Blind staat linksback in oranje en heeft 3 wedstrijden VM gespeeld bij Ajax. Is het dan direct geen LB meer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero is zeker weten wel eigen jeugd. Komt van Ajax Cape Town waar Ajax als jarenlang een meerderheidsbelang in heeft.
En als je Blind als linksback meetelt heb je zeker de laatste tijd geen voetbal meer gekeken. Gede avond!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de mensen die wel voetbalverstand hebben en die mijn post helemaal door lezen die zullen het met me eens zijn.
Hij is nooit LB geweest. Is hetzelfde als Anita die meer wedstrijden als back heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blind staat linksback in oranje en heeft 3 wedstrijden VM gespeeld bij Ajax. Is het dan direct geen LB meer?
Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Ik zeg alleen dat ze van Feyenoord een stuk beter zijn.quote:
Reageer jij eens op mijn vd Wiel post die volgens jou nog bij Ajax zou spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n emoticon. Nu nog inhoudelijk ingaan op mijn posts.
Oh wacht dit is Fok...
Nee klopt. Hij heeft alleen 99 van de 100 wedstrijden op LB gestaan maar hij is het nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij is nooit LB geweest. Is hetzelfde als Anita die meer wedstrijden als back heeft gespeeld.
Schaars heeft met het EK 2 jaar terug alleen maar linksback gespeeld.
Is dat een linksback?
Kap ff met je hersenloze posts.
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Ik zeg alleen dat ze van Feyenoord een stuk beter zijn.
En vd Wiel speelt al 1,5 jaar bij PSG. Ga jezelf eens wat verdiepen in de selectie van je cluppie!
FIjne avond!
Volgens mij is Sunri5e jouw posts al aan het weerleggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n emoticon. Nu nog inhoudelijk ingaan op mijn posts.
Oh wacht dit is Fok...
Anita toch ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee klopt. Hij heeft alleen 99 van de 100 wedstrijden op LB gestaan maar hij is het niet
Omdat Ajax geld heeft en Feyenoord niet. Ajax koopt spelers op jonge leeftijd (geen eigen opleiding) en dat kan Feyenoord niet. Wat snap jij daar niet aan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.
En de talenten beter dan bij Ajax? Waarom wordt Ajax de laatste jaren dan steeds kampioen met zoveel spelers uit eigen jeugd en Feyenoord niet?
Jij had het over dat de hele verdediging van Ajax beter is dan die van Feyenoord en haalde vd Wiel aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij had het erover dat Janmaat een basisplaats heeft. Waarop ik noemde dat dat niet het geval zal zijn op het WK. Van der Wiel namelijk.
En de talenten beter dan bij Ajax? Waarom wordt Ajax de laatste jaren dan steeds kampioen met zoveel spelers uit eigen jeugd en Feyenoord niet?
Omdat de 'toptalenten van Feyenoord' voor veel minder weggaan dan die van Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Ajax geld heeft en Feyenoord niet. Ajax koopt spelers op jonge leeftijd (geen eigen opleiding) en dat kan Feyenoord niet. Wat snap jij daar niet aan?
janmaat is de enige betere in de liniequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij had het over dat de hele verdediging van Ajax beter is dan die van Feyenoord en haalde vd Wiel aan.
Vertonghen en Eriksen zijn gekocht door Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Omdat de 'toptalenten van Feyenoord' voor veel minder weggaan dan die van Ajax.
Vertonghen? Eriksen? Van der Wiel? Stekelenburg? Etc?
Leverden veel meer op
Dan Fer, Wijnaldum, Leerdam(oops), Mokotjo(oops), etc.
Echt he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Karelnoord het volgende:
'Serero is eigen jeugd want hij komt van Ajax Cape town. '
Oke, gewoon oke.
Vertonghen kwam van Germinal Beerschot... verdiep je eens, die had een samenwerking met Ajax wat Ajax nu heeft met Cape Town.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vertonghen en Eriksen zijn gekocht door Ajax.
En als we dan toch zo beginnen. Wie zijn vd WIel en Stekelenburg? Robin van Persie is de man van Oranje. Waar komt hij vandaan?
Die redenatie gaat mijn pet gewoon te boven he. Kan ik echt niet aan.quote:
Er is een transfersom voor betaald en kwam van Germinal Beerschot...... Gast is het dan eigen jeugd of is het eigen jeugd van Beerschot? Jij bent volgens mij nog te dom om te poepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Vertonghen kwam van Germinal Beerschot... verdiep je eens, die had een samenwerking met Ajax wat Ajax nu heeft met Cape Town.
en hij was niet gekocht...
Stop met jezelf voorschut zetten. Het wordt aandoenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef davyleiden het volgende:
Waarom staat Ajax boven Feyenoord waar zij spelen met Van rhijn, veltman, denswil, boilesen, blind, klaassen, serero. En Feyenoord met hun toptalenten niet?
Chelsea heeft officieel geen samenwerkingsverband, Ajax had een meerderheidsbelang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Karelnoord het volgende:
Vitesse heeft een samenwerkingsverband met Chelsea.
John Terry is eigen jeugd van Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |