Volgens de regels van het veganisme niet. Doet ze het wel, is ze geen veganist. Als je als biseksueel niet opgewonden kan raken/kan houden van mannen, ben je niet biseksueelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze dat verplicht?
Ze heeft ook haar rechten.
Mensen die daar werken hehquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat ze er kennis van hebben vaak.
Ja okay, zo ver ben ik nog niet. Maar ik heb ook gewoon een snor, alleen nog niet zo een goede.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Muto het volgende:
Dit zijn snorren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice die nieuwe serie van Aquaman schijnt echt goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nightspawn. Heb een Aquaman UI.
Ik snap niet wat mensen zo erg vinden aan shoppen, is toch gewoon leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Jhali het volgende:
Holy mother of Jesus.
http://9gag.com/gag/aRQEpqj
Forever scared to ever take a boyfriend shopping.
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Jhali het volgende:
Holy mother of Jesus.
http://9gag.com/gag/aRQEpqj
Forever scared to ever take a boyfriend shopping.
de horrorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.
Nog niet gelezen, heb nog een enorme berg die ik moet lezen. Vandaag weer 3 omnibussen en 3 trades binnengekomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice die nieuwe serie van Aquaman schijnt echt goed te zijn.
welke winkelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Moest vandaag wel advies hebben over mijn broekmaar meisje was wel aardig
Wat voor broek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Wibra.quote:
Dan is ze geen veganist maar eet ze veganistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens de regels van het veganisme niet. Doet ze het wel, is ze geen veganist. Als je als biseksueel niet opgewonden kan raken/kan houden van mannen, ben je niet biseksueel
Kledingwinkelmensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
h&mquote:
een donkerequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |