Dat was uit zijn verband gerukt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
Mulder keepte goed vandaag, dat wordt nog wat volgend jaar. Hahn wilde niet tekenen bij een club als hij tweede keeper zou worden.
Beetje concurrentie is alleen maar goed.quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
Mulder keepte goed vandaag, dat wordt nog wat volgend jaar.
Nogal ja, die 100% kans was gewoon über slecht ingeschoten.quote:
quote:
1-1 was wel een terechte uitslag geweestquote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Anosmos het volgende:
[..]![]()
![]()
Vond t trouwens ook apart dat die trainer van Groningen na afloop zei te verwachten dat de statistieken in het voordeel van Groningen zouden spreken. Complete bullshit
Dat was het vanmiddag in Leeuwarden ook.quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
1-1 was wel een terechte uitslag geweest
uh okequote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was het vanmiddag in Leeuwarden ook.
Precies, wat doe je dan hier als niet-Feyenoorder. Of ben je stiekem toch wel voor Feyenoord?quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh oke
dit is het feyenoord topic niet het ajax topic
over feyenoord pratenquote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies, wat doe je dan hier als niet-Feyenoorder. Of ben je stiekem toch wel voor Feyenoord?
Die vent is gek. Feyenoord speelde niet goed maar was wel een stuk beter dan Groningen en de overwinning was verdiend. Niet dat het uitmaakt, maar goed.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Anosmos het volgende:
[..]![]()
![]()
Vond t trouwens ook apart dat die trainer van Groningen na afloop zei te verwachten dat de statistieken in het voordeel van Groningen zouden spreken. Complete bullshit
Feyenoord speelde wel zo angstig dat ie wel zo maar had kunnen vallen, maar goed 3 punten en niet zo veel weggegeven, wedstrijd maar snel vergeten, vond het maar een saaie inspiratieloze pot.quote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die vent is gek. Feyenoord speelde niet goed maar was wel een stuk beter dan Groningen en de overwinning was verdiend. Niet dat het uitmaakt, maar goed.
Suffe boel inderdaad. Maar Groningen stond vijfde voor deze speelronde, en we pakken gewoon drie punten, daar teken ik voor ook al is het spel niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 15 december 2013 23:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Feyenoord speelde wel zo angstig dat ie wel zo maar had kunnen vallen, maar goed 3 punten en niet zo veel weggegeven, wedstrijd maar snel vergeten, vond het maar een saaie inspiratieloze pot.
Op naar woensdag
Ik voorspel weer een dag met politiefuiken, een APV en een batterij ME in het centrum van Almelo. Oh natuurlijk een drankverbod vanaf een uur of 12...quote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gaat weer een legendarische dag worden.
Mwa. Vond Feyenoord toch duidelijk beter. Allebei een paar goede kansen. Feyenoord maakt er 1tje meer, terechte uitslag.quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
1-1 was wel een terechte uitslag geweest
En daar slalom ik gewoon als een baas doorheen.quote:Op maandag 16 december 2013 08:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik voorspel weer een dag met politiefuiken, een APV en een batterij ME in het centrum van Almelo. Oh natuurlijk een drankverbod vanaf een uur of 12...
Als hij maar begint met het afknippen van die staartquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
Mulder keepte goed vandaag, dat wordt nog wat volgend jaar. Hahn wilde niet tekenen bij een club als hij tweede keeper zou worden.
Was gisteren lastig. Telde zelf 12 busjes, maar heb er misschien (Waarschijnlijk) nog wat gemist.quote:Op maandag 16 december 2013 08:23 schreef Happel het volgende:
[..]
En daar slalom ik gewoon als een baas doorheen.
Eerste helft wel, maar toen Goossens op gegeven moment steeds meer als middenvelder ging/moest spelen en er een 4-4-2 (quote:Op maandag 16 december 2013 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Vond Feyenoord toch duidelijk beter. Allebei een paar goede kansen. Feyenoord maakt er 1tje meer, terechte uitslag.
Ik zeg ook niet dat Groningen geen punt had kunnen pakken, ik vind alleen dat Feyenoord verdiend heeft gewonnen. Over het geheel gezien betere van het spel en ook wel beste kansen.quote:Op maandag 16 december 2013 08:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste helft wel, maar toen Goossens op gegeven moment steeds meer als middenvelder ging/moest spelen en er een 4-4-2 () ontstond, was het waardeloos en had Groningen zeker nog een punt kunnen pakken.
Tactische error van Koeman wat mij betreft.
Mwa, ik moet het nog eens terug zien, misschien dat het matige laatste half uur mijn beeld vertroebeld. Ik had echt het idee dat we heel goed weg kwamen met 3 punten.quote:Op maandag 16 december 2013 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Groningen een punt had kunnen pakken, ik vind alleen dat Feyenoord verdiend heeft gewonnen. Over het geheel gezien betere van het spel en ook wel beste kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |