Volgens de regels van het veganisme niet. Doet ze het wel, is ze geen veganist. Als je als biseksueel niet opgewonden kan raken/kan houden van mannen, ben je niet biseksueelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze dat verplicht?
Ze heeft ook haar rechten.
Mensen die daar werken hehquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat ze er kennis van hebben vaak.
Ja okay, zo ver ben ik nog niet. Maar ik heb ook gewoon een snor, alleen nog niet zo een goede.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Muto het volgende:
Dit zijn snorren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice die nieuwe serie van Aquaman schijnt echt goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nightspawn. Heb een Aquaman UI.
Ik snap niet wat mensen zo erg vinden aan shoppen, is toch gewoon leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Jhali het volgende:
Holy mother of Jesus.
http://9gag.com/gag/aRQEpqj
Forever scared to ever take a boyfriend shopping.
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Jhali het volgende:
Holy mother of Jesus.
http://9gag.com/gag/aRQEpqj
Forever scared to ever take a boyfriend shopping.
de horrorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.
Nog niet gelezen, heb nog een enorme berg die ik moet lezen. Vandaag weer 3 omnibussen en 3 trades binnengekomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice die nieuwe serie van Aquaman schijnt echt goed te zijn.
welke winkelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Moest vandaag wel advies hebben over mijn broekmaar meisje was wel aardig
Wat voor broek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Wibra.quote:
Dan is ze geen veganist maar eet ze veganistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens de regels van het veganisme niet. Doet ze het wel, is ze geen veganist. Als je als biseksueel niet opgewonden kan raken/kan houden van mannen, ben je niet biseksueel
Kledingwinkelmensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
h&mquote:
een donkerequote:
Heb ik al, zitten heerlijk.quote:
Mee? Gewoon duidelijkheid scheppenquote:
Sof is lesbisch gewordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Oké, tof. Denk ik.quote:
Ik ben meestal degene die lang moet wachtenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij weet.
Voel me awkward als mensen op me staan te wachten.
Beetje pointless wel als je dan alsnog aan de bont gaat. Dat is als in een prius rijden terwijl je de baas van BP bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan is ze geen veganist maar eet ze veganistisch
Niemand zei dat ze een veganist is
Weet niet waarom mensen daar moeilijk over doen, is toch zo makkelijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee? Gewoon duidelijkheid scheppen
"Je ging toch nog naar de winkel? Neem gelijk wat onderbroeken mee dan"
dat hoort ook als je in de winkel werkt. ze zal je maar schreeuwen wegsturen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
en dan zeker goedkope onderbroeken krijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee? Gewoon duidelijkheid scheppen
"Je ging toch nog naar de winkel? Neem gelijk wat onderbroeken mee dan"
Jij vindt jongens toch ook aardig.quote:
Ik vind cachie aardig, sowieso dat ik verliefd op haar ben. Ik vind een vriend van me ook aardig IK BEN BIquote:
Draag jij bandshirts? Ik eigenlijk zelden tot nooit meer. Al had ik gister wel stomtoevallig een Behemoth-shirt aan toen je ze noemde.quote:
waarom pointless, het was niet haar keuze maar jay z z'n keuze en zij doet mee om te ''steunen''quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje pointless wel als je dan alsnog aan de bont gaat. Dat is als in een prius rijden terwijl je de baas van BP bent
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij vindt jongens toch ook aardig.
Moet je iets genants horen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bandshirts? Ik eigenlijk zelden tot nooit meer. Al had ik gister wel stomtoevallig een Behemoth-shirt aan toen je ze noemde.
Dan doet ze het niet goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom pointless, het was niet haar keuze maar jay z z'n keuze en zij doet mee om te ''steunen''
Was dinsdag met meisje mee, even snel naar de H&M kijken of ze die jas nog hadden die ze niet wilde. Was er niet, ging ze alsnog 5 andere jassen passen die ten eerste haar maat niet waren en waarvan ze van te voren al zei dat ze dat geld niet bij haar had en ze ze nieteens mooi vondquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die lang moet wachten
Uitslag van de poll:quote:
ha, gay.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..], het zijn allemaal rivalen!
Behalve Rodawa dan, voor hem ben ik gay.
Alleen als ik niet het huis uit ga. Vind ze stukken lekkerder zitten dan andere shirts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bandshirts? Ik eigenlijk zelden tot nooit meer. Al had ik gister wel stomtoevallig een Behemoth-shirt aan toen je ze noemde.
hihaho verkeerde plaatjuhquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Uitslag van de poll:
oh kut wacht even.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was dinsdag met meisje mee, even snel naar de H&M kijken of ze die jas nog hadden die ze niet wilde. Was er niet, ging ze alsnog 5 andere jassen passen die ten eerste haar maat niet waren en waarvan ze van te voren al zei dat ze dat geld niet bij haar had en ze ze nieteens mooi vond
Dat is gewoon dom. Als een vriendin van me dat zou doen dan zou ik zeggen dat ze op moet houden of ik zou weglopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was dinsdag met meisje mee, even snel naar de H&M kijken of ze die jas nog hadden die ze niet wilde. Was er niet, ging ze alsnog 5 andere jassen passen die ten eerste haar maat niet waren en waarvan ze van te voren al zei dat ze dat geld niet bij haar had en ze ze nieteens mooi vond
ezellquote:
gooi jij je kleren weg als je besluit tijdelijk alleen maar pyjama's aan te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan doet ze het niet goed
Ja, al heb ik daar soms gewoon schijt aan. Zolang ze maar niet te geforceerd zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen als ik niet het huis uit ga. Vind ze stukken lekkerder zitten dan andere shirts.
Kom maar op.quote:
En dan ook gewoon als we naar de bus lopen ''nou ja, dan bestel ik hem wel'' bestelt ze hem op d'r mobielquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom. Als een vriendin van me dat zou doen dan zou ik zeggen dat ze op moet houden of ik zou weglopen.
ik had vroeger als 12 jarigen een bullet for my valentine bandshirtquote:
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.
Sorry.quote:
Kijken naar het vrouwelijk schoon.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.
Ik Slipknot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had vroeger als 12 jarigen een bullet for my valentine bandshirt
Misschien vindt hij het wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.
Moet kunnen. Ik heb ooit een longsleave van Summoning voor 30 euro gekocht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had vroeger als 12 jarigen een bullet for my valentine bandshirt
Eerste album was ook goed.quote:
Enkel als het een lingerie winkel zou zijn, dan zou ik mee willen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met zulke taal snap ik dat je bijna geen vriendinnen overhoudt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
En dan ook gewoon als we naar de bus lopen ''nou ja, dan bestel ik hem wel'' bestelt ze hem op d'r mobielHad dat dan meteen gedaan, kut.
Neuken in het pashokje, duh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja als we het toch over beschamende bands hebben.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel leuk om te kijken.
ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken naar het vrouwelijk schoon.
beter slipknot wel..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja als we het toch over beschamende bands hebben.
Eerste album en tweede album luister ik nog wel eens naar, derde minder, vierde is over het algemeen kut.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb ooit een longsleave van Summoning voor 30 euro gekocht.
[..]
Eerste album was ook goed.
geen idee nog nooit in die situatie geweest grquote:
Zo praat ik niet tegen hen natuurlijk. Mijn frustraties dump ik hier bij jullie neer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Met zulke taal snap ik dat je bijna geen vriendinnen overhoudt.
Hehe nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter slipknot wel..
bfmv is echt erg
Dan kan hij LETTERLIJK uitkiezen wat zijn PERSOONLIJKE kennis dragen zal nadat hij TWEEHONDERD euro voor dr kleding neerlegtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet RL en Fok gescheiden houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zo praat ik niet tegen hen natuurlijk. Mijn frustraties dump ik hier bij jullie neer.
ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND MEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter slipknot wel..
bfmv is echt erg
Nee maar ik draag ze niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
gooi jij je kleren weg als je besluit tijdelijk alleen maar pyjama's aan te doen.
Ik las je zin verkeerd je hebt gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kan hij LETTERLIJK uitkiezen wat zijn PERSOONLIJKE kennis dragen zal nadat hij TWEEHONDERD euro voor dr kleding neerlegt
Wat een kanjer muziek is dat zeg. Niet gezond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND MEEEEEEEE
JUST BACK OFF BEFORE I SNA-A-AP
Agressie verdwijnt per album ja, en het zijn een stel treurige knuppels.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste album en tweede album luister ik nog wel eens naar, derde minder, vierde is over het algemeen kut.
tv serie toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gelezen, heb nog een enorme berg die ik moet lezen. Vandaag weer 3 omnibussen en 3 trades binnengekomen
Maar ik ben wel fan van Aquaman uit Batman Brave and the Bold. Ken je die?
Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik las je zin verkeerd je hebt gelijk.
Luisterde ik vroeger wel, toen ik 12 wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kanjer muziek is dat zeg. Niet gezond.
bfmv was bij de eerste cd nog wel tofquote:
Wanneer ik het met je eens ben ja.quote:
En hem dan om een mening vragen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
HMFquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kan hij LETTERLIJK uitkiezen wat zijn PERSOONLIJKE kennis dragen zal nadat hij TWEEHONDERD euro voor dr kleding neerlegt
eyz mikeyquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tv serie toch?
Niet gezien ik was wel fan van Young Justice,
Qua comics volg ik eigenlijk alleen X-men maar ben al een paar jaar gestopt met kopen.
Ik heb ook nog een Cradle of Filth shirt liggen ergensquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer ik het met je eens ben ja.
dat mag niet, staat op dat plakkaatje in het hokkiequote:
o wachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar ik draag ze niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klopt. Hilarische serie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tv serie toch?
Niet gezien ik was wel fan van Young Justice,
Qua comics volg ik eigenlijk alleen X-men maar ben al een paar jaar gestopt met kopen.
Behalve als je ze meeneemt naar de lingeriewinkel, dan wordt het anders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hem dan om een mening vragen.
THE FUCK DO I KNOW?
Wanneer wolven/bandshirt meet dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Cradle of Filth shirt liggen ergens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
o wacht
anyways, Beyonce is sexy
[ afbeelding ]
doe ik mn in flames shirt aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer wolven/bandshirt meet dan?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
o wacht
anyways, Beyonce is sexyHmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik neem altijd aan dat mensen zichzelf kunnen kleden. Blijkbaar had ik het fout.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hem dan om een mening vragen.
THE FUCK DO I KNOW?
Je mag ook niet meer dan 5 kledingstukken mee, doe ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat mag niet, staat op dat plakkaatje in het hokkie
Mijn haar moet nog net iets langer. Momenteel kan ik al als Che door.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dont cha wish your girlfriend was hot like bey
Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar moet nog net iets langer. Momenteel kan ik al als Che door.
Ik val niet op negerinnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dont cha wish your girlfriend was hot like bey
Deed ze nooitquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Behalve als je ze meeneemt naar de lingeriewinkel, dan wordt het anders.
Goede smaak.quote:
Sinds paar maanden weer besloten dat de kapper zijn 20 euro niet waard is. Nog even en ik kan weer headbangen, tis wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.
Ik vind mensen in Italië al neger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
b is halfbloed ding :S
haar moeder is blank
En zeggen dat ik het leuk vind staan is geen optie. Of dat je moet kiezen tussen 2 dingen. Je kiest sws de verkeerdequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik neem altijd aan dat mensen zichzelf kunnen kleden. Blijkbaar had ik het fout.
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
b is halfbloed ding :S
haar moeder is blank
Nice.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds paar maanden weer besloten dat de kapper zijn 20 euro niet waard is. Nog even en ik kan weer headbangen, tis wat.
Ik ben zanger.quote:
Baas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.
ligt eraan wiequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mensen in Italië al neger.
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.
NO ONE LIKES US, WE DON'T CAREquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha sowieso mattie maar is fa2 toch one love
slavic prideeeequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .
sws rassenmixen bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .
Ik heb helemaal geen zin om te koken
Littlerabbit wat doe jij?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zeggen dat ik het leuk vind staan is geen optie. Of dat je moet kiezen tussen 2 dingen. Je kiest sws de verkeerde
Ik had ooit een BMTH shirt toen ik 13 wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
godverdomme.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik had ooit een BMTH shirt toen ik 13 was![]()
Mannen met langig haarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.
ik ben het beste van 2 wereldenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is Slavisch geen Germaans he. Slavische volkeren zijn behoorlijk minderwaardig.
Vandaar de term Slaaf.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is Slavisch geen Germaans he. Slavische volkeren zijn behoorlijk minderwaardig.
JA!quote:
littlerabbit moet even de gif van die moordenaar gothic zanger hier postenquote:
Ik heb pianoles gehad, maar keyboard vind ik een twijfel geval. Er zijn maar weinig bands welke dit positief kunnen verwerken in hun muziek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sws rassenmixen bah
[..]
Littlerabbit wat doe jij?
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deed ze nooit
Ik was toen 16, zij 15.
Ze kreeg het geld van al haar kleding terug maar dan moest ze de bonnetjes inleveren.
Dus dat werd hem niet. Dus maar een keer op mijn naam bij mij laten bezorgen.
Toen kwam er een hunkemollerpakketje bij mij binnen
Je beseft dat Happy die baas als UI heeft he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
littlerabbit moet even de gif van die moordenaar gothic zanger hier posten
lekker ding
Dimmu Borgir heeft wel mooie keyboard tussendoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb pianoles gehad, maar keyboard vind ik een twijfel geval. Er zijn maar weinig bands welke dit positief kunnen verwerken in hun muziek.
huh? stuur die gif danquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat Happy die baas als UI heeft he?
En als je hem nog 1x gothic noemt sla ik je persoonlijk in elkaar.
Ik zeg altijd:quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
HahahahaHad een vriendin van me ook, die kocht dan gewoon iets en ging het later omruilen.
Samenvatting?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=598275596894617
what. the. fuck.
Godver sof.. ik klikte met geluid aan op werk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=598275596894617
what. the. fuck.
Ik heb genoten broeder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
achterlangs?
hahah was lekker vorige keer hé.
Dimmu Borgirquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dimmu Borgir heeft wel mooie keyboard tussendoor.
eigen schuldquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Godver sof.. ik klikte met geluid aan op werk.
Nee, wij hadden het over stiekem lingerie kopen omdat je niet wil dat je ouders denken dat je een hoer bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
"We kunnen ook later terugkomen als je dat kledingstuk toch wel wilt hebben."
Meestal zijn ze het later vergeten.
Precies. En de goedwillende vriend die ik dan ben zegt ''Het staat je allebei goed, schat"quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
O god, ik hoop dat ik niet zo ben. Héél soms, als ik twijfel, vraag ik naar wat iemand anders vindt. Maar dat heeft geen zin, want ik luister toch niet.
Bij bands en acteurs kijk ik nooit naar hun visie op de wereld etc. alleen maar teleurstellend. Gewoon genieten van de muziek en klar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dimmu BorgirOp zich heb ik geen probleem als een band zijn ziel voor de commercie verkoopt, maar die teringmongolen blijven beweren dat zij BM zijn en de toon aangeven
Met hun octopusmaskers.
ik kreeg vroeger ook victoria's secret paketjes binnenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het over stiekem lingerie kopen omdat je niet wil dat je ouders denken dat je een hoer bent
Jij zegt niet eerlijk dat het kut staat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
"We kunnen ook later terugkomen als je dat kledingstuk toch wel wilt hebben."
Meestal zijn ze het later vergeten.
Wat is er Appel?quote:
Maar ze maken al 10 jaar kutmuziek, of niet speelwaardig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij bands en acteurs kijk ik nooit naar hun visie op de wereld etc. alleen maar teleurstellend. Gewoon genieten van de muziek en klar.
O, ik dacht kleding in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het over stiekem lingerie kopen omdat je niet wil dat je ouders denken dat je een hoer bent
Gewoon nooit meer meegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies. En de goedwillende vriend die ik dan ben zegt ''Het staat je allebei goed, schat"
MAAR NEE DAT IS NIET GOED GENOEG
Jawel, maar dat is niet altijd het geval hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zegt niet eerlijk dat het kut staat?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is er Appel?Je gaat me toch niet vertellen dat je nog niets hebt gedaan heh?
Hoe bedoel je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet altijd het geval hè.
Nog steeds geen inspiratie?quote:
Doe ik al 2 jaar niet, makkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht kleding in het algemeen.
[..]
Gewoon nooit meer meegaan.
[..]
Jawel, maar dat is niet altijd het geval hè.
Van die vriendinnen die maar niet kunnen besluiten of ze iets willen kopen of niet. Na het passen nog even naar het kledingstuk staren en dan nog niet weten wat ze willen.quote:
In de toekomst dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar niet, makkie
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.En ondertussen weer drieduizend dingen gevonden die leuker zijn om te doen.
Wanneer moet het klaar zijn dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.En ondertussen weer drieduizend dingen gevonden die leuker zijn om te doen.
oooooh zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van die vriendinnen die maar niet kunnen besluiten of ze iets willen kopen of niet. Na het passen nog even naar het kledingstuk staren en dan nog niet weten wat ze willen.
[..]
In de toekomst dan.
Dat is ook een taak van een vriendin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Ik ging een keer met mijn ex winkelen, maar dan voor kleding voor hem.Godsallemachtig wat was hij irritant, hij vond niks mooi en als hij iets wel mooi vond wist hij niet hoe ie t moest combineren en blabla
Ik leek zijn personal shopper wel.
Dat lijkt mij ook kut, met een gozer meegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Ik ging een keer met mijn ex winkelen, maar dan voor kleding voor hem.Godsallemachtig wat was hij irritant, hij vond niks mooi en als hij iets wel mooi vond wist hij niet hoe ie t moest combineren en blabla
dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Eind januari pas, maar hoe sneller het goed wordt ingeleverd, hoe sneller ik klaar ben met school.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer moet het klaar zijn dan?
Nee.quote:
Ik draag enkel praktische kleding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
leuke ex.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Zo stom. Ik ga nog liever strijken en afwassen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet ook nog steeds dingen doen die ik almaar uitstel
En je gaat met de kerst op wintersport?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eind januari pas, maar hoe sneller het goed wordt ingeleverd, hoe sneller ik klaar ben met school.
Je kan nog altijd huisvrouw worden en Furdi laten werken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo stom. Ik ga nog liever strijken en afwassen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van een vriendin.
Ja ik ben zelf altijd snel met shoppen, ik loop door de winkel, kijk een beetje rond, als ik iets leuks zie pas ik het en zo niet dan ben ik ook zo weer weg, ik ben nooit langer dan 20 minuten in één winkel tenzij ik veel moet passenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]Mocht ik een vriend krijgen, dan mag hij lekker zelf zijn kleding kopen.
Vuile flikker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben altijd heel makkelijk met winkelen. Ik vind het stiekem ook wel een beetje leuk.
Ja, dus ik wil 'm eigenlijk voor komende vrijdag af hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En je gaat met de kerst op wintersport?
Doe ik al hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]Mocht ik een vriend krijgen, dan mag hij lekker zelf zijn kleding kopen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah zijn gevangenis album waar hij maar de beschikking had tot paar instrumenten
Hoe kan je gemotiveerd worden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dus ik wil 'm eigenlijk voor komende vrijdag af hebben.
Werken vind ik geen probleem, als ik maar iets doe wat ik leuk vind en het uitdaging geeft. Furdi werkt minder graag dan ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan nog altijd huisvrouw worden en Furdi laten werken.
Moet ik daarmee blij zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, tenzij hij alleen hoodies draagt dan.
[..]
Maar jij bent mijn gay bff.
Fallen en Belus waren nog wel prima albums sinds zijn vrijlating daarna is het echt kut.quote:
Nou ja deze opdracht is uitdagend genoeg of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Werken vind ik geen probleem, als ik maar iets doe wat ik leuk vind en het uitdaging geeft. Furdi werkt minder graag dan ik.
Is toch niet erg om hem te helpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf altijd snel met shoppen, ik loop door de winkel, kijk een beetje rond, als ik iets leuks zie pas ik het en zo niet dan ben ik ook zo weer weg, ik ben nooit langer dan 20 minuten in één winkel tenzij ik veel moet passen
Hij liep echt 5 rondjes, pakte hij een blouse, staat ie er een beetje zielloos naar te kijken, ''hmmm ik weet nieeeet''
Niet, ben ik bang. Ik ga morgen nog een keer proberen. En zondag. Want maandag moet ik echt iets hebben.quote:
Nee.quote:
Nee, maar een gozer moet toch wel zelf beetje een kledingsmaak hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch niet erg om hem te helpen.
Niet echt. Dat maak ik er zelf van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja deze opdracht is uitdagend genoeg of niet?
Niks moet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, maar een gozer moet toch wel zelf beetje een kledingsmaak hebben.
Fallen nooit echt naar geluisterd, heb enkel tot en met Belus van discography gedownload.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fallen en Belus waren nog wel prima albums sinds zijn vrijlating daarna is het echt kut.
Maar deze rauwe albums zijn ook heerlijk ja. Al moet je de muziek wel echt waarderen wil je dit aankunnen.
Eindelijk een muziekvriendje in de SC
Je bent zelf een gozerquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, maar een gozer moet toch wel zelf beetje een kledingsmaak hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Vind het niet erg om te helpen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet, ben ik bang. Ik ga morgen nog een keer proberen. En zondag. Want maandag moet ik echt iets hebben.
Als het je lukt maak ik een kwarktaart voor je. Motiverend genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet echt. Dat maak ik er zelf van.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Als het je lukt maak ik een kwarktaart voor je. Motiverend genoeg?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Oké, op naar Amsterdam om een avondje sociaal te doen.
je bent zelf omquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Ja?quote:
VAARWELquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Fallen is ook nog prima. Umskiptar is soft en eentonig en zijn laatste album is echt hele slechte ambientquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fallen nooit echt naar geluisterd, heb enkel tot en met Belus van discography gedownload.
Ik vind het heerlijk, de agressiviteit. Vol met energie.
Als iemand elk jaar een nieuw album uitbrengt verwacht ik er sowieso niet al te veel van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fallen is ook nog prima. Umskiptar is soft en eentonig en zijn laatste album is echt hele slechte ambient
Hij heeft trouwens ook nog een album waarop oudere nummers in betere kwaliteit zijn opgenomen. Dan mis je bij een Key to the Gate toch echt wel het rauwe en agressieve ineens.
Vroeger was dat het ding, zie bijvoorbeeld Mayhem. De goedkoper de kwaliteit de mooier het was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als iemand elk jaar een nieuw album uitbrengt verwacht ik er sowieso niet al te veel van.
Doen veel BM bands in 'slechtere' kwaliteit opnemen. Zelf vind ik dat ook lekkerder klinken ja.
Op aanraden van Insomnia geïnstalleerd maar mijn carriere moet nog beginnen.quote:
je moet geen hoi zeggen maar in een gesprek mengenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
krijg je anders de kast niet openquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
Sorry. Hoi Fok-itquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
Ben zelf nieuw account begonnen omdat ik in het begin veel te veel zat te klotenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger was dat het ding, zie bijvoorbeeld Mayhem. De goedkoper de kwaliteit de mooier het was.
Al is het meer waar ik zin in heb. Momenteel draai ik 1349 en de betere kwaliteit stoort mij niet hoor
[..]
Op aanraden van Insomnia geïnstalleerd maar mijn carriere moet nog beginnen.
Ja, was ook maar grapje hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet geen hoi zeggen maar in een gesprek mengen
maar: hallo
SORRY HOIquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg je anders de kast niet open![]()
xd xd
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben zelf nieuw account begonnen omdat ik in het begin veel te veel zat te kloten
Je bent lekker aan het soggen ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Hoi Fok-it
Ik heb al veelte veel posts gemaakt vandaag. Hopelijk kan ik er vandaag nog meer aan jou schenken
Sommige mensen hebben dat echter nodig, merk je wel wanneer je speelt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.
quote:
Nee geeneens. Gewoon verveeld en het soggen opgegeven. Gister alsnog aan het bier gegaan dus ook verslapen voor school.quote:
Je hoeft ook niet meteen te schreeuwen.quote:
Moet kunnen op de vrijdag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Gewoon verveeld en het soggen opgegeven. Gister alsnog aan het bier gegaan dus ook verslapen voor school.
Ja gaat goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was ook maar grapje hoor![]()
Hoi![]()
Alles goed?
Voor leuke mensen heb je een groot onthaal nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen te schreeuwen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik werd echt emosioneel dat sof mij gisteren een leuke mod vond.
Hoezo zo enthousiast?quote:
Oh, nou bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor leuke mensen heb je een groot onthaal nodig.
Ben blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zo enthousiast?
Ja goed hoor, verveel me wel beetje
Ben blij man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben blij
Ik verveel me ook. Terwijl ik best veel voor school kan doen. maar yolo
godver Tjakquote:
Ja, ik herinner het me nog als de dag van gisteren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik werd echt emosioneel dat sof mij gisteren een leuke mod vond.
En nu is het een goede tijd om aan de tutorials te beginnen. Servers zijn knudde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.
Hej hoi.quote:
joahhhhhhhhquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben blij man.
Daar zal vast wel reden voor zijn toch?
het gaat beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hej hoi.
alles goed hier, met jou ook?
begint beetje flauw aan het wordenquote:
Ben je in luvv?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |