En hem dan om een mening vragen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.
HMFquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kan hij LETTERLIJK uitkiezen wat zijn PERSOONLIJKE kennis dragen zal nadat hij TWEEHONDERD euro voor dr kleding neerlegt
eyz mikeyquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tv serie toch?
Niet gezien ik was wel fan van Young Justice,
Qua comics volg ik eigenlijk alleen X-men maar ben al een paar jaar gestopt met kopen.
Ik heb ook nog een Cradle of Filth shirt liggen ergensquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer ik het met je eens ben ja.
dat mag niet, staat op dat plakkaatje in het hokkiequote:
o wachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar ik draag ze niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klopt. Hilarische serie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tv serie toch?
Niet gezien ik was wel fan van Young Justice,
Qua comics volg ik eigenlijk alleen X-men maar ben al een paar jaar gestopt met kopen.
Behalve als je ze meeneemt naar de lingeriewinkel, dan wordt het anders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hem dan om een mening vragen.
THE FUCK DO I KNOW?
Wanneer wolven/bandshirt meet dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Cradle of Filth shirt liggen ergens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
o wacht
anyways, Beyonce is sexy
[ afbeelding ]
doe ik mn in flames shirt aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer wolven/bandshirt meet dan?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
o wacht
anyways, Beyonce is sexyHmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik neem altijd aan dat mensen zichzelf kunnen kleden. Blijkbaar had ik het fout.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hem dan om een mening vragen.
THE FUCK DO I KNOW?
Je mag ook niet meer dan 5 kledingstukken mee, doe ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat mag niet, staat op dat plakkaatje in het hokkie
Mijn haar moet nog net iets langer. Momenteel kan ik al als Che door.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer wolven/bandshirt meet dan?
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dont cha wish your girlfriend was hot like bey
Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar moet nog net iets langer. Momenteel kan ik al als Che door.
Ik val niet op negerinnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dont cha wish your girlfriend was hot like bey
Deed ze nooitquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Behalve als je ze meeneemt naar de lingeriewinkel, dan wordt het anders.
Goede smaak.quote:
Sinds paar maanden weer besloten dat de kapper zijn 20 euro niet waard is. Nog even en ik kan weer headbangen, tis wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.
Ik vind mensen in Italië al neger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
b is halfbloed ding :S
haar moeder is blank
En zeggen dat ik het leuk vind staan is geen optie. Of dat je moet kiezen tussen 2 dingen. Je kiest sws de verkeerdequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik neem altijd aan dat mensen zichzelf kunnen kleden. Blijkbaar had ik het fout.
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
b is halfbloed ding :S
haar moeder is blank
Nice.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds paar maanden weer besloten dat de kapper zijn 20 euro niet waard is. Nog even en ik kan weer headbangen, tis wat.
Ik ben zanger.quote:
Baas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.
ligt eraan wiequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mensen in Italië al neger.
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.
NO ONE LIKES US, WE DON'T CAREquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha sowieso mattie maar is fa2 toch one love
slavic prideeeequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .
sws rassenmixen bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .
Ik heb helemaal geen zin om te koken
Littlerabbit wat doe jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |