Volgens de regels van het veganisme niet. Doet ze het wel, is ze geen veganist. Als je als biseksueel niet opgewonden kan raken/kan houden van mannen, ben je niet biseksueelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze dat verplicht?
Ze heeft ook haar rechten.
Mensen die daar werken hehquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat ze er kennis van hebben vaak.
Ja okay, zo ver ben ik nog niet. Maar ik heb ook gewoon een snor, alleen nog niet zo een goede.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Muto het volgende:
Dit zijn snorren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice die nieuwe serie van Aquaman schijnt echt goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nightspawn. Heb een Aquaman UI.
Ik snap niet wat mensen zo erg vinden aan shoppen, is toch gewoon leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Jhali het volgende:
Holy mother of Jesus.
http://9gag.com/gag/aRQEpqj
Forever scared to ever take a boyfriend shopping.
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Jhali het volgende:
Holy mother of Jesus.
http://9gag.com/gag/aRQEpqj
Forever scared to ever take a boyfriend shopping.
de horrorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.
Nog niet gelezen, heb nog een enorme berg die ik moet lezen. Vandaag weer 3 omnibussen en 3 trades binnengekomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice die nieuwe serie van Aquaman schijnt echt goed te zijn.
welke winkelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Moest vandaag wel advies hebben over mijn broekmaar meisje was wel aardig
Wat voor broek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Wibra.quote:
Dan is ze geen veganist maar eet ze veganistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens de regels van het veganisme niet. Doet ze het wel, is ze geen veganist. Als je als biseksueel niet opgewonden kan raken/kan houden van mannen, ben je niet biseksueel
Kledingwinkelmensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
h&mquote:
een donkerequote:
Heb ik al, zitten heerlijk.quote:
Mee? Gewoon duidelijkheid scheppenquote:
Sof is lesbisch gewordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Oké, tof. Denk ik.quote:
Ik ben meestal degene die lang moet wachtenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij weet.
Voel me awkward als mensen op me staan te wachten.
Beetje pointless wel als je dan alsnog aan de bont gaat. Dat is als in een prius rijden terwijl je de baas van BP bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan is ze geen veganist maar eet ze veganistisch
Niemand zei dat ze een veganist is
Weet niet waarom mensen daar moeilijk over doen, is toch zo makkelijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee? Gewoon duidelijkheid scheppen
"Je ging toch nog naar de winkel? Neem gelijk wat onderbroeken mee dan"
dat hoort ook als je in de winkel werkt. ze zal je maar schreeuwen wegsturen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
en dan zeker goedkope onderbroeken krijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee? Gewoon duidelijkheid scheppen
"Je ging toch nog naar de winkel? Neem gelijk wat onderbroeken mee dan"
Jij vindt jongens toch ook aardig.quote:
Ik vind cachie aardig, sowieso dat ik verliefd op haar ben. Ik vind een vriend van me ook aardig IK BEN BIquote:
Draag jij bandshirts? Ik eigenlijk zelden tot nooit meer. Al had ik gister wel stomtoevallig een Behemoth-shirt aan toen je ze noemde.quote:
waarom pointless, het was niet haar keuze maar jay z z'n keuze en zij doet mee om te ''steunen''quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje pointless wel als je dan alsnog aan de bont gaat. Dat is als in een prius rijden terwijl je de baas van BP bent
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij vindt jongens toch ook aardig.
Moet je iets genants horen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bandshirts? Ik eigenlijk zelden tot nooit meer. Al had ik gister wel stomtoevallig een Behemoth-shirt aan toen je ze noemde.
Dan doet ze het niet goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom pointless, het was niet haar keuze maar jay z z'n keuze en zij doet mee om te ''steunen''
Was dinsdag met meisje mee, even snel naar de H&M kijken of ze die jas nog hadden die ze niet wilde. Was er niet, ging ze alsnog 5 andere jassen passen die ten eerste haar maat niet waren en waarvan ze van te voren al zei dat ze dat geld niet bij haar had en ze ze nieteens mooi vondquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die lang moet wachten
Uitslag van de poll:quote:
ha, gay.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..], het zijn allemaal rivalen!
Behalve Rodawa dan, voor hem ben ik gay.
Alleen als ik niet het huis uit ga. Vind ze stukken lekkerder zitten dan andere shirts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bandshirts? Ik eigenlijk zelden tot nooit meer. Al had ik gister wel stomtoevallig een Behemoth-shirt aan toen je ze noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |