Leyder met de A2, Walian met de A2 en A1, Dekker(A2 normaal gesproken) geblesseerd en Savastano ook geblesseerd.
Zeker toptalenten Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En allemaal hebben ze dit weekend verloren. Wat een toptalenten zeg!
Ja, want als je een paar lichtingen door schuift moet je meteen het verschil maken. Het gaat erom hoe ze uiteindelijk in het eerste presteren. En onze hele achterste linie + middenveld wat bestaat uit eigen jeugd is stukken beter dan dat van jullie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En allemaal hebben ze dit weekend verloren. Wat een toptalenten zeg!
twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:46:39Very interesting to follow the Feyenoord & Ajax Academy in upcoming years as their Talent Development philosophy is exactly the opposite. reageer retweet
Zo abstract is toch helemaal niet? Heb dat boek van Hard Gras gelezen over dat jaar in Feijenoord B2, maar daar zag je duidelijk dat er ook veel aandacht was voor individuele ontwikkeling. Onder andere door toptalenten teams door te schuiven, en dat ook coaches over sommige spelers spraken als teamopvulling om de echte talenten te laten renderen.twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:47:57In Feyenoord Academy the coaches approach football as a team sport while in Ajax Academy they train as if football is an individual sport. reageer retweet
Janmaat, de Vrij en BMI zijn basis van het NL elftal. Hoeveel staan er van jullie bij het Nederlands elftal achterin in de basis? Wie is trouwens eigen jeugd van jullie middenveld? Volgens mij geen enkele speler...?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja, want als je een paar lichtingen door schuift moet je meteen het verschil maken. Het gaat erom hoe ze uiteindelijk in het eerste presteren. En onze hele achterste linie + middenveld wat bestaat uit eigen jeugd is stukken beter dan dat van jullie.
Maar goed. De B van feyenoord is gewoon een topgeneratie, evenals die van Ajax dat is. Geniet van de winst, maar bedenk je wel dat alleen individuele spelers debuteren in het eerste en hele teams niet.
Jij denkt dat die in de basis zullen staan komend WK? xDquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Janmaat, de Vrij en BMI zijn basis van het NL elftal. Hoeveel staan er van jullie bij het Nederlands elftal achterin in de basis? Wie is trouwens eigen jeugd van jullie middenveld? Volgens mij geen enkele speler...?
Van de Wiel speelt al 1,5 jaar bij PSG en die gaat geen basis spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij denkt dat die in de basis zullen staan komend WK? xD
Geef Veltman grotere kans dan de Vrij.
En Van der Wiel > Janmaat.
Uhm, wat dacht je van Blind, Klaassen en Serero? En als De Jong fit is ook mits hij niet spits staat, alhoewel ik dat liever heb.
Je faalt een beetje met je counteropmerking.
Serero is zeker weten wel eigen jeugd. Komt van Ajax Cape Town waar Ajax als jarenlang een meerderheidsbelang in heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van de Wiel speelt bij PSG en die gaat geen basis spelen.
BMI zal gewoon basis staan.
Ik had Blind als linksback geteld. Als jij hem als middenvelder ziet dat hebben zijn alle spelers uit onze jeugd achterin beter.
Serero is geen eigen jeugd. En die is ook zeker niet beter dan een Clasie.
Dus denk er nog eens beter over na! Fijne avond.
Wie roept er hier dat die er niet zijn? Ik heb dat niemand hier zien zeggen hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef davyleiden het volgende:
Overigens ben ik hier niet om Feyenoord af te kraken, ik heb ontzettend veel bewondering voor de wederopstanding van de club. En zeker voor de toptalenten die er aan zitten te komen vanaf de B. Maar ik vind het een beetje onterecht als er na 3 overwinningen meteen cynisch 'waar zijn die toptalenten van Ajax' wordt geroepen. Want die zijn er echt wel.
Maakt niet uit, de mensen die wel voetbalverstand hebben en die mijn post helemaal door lezen die zullen het met me eens zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hierdoor kan niemand je post serieus nemen.
'Wat een toptalenten zeg'quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie roept er hier dat die er niet zijn? Ik heb dat niemand hier zien zeggen hoor
Blind staat linksback in oranje en heeft 3 wedstrijden VM gespeeld bij Ajax. Is het dan direct geen LB meer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero is zeker weten wel eigen jeugd. Komt van Ajax Cape Town waar Ajax als jarenlang een meerderheidsbelang in heeft.
En als je Blind als linksback meetelt heb je zeker de laatste tijd geen voetbal meer gekeken. Gede avond!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de mensen die wel voetbalverstand hebben en die mijn post helemaal door lezen die zullen het met me eens zijn.
Hij is nooit LB geweest. Is hetzelfde als Anita die meer wedstrijden als back heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blind staat linksback in oranje en heeft 3 wedstrijden VM gespeeld bij Ajax. Is het dan direct geen LB meer?
Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Ik zeg alleen dat ze van Feyenoord een stuk beter zijn.quote:
Reageer jij eens op mijn vd Wiel post die volgens jou nog bij Ajax zou spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n emoticon. Nu nog inhoudelijk ingaan op mijn posts.
Oh wacht dit is Fok...
Nee klopt. Hij heeft alleen 99 van de 100 wedstrijden op LB gestaan maar hij is het nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij is nooit LB geweest. Is hetzelfde als Anita die meer wedstrijden als back heeft gespeeld.
Schaars heeft met het EK 2 jaar terug alleen maar linksback gespeeld.
Is dat een linksback?
Kap ff met je hersenloze posts.
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Ik zeg alleen dat ze van Feyenoord een stuk beter zijn.
En vd Wiel speelt al 1,5 jaar bij PSG. Ga jezelf eens wat verdiepen in de selectie van je cluppie!
FIjne avond!
Volgens mij is Sunri5e jouw posts al aan het weerleggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n emoticon. Nu nog inhoudelijk ingaan op mijn posts.
Oh wacht dit is Fok...
Anita toch ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee klopt. Hij heeft alleen 99 van de 100 wedstrijden op LB gestaan maar hij is het niet
Omdat Ajax geld heeft en Feyenoord niet. Ajax koopt spelers op jonge leeftijd (geen eigen opleiding) en dat kan Feyenoord niet. Wat snap jij daar niet aan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.
En de talenten beter dan bij Ajax? Waarom wordt Ajax de laatste jaren dan steeds kampioen met zoveel spelers uit eigen jeugd en Feyenoord niet?
Jij had het over dat de hele verdediging van Ajax beter is dan die van Feyenoord en haalde vd Wiel aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.
En de talenten beter dan bij Ajax? Waarom wordt Ajax de laatste jaren dan steeds kampioen met zoveel spelers uit eigen jeugd en Feyenoord niet?
Omdat de 'toptalenten van Feyenoord' voor veel minder weggaan dan die van Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Ajax geld heeft en Feyenoord niet. Ajax koopt spelers op jonge leeftijd (geen eigen opleiding) en dat kan Feyenoord niet. Wat snap jij daar niet aan?
janmaat is de enige betere in de liniequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij had het over dat de hele verdediging van Ajax beter is dan die van Feyenoord en haalde vd Wiel aan.
Vertonghen en Eriksen zijn gekocht door Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Omdat de 'toptalenten van Feyenoord' voor veel minder weggaan dan die van Ajax.
Vertonghen? Eriksen? Van der Wiel? Stekelenburg? Etc?
Leverden veel meer op
Dan Fer, Wijnaldum, Leerdam(oops), Mokotjo(oops), etc.
Echt he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Karelnoord het volgende:
'Serero is eigen jeugd want hij komt van Ajax Cape town. '
Oke, gewoon oke.
Vertonghen kwam van Germinal Beerschot... verdiep je eens, die had een samenwerking met Ajax wat Ajax nu heeft met Cape Town.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vertonghen en Eriksen zijn gekocht door Ajax.
En als we dan toch zo beginnen. Wie zijn vd WIel en Stekelenburg? Robin van Persie is de man van Oranje. Waar komt hij vandaan?
Die redenatie gaat mijn pet gewoon te boven he. Kan ik echt niet aan.quote:
Er is een transfersom voor betaald en kwam van Germinal Beerschot...... Gast is het dan eigen jeugd of is het eigen jeugd van Beerschot? Jij bent volgens mij nog te dom om te poepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Vertonghen kwam van Germinal Beerschot... verdiep je eens, die had een samenwerking met Ajax wat Ajax nu heeft met Cape Town.
en hij was niet gekocht...
Stop met jezelf voorschut zetten. Het wordt aandoenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef davyleiden het volgende:
Waarom staat Ajax boven Feyenoord waar zij spelen met Van rhijn, veltman, denswil, boilesen, blind, klaassen, serero. En Feyenoord met hun toptalenten niet?
Chelsea heeft officieel geen samenwerkingsverband, Ajax had een meerderheidsbelang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Karelnoord het volgende:
Vitesse heeft een samenwerkingsverband met Chelsea.
John Terry is eigen jeugd van Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |